Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 28. jan, 2010 23:36

Vi er fint dækket ind på HØJRE back. Degen, Kelly og Darby i nævnte rækkefølge når Johnson er skadet. Kelly er fremtidens mand på den plads. Hovedrystende hvis det passer og dybt ulogisk da vi har andre pladser, der trænger mere til forbedringer.
Senest rettet af JudgeArdaStudge fredag, 29. jan, 2010 15:29, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 28. jan, 2010 23:58

Rafa har overrasket mig negativt utallige gange, og hvis det passer med vi er efter en højreback, har han nået et helt nyt bund niveau, og vil næsten få mig til og savne tiden under G Houllier.

Vælger dog i første omgang og tro, det er noget hjemme produceret journalistik
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 29. jan, 2010 07:57

Det ville være så dybt tåbeligt. Giv nu Degen chancen. Den skulle han også have haft mod Wolves.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 29. jan, 2010 08:14

Masche20 skrev:Vi er fint dækket ind på venstre back. Degen, Kelly og Darby i nævnte rækkefølge når Johnson er skadet. Kelly er fremtidens mand på den plads. Hovedrystende hvis det passer og dybt ulogisk da vi har andre pladser, der trænger mere til forbedringer.
Venstre back er et af vores helt store problemer. Derimod er vi godt dækket ind på højre back. De spillere du nævner er højre backs, hvor Kelly kan spille central forsvar og Degen på højre kant.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 29. jan, 2010 15:28

Hekkem skrev:
Masche20 skrev:Vi er fint dækket ind på venstre back. Degen, Kelly og Darby i nævnte rækkefølge når Johnson er skadet. Kelly er fremtidens mand på den plads. Hovedrystende hvis det passer og dybt ulogisk da vi har andre pladser, der trænger mere til forbedringer.
Venstre back er et af vores helt store problemer. Derimod er vi godt dækket ind på højre back. De spillere du nævner er højre backs, hvor Kelly kan spille central forsvar og Degen på højre kant.
Åh, din flueknepper.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 31. jan, 2010 15:47

Øv!

Havde gerne set, at vi fik fingre i Moses, da det er vigtigt med engelske spillere i truppen. £2,5m synes jeg lyder som en røverdeal for et af de helt store offensive talenter i engelsk fodbold.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 24,00.html

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 31. jan, 2010 15:55

texnymann skrev:Øv!

Havde gerne set, at vi fik fingre i Moses, da det er vigtigt med engelske spillere i truppen. £2,5m synes jeg lyder som en røverdeal for et af de helt store offensive talenter i engelsk fodbold.

En helt ufattelig billig handel for Wigan. Skulle vi have købt ham havde han vel kostet mindst 4 gange så meget.
"We're not racist, we only hate the mancs"

NAH

Indlæg af NAH » søndag, 31. jan, 2010 16:12

Emmy skrev:
texnymann skrev:Øv!

En helt ufattelig billig handel for Wigan. Skulle vi have købt ham havde han vel kostet mindst 4 gange så meget.
Det er sgu da Lee Cattermole om igen!
Slår han til i Wigan kan vi købe ham for mindst det firedobbelte æv
At Crystal P er på røven økonomisk skulle vi have udnyttet hvis ikke det var fordi vi selv er på skideren æv :evil:

YNWA

Indlæg af YNWA » søndag, 31. jan, 2010 22:17

Mon der kommer en spiller ind i stalden her i 11. time af transfervinduet?! Rafa har flere gange nævnt at man arbejder på at styrke truppen.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 31. jan, 2010 22:48

YNWA skrev:Mon der kommer en spiller ind i stalden her i 11. time af transfervinduet?! Rafa har flere gange nævnt at man arbejder på at styrke truppen.
Det gør der ikke.
Hvis det umulige skulle ske, så blever det sikkert en lappeløsning, som bare skal ud, ligeså hurtigt som han kom ind.
Liverpool Football Klopp

YNWA

Indlæg af YNWA » søndag, 31. jan, 2010 23:34

AndreasN skrev:
YNWA skrev:Mon der kommer en spiller ind i stalden her i 11. time af transfervinduet?! Rafa har flere gange nævnt at man arbejder på at styrke truppen.
Det gør der ikke.
Hvis det umulige skulle ske, så blever det sikkert en lappeløsning, som bare skal ud, ligeså hurtigt som han kom ind.
Ligesom Kyrkiagos?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 01. feb, 2010 01:30

