Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Hekkem
- Alder: 51
NAH skrev:
Men vi kunne alligevel tabe til dem
Hvad med Michael Brown ham kunne klubben tjene fedt på, der må være masser af spillere der er villige til at give en ugeløn bare for at få lov til at give lidt af de knubs og albuer tilbage MB har delt ud i karrierens løb

Ja, det var noget uforståeligt vi tabte til dem. Det ville ellers have været et godt jul/nytårs program vi kom ud med.
Michael Brown bryder jeg men absolut ikke om.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
NAH
Hekkem skrev:NAH skrev:
Men vi kunne alligevel tabe til dem
Hvad med Michael Brown ham kunne klubben tjene fedt på, der må være masser af spillere der er villige til at give en ugeløn bare for at få lov til at give lidt af de knubs og albuer tilbage MB har delt ud i karrierens løb

Ja, det var noget uforståeligt vi tabte til dem. Det ville ellers have været et godt jul/nytårs program vi kom ud med.
Michael Brown bryder jeg men absolut ikke om.
Det gør jeg sgu heller ikke jeg ville bare leje ham ud som boksebold
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Nej Portsmouth har vitterlig ikke en god trup, men dog god nok til at undgå nedrykning i mine øjne.
Begovic er en god målmand, der endog har alderen med sig, men ham kan vi ikke bruge til noget når vi har Reina+Cavalieri.
Finnan er ikke hvad han har været, og er ikke bedre end Degen længere.
Kaboul ser jeg ikke det store lys i. Jeg synes hans fremtoning er klodset og hans frejlfrekvens for høj. Desuden skulle han være lidt af et problembarn. Bryder mig heller ikke om, at han smider trøjen, selvom han har en advarsel, efter sin scoring mod Sunderland i overtiden. Det er fint at vise glæde, men det kan man gøre på andre måder.
Så ser jeg mere potentiale i den noget ældre Ben Haim og ikke mindst Marc Wilson, der så ud til endelig at få styr på Pompeys forsvar, men fæle brølere på Stamford Bridge har, måske uretfærdigt, kostet ham en startplads.
Belhadj er allerede nævnt som en god mulighed til venstre back. Hreidarsson kan vi ikke bruge til noget.
Diop synes jeg tidligere var en fornuftig hård hund på midtbanen, men skader har ødelagt meget for ham. Mokoena synes jeg slet ikke er god nok, synes faktisk han er bedre i midterforsvaret, mens Brown ikke hører nogen steder hjemme.
Dindane er vist kun lejet i Lens eller sådan noget. John Utaka derimod fik en rigtig god start for et par år siden efter skiftet fra ligeledes Lens, men hvad der er blevet af ham er svært at sige.
Andre spillere som David James, Mullins, Richard Hughes, Kevin-Prince Boateng og Basinas er jo slet ikke LFC materiale.
Konklusion: Belhadj er den eneste vi kan bruge.
-
athomsen
- Geografisk sted: Aalborg
af athomsen » torsdag, 07. jan, 2010 17:30
@AJ
Jeg mener godt nok ikke de har truppen til at blive. Deres bedste spiller er O'Hara, som de har lånt i Spurs - lejeaftalen udløber 17/1-10. Jeg kan slet ikke se, hvordan de skal kunne undgå nedrykning - alle tegn er på det: smal og dårlig trup, ofte elendigt spil, når de endelig spiller OK så taber de alligevel, ingen penge til at forstærke sig med, ingen lønudbetaling til spillerne hvilket formentlig ikke forbedrer stemningen i truppen.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Mon ikke O'Hara forlænger lejeaftalen indtil sæsonafslutningen? Derudover kan jeg godt følge dig, men de har trods alt nogle rutinerede spillere som Finnan, Ben Haim, Hreidarsson, Brown og Kanu som er vant til at spille i PL, hvor de fleste hos klubber som Burnley og Wolverhampton er forholdsvis grønne i det regi. Portsmouth har en række humørspillere såsom Kaboul, Yebda, Boateng og Dindane, der jo, i hvert fald mod svagere modstandere, har vist at de kan noget. Jeg mener eksempelvis kampen mod Burnley viste, at de er for gode til at rykke ned, mens de færreste bundhold er så tæt på at få point på Stamford Bridge. Man kan ikke afvise, at nedrykning er en mulighed, men jeg vil dog heller ikke gøre det omvendte.
-
athomsen
af athomsen » torsdag, 07. jan, 2010 18:33
AJ skrev:Mon ikke O'Hara forlænger lejeaftalen indtil sæsonafslutningen? Derudover kan jeg godt følge dig, men de har trods alt nogle rutinerede spillere som Finnan, Ben Haim, Hreidarsson, Brown og Kanu som er vant til at spille i PL, hvor de fleste hos klubber som Burnley og Wolverhampton er forholdsvis grønne i det regi. Portsmouth har en række humørspillere såsom Kaboul, Yebda, Boateng og Dindane, der jo, i hvert fald mod svagere modstandere, har vist at de kan noget. Jeg mener eksempelvis kampen mod Burnley viste, at de er for gode til at rykke ned, mens de færreste bundhold er så tæt på at få point på Stamford Bridge. Man kan ikke afvise, at nedrykning er en mulighed, men jeg vil dog heller ikke gøre det omvendte.
