Han har ikke haft samme succes i Inter som han havde i Roma, og kan nok også derfor erhverves for et beløb som vores kassekredit kan bære..

Er han ikke mere skrøbelig end Aurelio, Kewell og Smicer tilsammen? Eneste kamp jeg kan huske at have set ham spille var UEFA cup mod FC Midtjylland og da var han langt fra imponerende, faktisk virkede indstillingen som den SG havde i gårArturo Bandini skrev:Jeg vil have Michael Johnson, men først når han er rask.
Så kan vi give kaptajnen noget konkurrence.
God idé med Belhadj. Han ville være fremragende, hvis han er tilfreds med en backup rolle, men så er spørgsmålet bare om det vil mindske spillere som Kelly og Darbys chance for at få et gennembrud.texnymann skrev:Pompey's spillere har vist ikke fået deres løn endnu. Hvis vi absolut SKAL have en forsvarer, så kunne man måske nuppe en af deres gratis, som backup. Nadir Belhadj måske eller hvis folk savner Finnan, så er han også i deres trup.
Kan Rafa bytte Voronin og Dossena ud med Maxi R og Babel ud med McGeady vil vi være i stand til at spille 4-4-2 af og tilBelloni skrev:Hvor blev der af Aiden McGeady? Læste en artikel og kom til at tænke på ham. Hvis vi ikke får fingre i Victor Moses (Har ikke set ham spille, men han er da hypet nok til at jeg også bliver vild), håber jeg vi får McGeady fordi:
1. Han er ung
2. Han er britisk
3. Han er teknisk dygtig og har noget speed
4. Venstrekanten er et sted vi halter seriøst
5. Han har det fedeste efternavn
Belhadji er venstre back og kan spille en ganske fin venstre midtbane. Jeg er imponeret over ham og hans energi. Han er en spiller jeg gerne så i vores trup, og hellere ham end vores brasilienske ven på venstre siden.Boye skrev:God idé med Belhadj. Han ville være fremragende, hvis han er tilfreds med en backup rolle, men så er spørgsmålet bare om det vil mindske spillere som Kelly og Darbys chance for at få et gennembrud.texnymann skrev:Pompey's spillere har vist ikke fået deres løn endnu. Hvis vi absolut SKAL have en forsvarer, så kunne man måske nuppe en af deres gratis, som backup. Nadir Belhadj måske eller hvis folk savner Finnan, så er han også i deres trup.