Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hold da kæft en kamp! Jeg har LIGE skiftet over fra Arsenal kampen og skal da love for der er mere gang i den her.
Det går da helt amok nu - 3-2!
Og i mens har Arsenal scoret to gange! Vilde minutter. 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Som jeg skrev før vi mødte la viola, så vil jeg altså gerne se Jovetic i den røde trøje. Super spiller.
Kan se mange ynder at kritisere Bendtner herinde, og mange andre steder, men det glæder nu mit danske hjerte at Bendtner har lavet hattrick, og endda det første danske hattrick i CL 

Verden er smask fuld af hyklere....
Det skulle vel betyde at Bayern går videre, hvis jeg husker rigtigt?aarde skrev:Det går da helt amok nu - 3-2!

Enig, flot af Bendtner. Specielt efter hans forfærdelige kamp i weekenden og alt den kritik hans præstation medførte.Thommo skrev:Kan se mange ynder at kritisere Bendtner herinde, og mange andre steder, men det glæder nu mit danske hjerte at Bendtner har lavet hattrick, og endda det første danske hattrick i CL
Må indrømme jeg hellere vil se Franck Ribery, Philipp Lahm og Arjen Robben længere fremme i turneringen end Jovetic. Fiorentina har mange dygtige spillere og står godt sammen som en enhed, men verdensstjerner skal man se langt efter på deres hold. Jovetic er det nærmeste når nu Mutu har de problemer han render rundt med. Her har Bayern München altså flere stjerner der får en op af stolen. Arjen Robben er en fryd for øjet, når han er i det humør som han var i aftes.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Skal man nu have verdensstjerner for at være berettiget til en plads i kvartfinalerne?
Nej, ikke nødvendigvis. Men som Bayern München spillede, så spillede de som en ganske fin enhed, hvor alle havde styr på deres respektive arbejdsopgaver, så er det et ekstra plus de har et par spillere der kan noget ekstra ordinært. Det vil jeg da gerne se mere af. Så er jeg egentlig ligeglad med om de hedder Bayern og har nogle grimme trøjer eller hvad der nu kan være galt med dem. Verdensstjerne kan noget ekstra, det er det ekstra man gerne vil fascineres og henrykkes af.McRae skrev:Skal man nu have verdensstjerner for at være berettiget til en plads i kvartfinalerne?
Stupidity now - Insanaty later
Tror han er dyr, og vi kan nok finde andre der kan lave 4 mål i åbent spil i 19 kampe, der er billigere. Har skrevet før at jeg vurderer en angriber meget på min/mål ratio, og hans er direkte pinlig hvis jeg bliver spurgt. Tror han har samme spin doctor som rafa, for han bliver sgu gjort til det helt store i TV. Personligt synes jeg han er under middel, nu har jeg også kun set 2-3 kampe i CL og intet andet.Hr. Drejer skrev:Som jeg skrev før vi mødte la viola, så vil jeg altså gerne se Jovetic i den røde trøje. Super spiller.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nu er Ribery selvfølgelig også en spiller jeg ser hos os. Lahm og Robben må de gerne beholde. Robben er skadet det meste af tiden, og vi har nok skadede spillere. Lahm er ikke den spiller han engang var. Så vil jeg hellere have ham fra Marseille (som jeg har glemt navnet på
)Men vi kommer ikke i nærheden af hverken Ribery, Robben og Lahm. De er simpelthent for dyrer.
Dernæst så røg la viola jo ud på en dommerfejl i den første kamp.
Jeg er enig i at Bayern har et godt hold. De har en af europas bedste midtbaner med Van Bommel, Svinedrengen, Ribery og Robben.
Jeg er ikke enig i at han er under middel. Han laver nogle fantastiske dybdeløb, noget vi i høj grad mangler på vores hold. Men som du skriver er han dyr, så ham kommer vi heller aldrig i nærheden af.

Dernæst så røg la viola jo ud på en dommerfejl i den første kamp.
Jeg er enig i at Bayern har et godt hold. De har en af europas bedste midtbaner med Van Bommel, Svinedrengen, Ribery og Robben.
Han er ikke angriber. Jovetic spiller enten som offensiv midt/hængende angriber i en Gerrard rolle, eller ude på fløjen.Thommo skrev:Har skrevet før at jeg vurderer en angriber meget på min/mål ratio, og hans er direkte pinlig hvis jeg bliver spurgt.
Jeg er ikke enig i at han er under middel. Han laver nogle fantastiske dybdeløb, noget vi i høj grad mangler på vores hold. Men som du skriver er han dyr, så ham kommer vi heller aldrig i nærheden af.
Du tænker på Taye Taiwo, men jeg vil nu mene, at Lahm er en væsentligt bedre fodboldspiller.
Er Rooney verdens bedste angriber for øjeblikket? Jeg er fristet til at mene det.
Det er ekstremt generende, men jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Hvor ville ManU dog have været lettere at leve med uden ham på holdet.McRae skrev:Er Rooney verdens bedste angriber for øjeblikket? Jeg er fristet til at mene det.
KJ