Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Ehlert skrev:aarde skrev:Martin E skrev:Carra siger han intet problem har med at forlade liverpool hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, jeg siger held og lykke din tid er kommet.
At MartinE's attitude overfor en vaskeægte Liverpoollegende, der efter en svær start på sæsonen har spillet sig op på et ganske solidt og højt niveau, er ganske forkastelig, er en anden sag.
Jeg synes da, det er en anelse skuffende, at Carra ikke udviser mere klubfølelse og giver udtryk for, at Liverpool ikke betyder det store for ham. Men det kan også, jeg lægger for meget i det.
"I'll still play my best and if I have to move then I'll move. It wouldn't bother me."
"The club will give me a new contract if they want to. It's a club thing. It's down to them. I'll keep playing and see where it takes me."
Jeg synes da netop, at det er stort (og ret cool) af ham at udtale, at hvis ikke han passer ind i Liverpool's planer og de derfor ikke vil forlænge med ham, så har han ikke noget problem med at forlade klubben. Hvis vi gerne vil forlænge med ham, tror jeg sgu nok, han skal stå klar til at skrive under, men hvis ikke, så vil det da unægteligt være den bedste løsning for begge parter at lade ham skifte. Jeg kan ikke se problemet i, at han er afklaret med dette.
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » mandag, 08. mar, 2010 19:45
aarde skrev:Ehlert skrev:aarde skrev:Martin E skrev:Carra siger han intet problem har med at forlade liverpool hvis han ikke får forlænget sin kontrakt, jeg siger held og lykke din tid er kommet.
At MartinE's attitude overfor en vaskeægte Liverpoollegende, der efter en svær start på sæsonen har spillet sig op på et ganske solidt og højt niveau, er ganske forkastelig, er en anden sag.
Jeg synes da, det er en anelse skuffende, at Carra ikke udviser mere klubfølelse og giver udtryk for, at Liverpool ikke betyder det store for ham. Men det kan også, jeg lægger for meget i det.
"I'll still play my best and if I have to move then I'll move. It wouldn't bother me."
"The club will give me a new contract if they want to. It's a club thing. It's down to them. I'll keep playing and see where it takes me."
Jeg synes da netop, at det er stort (og ret cool) af ham at udtale, at hvis ikke han passer ind i Liverpool's planer og de derfor ikke vil forlænge med ham, så har han ikke noget problem med at forlade klubben. Hvis vi gerne vil forlænge med ham, tror jeg sgu nok, han skal stå klar til at skrive under, men hvis ikke, så vil det da unægteligt være den bedste løsning for begge parter at lade ham skifte. Jeg kan ikke se problemet i, at han er afklaret med dette.
Lige præcis! Hvis man begynder at betvivle Carras commitment, så ved jeg ikke hvor vi er havnet henne? Den Carra der har udtalt 'whos bigger than Liverpool', kaster sig rundt med kramper i benene i CL-finalen 2005 og ellers yder 100 procent i alle de kampe han spiller for klubben. Det kan godt være han ikke er på toppen længere, men jeg er aldrig et sekund i tvivl om at han ville give sit højre ben for at kunne vinde PL med Liverpool inden hans karriere er ovre. Derudover har jeg svært ved at se Carra i en anden klub - og nogen helt andet; findes der en anden klub syd for Liverpool hvor de vil forstå ham?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » torsdag, 18. mar, 2010 06:35
De nævnte i kampen mellem Chelsea og Inter i tirsdags, at Joe Cole´s kontrakt udløber til sommer. Samt at de to parter ikke kan blive enige om en ny kontrakt da Cole vil gå op i løn, mens Chelsea vil ned i løn.
Det kunne virkelig være en god signing, hvis vi kan få overtalt ham til at skifte til os.
Ved ikke helt, hvilket løn niveau han ligger på, men det er nok ikke i den billige ende, forståeligt nok.
-
Hekkem
- Alder: 51
Callesen skrev:De nævnte i kampen mellem Chelsea og Inter i tirsdags, at Joe Cole´s kontrakt udløber til sommer. Samt at de to parter ikke kan blive enige om en ny kontrakt da Cole vil gå op i løn, mens Chelsea vil ned i løn.
Det kunne virkelig være en god signing, hvis vi kan få overtalt ham til at skifte til os.
Ved ikke helt, hvilket løn niveau han ligger på, men det er nok ikke i den billige ende, forståeligt nok.
Joe Cole er en af de to kant spillere / offensive spillere jeg allerhelst så som nye i klubben.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
af Guffi182 » torsdag, 18. mar, 2010 09:27
Hekkem skrev:Callesen skrev:De nævnte i kampen mellem Chelsea og Inter i tirsdags, at Joe Cole´s kontrakt udløber til sommer. Samt at de to parter ikke kan blive enige om en ny kontrakt da Cole vil gå op i løn, mens Chelsea vil ned i løn.
Joe Cole er en af de to kant spillere / offensive spillere jeg allerhelst så som nye i klubben.
Jaaa lads os få flere glasben...
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Kom nu bare med Arda Turan og Krasic

Så Kommer formentlig en af Riera, Babel og Kuyt i overskud. På den måde kunne vi måske skrabe penge sammen til at få en venstre back og en Midterforsvar

-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 18. mar, 2010 12:20
Xenne skrev:Kom nu bare med Arda Turan og Krasic

Så Kommer formentlig en af Riera, Babel og Kuyt i overskud. På den måde kunne vi måske skrabe penge sammen til at få en venstre back og en Midterforsvar