Jeg har en Spurs kammerat, som følger tingene omkring O'Hara - han har sagt, at hvis Portsmouth ikke er i stand til at betale løn til deres spillere som aftalt, så må de ikke forlænge lejeaftalen. Han er ærgelig over det, da han ser lejemålet som utrolig vigtig for O'Haras udvikling - den frygter han går i stå, hvis han kommer tilbage lige nu.
Med hensyn til deres spil, så viser de ind imellem lidt kvalitet - men taber alligevel (undtagen mod os). Det virker bare som en "stolpe ud" sæson for dem.
-
alann
Jeg syntes, at rygterne siger, at Morten Gamst Pedersen er billigt til salg. Har ikke set ham længe men for et par år siden, var han meget stærk.
Kunne han være et emne for os. Hvis vi tænker på historik, pris, PL erfaring og vores mangel på en venstremidt ?
-
Gary
athomsen skrev:@AJ
Jeg mener godt nok ikke de har truppen til at blive. Deres bedste spiller er O'Hara, som de har lånt i Spurs - lejeaftalen udløber 17/1-10. Jeg kan slet ikke se, hvordan de skal kunne undgå nedrykning - alle tegn er på det: smal og dårlig trup, ofte elendigt spil, når de endelig spiller OK så taber de alligevel, ingen penge til at forstærke sig med, ingen lønudbetaling til spillerne hvilket formentlig ikke forbedrer stemningen i truppen.
Og så har de netop slået os.
On this train faith will be rewarded
-
athomsen
af athomsen » torsdag, 07. jan, 2010 20:11
Gary skrev:athomsen skrev:@AJ
Hvilket er mere sigende for vores sæson end for deres
-
Hekkem
athomsen skrev:Gary skrev:athomsen skrev:@AJ
Hvorfor er det mere sigende? Selvom vi har en yderst vanskelig periode lige nu, så har Portsmouth nok haft en endnu værre.
-
athomsen
af athomsen » torsdag, 07. jan, 2010 21:45
Hekkem skrev:athomsen skrev:Gary skrev:athomsen skrev:@AJ
Hvorfor er det mere sigende? Selvom vi har en yderst vanskelig periode lige nu, så har Portsmouth nok haft en endnu værre.
Fordi at vores vanskelige periode er mere vanskelig end ventet - set ift. at Portsmouths situation var mere ventet
-
Hekkem
athomsen skrev:
Fordi at vores vanskelige periode er mere vanskelig end ventet - set ift. at Portsmouths situation var mere ventet
Jeg er sikker på det ikke er noget de selv har kalkuleret med. På alle punkter - på banen, ledelsesmæssigt, managermæssigt, pengemæssigt, kvaliteten i spillertruppen osv - vil jeg hævde Portsmouth har det vanskeligere end os.
-
athomsen
af athomsen » torsdag, 07. jan, 2010 22:01
Hekkem skrev:athomsen skrev:
Jeg er sikker på det ikke er noget de selv har kalkuleret med. På alle punkter - på banen, ledelsesmæssigt, managermæssigt, pengemæssigt, kvaliteten i spillertruppen osv - vil jeg hævde Portsmouth har det vanskeligere end os.
Enig i at Portsmouth har det langt mere svært end de selv havde regnet med - personligt havde jeg dog set dem som nedrykker inden sæsonen gik igang, mens jeg ikke havde set os ligge rode, hvor vi gør
-
Hekkem
athomsen skrev:Hekkem skrev:athomsen skrev:
Enig i at Portsmouth har det langt mere svært end de selv havde regnet med - personligt havde jeg dog set dem som nedrykker inden sæsonen gik igang, mens jeg ikke havde set os ligge rode, hvor vi gør
Inden sæsonen gik igang, mener jeg, jeg havde Hull, Burnley og Wolverhamton som de tre nedrykkere. West Ham, Stoke, Sunderland, Blackburn, Bolton, Birmingham, Wigan og Portsmouth som en gruppe fra midten og ned til nedrykningstregen.
-
athomsen
af athomsen » torsdag, 07. jan, 2010 22:15
Hekkem skrev:athomsen skrev:Hekkem skrev:athomsen skrev:
Inden sæsonen gik igang, mener jeg, jeg havde
Hull, Burnley og Wolverhamton som de tre nedrykkere. West Ham, Stoke, Sunderland, Blackburn, Bolton, Birmingham, Wigan og Portsmouth som en gruppe fra midten og ned til nedrykningstregen.
jeg havde 2 af dem - kan ikke huske hvilke 2.