Jeg er forvirret. Wiki siger, at vintertransfervinduet i alle de "store" ligaer lukker den 2. februar. Men Tipsbladet skriver i nedenstående artikel om den mulige spillerrokade mellem Sunderland, Spurs og os (en artikel, der nu er et par timer gammel), at transfervinduet vil lukke henad klokken tre i nat (altså meget tidligt den 1. februar. Endvidere skriver Sky, at vinduet vil lukke klokken 5pm engelsk tid - altså imorgen eftermiddag (jf. den anden nedenstående artikel).

Hvem har ret?

http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... okade-i-pl
http://www.skysports.com/football/trans ... l?reloaded

EDIT: Jeg har lige tjekket Wikis kildehenvisning til deres 2. februar påstand, og den støtter imidlertid snarere Sky's oplysninger end Wiki's. Kilden (den officielle Premier League håndbog: http://www.premierleague.com/staticFile ... 386,00.pdf) siger nemlig, at vinduet lukker den 31. januar, såfremt denne dato falder på en hverdag. Gør den ikke det (hvilket jo ikke er tilfældet i år), lukker vinduet den først kommende hverdag (hvilket må være imorgen, mandag), på et tidspunkt, "The Board" bestemmer.

Hvem er "The Board" - FA's bestyrelse? Og er der nogen der ved, hvilken tid, de har besluttet? Har Sky ret i deres 5pm?

På forhånd tak for hjælpen.

Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 31

Indlæg af JuhlS » mandag, 01. feb, 2010 11:24

Synes det ville være både sjovt og måske også godt for os at få Ronaldo (Brasilianeren) til klubben ;D
Da han jo er i storform i øjeblikket i sin klub Corinthians, han kan også tilføre holdet en masse rutine, som jeg synes vi mangler i offensiven.

Mit største ønske ville dog nok være, at få enten Edin Dzeko fra Wolfsburg eller Darren Bent fra Sunderland til klubben.
Kunne også godt tænke mig at vi købte De La Red, da han nok både er billig men virkelig også er god, efter min mening :b

YOU'LL NEVER WALK ALONE ! LFC <3

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 01. feb, 2010 12:28

JuhlS skrev:Synes det ville være både sjovt og måske også godt for os at få Ronaldo (Brasilianeren) til klubben ;D
Da han jo er i storform i øjeblikket i sin klub Corinthians, han kan også tilføre holdet en masse rutine, som jeg synes vi mangler i offensiven.

Mit største ønske ville dog nok være, at få enten Edin Dzeko fra Wolfsburg eller Darren Bent fra Sunderland til klubben.
Kunne også godt tænke mig at vi købte De La Red, da han nok både er billig men virkelig også er god, efter min mening :b

YOU'LL NEVER WALK ALONE ! LFC <3
Ruben de la Red er ude i hele denne sæson grundet sine meget omtalte hjerteproblemer - og det er stadig ikke helt sikkert, om han nogensinde kommer til at spille fodbold på topniveau igen. Ham ville jeg bestemt ikke satse på, billig eller ej. Desuden har vi fire yderst kompetente spillere til hans plads allerede.
Ronaldo tror jeg virkelig ikke på længere - i hvert fald ikke på europæisk topplan. Og så tvivler jeg i øvrigt på, at han selv har motivation til at gøre forsøget i en så stærk liga som den engelske. Der er langt fra Corinthians til Liverpool.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 02. feb, 2010 15:32

Hvad med http Benoit Tremoulinas Bordeauxs venstre back, han har haft en rigtig god sæson i år.
Han er offensiv men også dygtig deffensiv. Goal har sagt han er den mest velspillende venstre back af alle spillere i sæson 09/10. Har set ham få gange der har han været dygtig. Jeg mener bare ikke Insua er god, han kan være Backup.

Benoit er 24 år og er franskmand.
Han er dog kun 174 cm høj og vejer 63kg.

Han skulle ha lavet mange Assists i år :)
Andre der har mere kendskab til ham?
Billede

Besvar