Sladderpressen fortæller, at i skulle være interesserede i Vargas. Er han ikke egentlig en venstreback, der spiller venstrekant? Det lyder umiddelbart brugbart, men er der nogen, der ved, om han blev omskolet, fordi han var for dårlig på venstreback?
Men Riera ud er jeg med på.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
matty
- Geografisk sted: østofte...
- Alder: 33
Fribytter skrev:Xenne skrev:Kom nu bare med Arda Turan og Krasic

Sladderpressen fortæller, at i skulle være interesserede i Vargas. Er han ikke egentlig en venstreback, der spiller venstrekant? Det lyder umiddelbart brugbart, men er der nogen, der ved, om han blev omskolet, fordi han var for dårlig på venstreback?
Men Riera ud er jeg med på.
uh vargas er en af de spillere jeg helst så i klubben, han er satmer god, et klart plus hvis vi signer ham. han er wingback

i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Vargas, det ville være fremragende. Hvor står det?
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 18. mar, 2010 15:33
Goal blandt andet. Jeg har ikke læst det i en af de mere seriøse aviser, og Real Madrid skulle også være interesseret. Og så skulle det ydermere afhænge af CL-deltagelse (hvordan man lige kan overskue betydningen af CL-indtægter pt. med den manglende finansieringsaftale, ved jeg ikke). Men han virker da oplagt - ligesom Zhirkov virkede oplagt sidste sommer.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » torsdag, 18. mar, 2010 17:56
Til at starte med må jeg hellere slå fast at jeg ikke kender så meget til Vargas, men alligevel synes jeg at det lyder som et dårligt valg at ny venstre kant.
1) han er omskolet back - og har vi ikke set nok backs på venstre-kanten?
2) han kommer fra serie A - vores sidste to italienske bekendtskaber har ikke været imponerende (Aqauman skal dog have en fair chance for at bevise sit værd inden han stemples

).
3) Han lyder dyr, og med vores begrænsede budget bør pengene kunne bruges mere fornuftigt. Måske vi endda kunne få en kvalificeret kant ud af Babel, hvis han fortsætter den seneste tids gode takter.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
-
AJ
1) Jeg havde da forestillet mig, at han NETOP skulle bruges på venstre back såfremt vi hentede ham.
2) Det er jo ikke et argument for ikke at skulle hente ham, at han spiller i Serie A. Er han en bedre spiller end Dossena, og det er han, kan jeg ikke se, at det skulle være en hindring.
3) Det kan godt være han er dyr, men jævnfør 1) ser jeg ingen større prioritet end at hente en venstre back. Aurelios kontrakt udløber og det går ikke med kun Insúa.
-
Hekkem
- Alder: 51
AJ skrev:1) Jeg havde da forestillet mig, at han NETOP skulle bruges på venstre back såfremt vi hentede ham.
2) Det er jo ikke et argument for ikke at skulle hente ham, at han spiller i Serie A. Er han en bedre spiller end Dossena, og det er han, kan jeg ikke se, at det skulle være en hindring.
3) Det kan godt være han er dyr, men jævnfør 1) ser jeg ingen større prioritet end at hente en venstre back. Aurelios kontrakt udløber og det går ikke med kun Insúa.
Dossena vs Vargas, så er der den forskel på de to, at Dossena kun havde præsteret på et højt niveau i en enkelt sæson, hvorimod Vargas nu har præsteret i 2-4 sæsoner. Manuel Pasquale sad godt og solidt på Fiorentinas venstre back position, hvor han var en af de 5 bedste i Europa for et par sæsoner siden. Han blev slået af med det samme Vargas kom til Fiorentina. Nu da Adrien Mutu har de problemer han har, samt har været en del skadet, er der i Fiorentinas startopstilling blevet plads til både Pasquale samt Vargas.
Jeg kunne udemærket forstille mig Vargas ville være en af spidskandidaterne til Real Madrids fortsatte oprustning.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
AJ
Mht. transferbudgettet til sommer så må vi da egentlig have mindst hvad vi har skrabet ind i januar til rådighed. Voronin gav ca. £ 1,8m, Dossena ca, £4m og Mihaylov ca. £ 1,5m. Altså omkring £ 7m. Desuden er det vel også mere end sandsynligt, at vi sælger San José til Bilbao for knap £ 3m.
Er der nogen der ved hvor meget Jovanovic skal have i sign-on-fee?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » søndag, 21. mar, 2010 12:59
AJ skrev:Mht. transferbudgettet til sommer så må vi da egentlig have mindst hvad vi har skrabet ind i januar til rådighed. Voronin gav ca. £ 1,8m, Dossena ca, £4m og Mihaylov ca. £ 1,5m. Altså omkring £ 7m. Desuden er det vel også mere end sandsynligt, at vi sælger San José til Bilbao for knap £ 3m.
Er der nogen der ved hvor meget Jovanovic skal have i sign-on-fee?
Jeg mener vi skal lægge £ 7. mio. for Aqualani til sommer. Dernæst har jeg hørt at vi har tilbudt Masch en kontrakt til £90.000 om ugen, så de penge er hurtigt brugt. De penge vi har til sommer skal komme fra C.L. deltagelse eller salg, hvis ikke der kommer en sugardaddy forbi med en pose penge.
Jeg har slet ikke hørt hvad Jovanovic skal have. Hvormeget gav vi Maxi i sign-on-fee?