Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
1-1 mellem Villa og Wigan. Wigan har netop udlignet på en flot mål lige efter et uforståeligt selvmål.
Liverpool Football Klopp
John Terry har ikke imponeret synderligt på det sidste. Han laver ret mange clearings- og pasningsfejl. Men måske han stadig er berørt af "sagen".
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Super god kamp mellem Chelsea og Inter.
Sneijder startede helt fantastisk, en skam han er forsvundet ud af kampen.
De 5 bagerste for Inter gør det rigtig godt. Lucio har dog lavet nogle totalt tåbelige indgreb, hvor det virker som om han er mere efter Drogba eller Anelka end bolden.
Walter Samuel har lidt samme problem ved dødbolde.
Mon det ender med 22 mand på banen? Jeg tvivler.
De 5 bagerste for Inter gør det rigtig godt. Lucio har dog lavet nogle totalt tåbelige indgreb, hvor det virker som om han er mere efter Drogba eller Anelka end bolden.
Da du ikke anvender smileys, ved jeg ikke om der skulle være ironi bagved, men jeg synes det er en super irriterende kamp at se på. Der er HELE tiden frispark, appeller for samme, film og wanker dives, dårlig pasningsspil m.m. Måske er det bare mig.Callesen skrev:Super god kamp mellem Chelsea og Inter.
Men jeg har absolut ingen aktier i den kamp. Jeg har mere fokus på Wigan vs. Villa hvor jeg virklig håber at Wigan har selvtillid nok i posen til at få point og gerne alle tre.
Selv mit skæg er rødt!
-
- Bestyrelsesmedlem
Det er skam ingen ironi i det. Men specielt de første 25 var utroligt velspillet af Inter. De kørte virkelig rundt med klatten, hvor Chelsea´s midtbane var ikke eksisterende.
Der er mange frispark, men dommeren dømmer dem ikke. Han er så småt ved og tabe kampen på gulvet.
Det hele startede vel ved Mikel´s nedsabling af Sneijder bagfra, hvor det kun blev til en henstilling.
Brok er vel det der er kendetegnende ved alle Mourinho´s hold, kan man siges. Chelsea har fint holdt fast i det.
Men igen vender det tilbage til dommeren, der ikke dømmer det der skal dømmes.
Der er mange frispark, men dommeren dømmer dem ikke. Han er så småt ved og tabe kampen på gulvet.
Det hele startede vel ved Mikel´s nedsabling af Sneijder bagfra, hvor det kun blev til en henstilling.
Brok er vel det der er kendetegnende ved alle Mourinho´s hold, kan man siges. Chelsea har fint holdt fast i det.
Men igen vender det tilbage til dommeren, der ikke dømmer det der skal dømmes.
Synes også de første 25 var glimrende, så med indtil Californication gik igang på Zulu, men synes indtil da at det var et bevis på 0-0 ikke nødvendigvis betyder kedeligtCallesen skrev:Det er skam ingen ironi i det. Men specielt de første 25 var utroligt velspillet af Inter. De kørte virkelig rundt med klatten, hvor Chelsea´s midtbane var ikke eksisterende.
.
Verden er smask fuld af hyklere....
2-1 Villa 

Eto og chelsea er vel ude nu, det er tæt på ihvertfald
Eto?Thommo skrev:Eto og chelsea er vel ude nu, det er tæt på ihvertfald
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Og 1-0 til Inter! Fuldt fortjent i øvrigt.
Chelsea's trænerhistorie taget i betragtning, så går der vel næppe lang tid førend Ancelotti møder op på sit kontor til en gang udsmykning i stil med nedenstående?

Chelsea's trænerhistorie taget i betragtning, så går der vel næppe lang tid førend Ancelotti møder op på sit kontor til en gang udsmykning i stil med nedenstående?

-
- Bestyrelsesmedlem
Sæson 3? Fantastisk sæson!Thommo skrev: Synes også de første 25 var glimrende, så med indtil Californication gik igang på Zulu, men synes indtil da at det var et bevis på 0-0 ikke nødvendigvis betyder kedeligt
Så blev det til 1-0 til Inter, Eto får en bold i dybden af Sneijder, også score han sikkert. Så er den kamp vidst afgjort, små 10 min igen.
Mente Eto scoredeBrando skrev:Eto?Thommo skrev:Eto og chelsea er vel ude nu, det er tæt på ihvertfald

-
- Bestyrelsesmedlem
Så røg Drogba ud med direkte rødt kort.
Han træder "bevist" ned på Mottas fod efter en nærkamp i Inters felt.
Han træder "bevist" ned på Mottas fod efter en nærkamp i Inters felt.
Arh selvfølgelig - my badThommo skrev:Mente Eto scoredeBrando skrev:Eto?Thommo skrev:Eto og chelsea er vel ude nu, det er tæt på ihvertfald
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth