Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
McRae skrev:LYON!! Sådan!

Præcis, hader franske hold, men hader rm endnu mere. Lisandro må meget gerne score snart, da det vil skaffe lidt møntMcRae skrev:LYON!! Sådan!
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Var det ikke det vi altid plejede at sige om C Ronaldo? Jeg er næsten tilbøjelig til at tro at de ville være deroppe selv hvis de solgte Rooney. Succesen skyldes desværre nok helt andre ting.Claus KJ skrev:Det er ekstremt generende, men jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Hvor ville ManU dog have været lettere at leve med uden ham på holdet.McRae skrev:Er Rooney verdens bedste angriber for øjeblikket? Jeg er fristet til at mene det.
KJ
Han er ikke til at komme uden om. Uhyggelig god for tiden, desværre,McRae skrev:Er Rooney verdens bedste angriber for øjeblikket? Jeg er fristet til at mene det.
Kan vi lige få en Lyon kasse mere, så der er lidt penge at hente.
EDIT: Lisandro dog!
Senest rettet af Pede onsdag, 10. mar, 2010 22:34, rettet i alt 1 gang.
Det fik han så chancen for lige derThommo skrev:Præcis, hader franske hold, men hader rm endnu mere. Lisandro må meget gerne score snart, da det vil skaffe lidt møntMcRae skrev:LYON!! Sådan!

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nu er rm ude af C.L. Gad vide om de vil komme og banke på Rafa's dør inden næste sæson går i gang.
Også min tanke - og man har jo lov at håbe...Hr. Drejer skrev:Nu er rm ude af C.L. Gad vide om de vil komme og banke på Rafa's dør inden næste sæson går i gang.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Hold op det ville være et scoop! Real Madrid kom med nogle pengeHr. Drejer skrev:Nu er rm ude af C.L. Gad vide om de vil komme og banke på Rafa's dør inden næste sæson går i gang.

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Yep, han er i bad standing nuMcRae skrev:Det fik han så chancen for lige derThommo skrev:Præcis, hader franske hold, men hader rm endnu mere. Lisandro må meget gerne score snart, da det vil skaffe lidt møntMcRae skrev:LYON!! Sådan!

Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Lyon kan nå langt og opskriftet dertil hedder Hugo Lloris.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
De ekstra dommere der er i Euro league er simpelthen til at grine af. Nu har jeg set en del kampe fra turneringen i år og det er utroligt så dårlige de er. Hvad nytter det når de bare står og glor? Jeg husker et mål der skulle være dømt mod FCK og for få minutter siden overså en bagliniedommer noget der skete lige for næsen af ham. 

Det er saft suseme et godt mål Juve scorer til 2-0 

Inter var foran med en enkelt pind indtil der var spillet omtrent 70 minutter, hvorefter Catania scorede tre gange. Nice!
Fint med lidt spænding i toppen af Serie A.
Fint med lidt spænding i toppen af Serie A.