Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 21. mar, 2010 19:27

Jeg ved ikke hvor meget Maxi fik, men Mascheranos lønforhøjelse skal ikke regnes ind i transferbudgettet. Det er kun hvis man får et engangsbeløb.

Du har selvfølgelig ret mht. Aquilani.

NAH

Indlæg af NAH » søndag, 21. mar, 2010 19:59

Så længe vi skal regne på fingrene : hvad fik vi for de solgte spillere, hvad skal vi af med i afdrag på sommerens indkøb, hvad skal "gratisterne" have i sign-on fee, hvad kan vi sælge den og den spiller for, kommer der penge ind fra G&H/nye ejere osv. osv. osv.

SKER DER IKKE EN SKID DER KAN SIKRE VORES STATUS SOM TOPHOLD

Vi kunne godt trænge til:
1 stk midterforsvarer
1 stk venstreback
1 stk kantspiller med fart i benene
1 stk angriber

sælger vi Degen, Aurelio, Riera plus en af de 4 midterforsvarere bliver der sgu ikke råd til afløsere der kan flytte os frem i stillingen, åh ja vi kan smide Rafa, Lucas og hvem fanden der lige skuffer pt ud også resultatet ændres ikke.

G&H UD!!!!

ps jeg er sur, frustreret, træt af det hele også hader jeg manU, dommere, sheiker og alle andre pengemænd, primadonna spillere der forsøger at snyde konstant i 90 min.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » mandag, 22. mar, 2010 17:15

NAH skrev:Så længe vi skal regne på fingrene : hvad fik vi for de solgte spillere, hvad skal vi af med i afdrag på sommerens indkøb, hvad skal "gratisterne" have i sign-on fee, hvad kan vi sælge den og den spiller for, kommer der penge ind fra G&H/nye ejere osv. osv. osv.

1 stk midterforsvarer
1 stk venstreback
1 stk angriber

sælger vi Degen, Aurelio, Riera plus en af de 4 midterforsvarere bliver der sgu ikke råd til afløsere der kan flytte os frem i stillingen, åh ja vi kan smide Rafa, Lucas og hvem fanden der lige skuffer pt ud også resultatet ændres ikke.

G&H UD!!!!

ps jeg er sur, frustreret, træt af det hele også hader jeg manU, dommere, sheiker og alle andre pengemænd, primadonna spillere der forsøger at snyde konstant i 90 min.

1 stk. midterforsvar = S.Kjær. han er alt for syg i luften, noget som vi mangler meget pt. et forsvar skal have en der god nede ved jorden (agger) og en der kan styrer luftrummet.
1 stk. venstreback = vargas. kender ikke meget til ham, men alle steder hører jeg kun utrolig positive ting om ham.
1 stk. kantspiller = vil faktisk gerne have 2. turan og hazard. ud med benayoun og riera. de er oppe i alderen og hvis vi kan få 9 for benayoun, så så er 80% af turan allerede betalt.
1 stk. angriber = jovanovic kommer jo til sommer

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 23. mar, 2010 02:28

pommelfeen skrev:
NAH skrev:Så længe vi skal regne på fingrene : hvad fik vi for de solgte spillere, hvad skal vi af med i afdrag på sommerens indkøb, hvad skal "gratisterne" have i sign-on fee, hvad kan vi sælge den og den spiller for, kommer der penge ind fra G&H/nye ejere osv. osv. osv.

1 stk midterforsvarer
1 stk venstreback
1 stk angriber

G&H UD!!!!

1 stk. midterforsvar = S.Kjær. han er alt for syg i luften, noget som vi mangler meget pt. et forsvar skal have en der god nede ved jorden (agger) og en der kan styrer luftrummet.
1 stk. venstreback = vargas. kender ikke meget til ham, men alle steder hører jeg kun utrolig positive ting om ham.
1 stk. kantspiller = vil faktisk gerne have 2. turan og hazard. ud med benayoun og riera. de er oppe i alderen og hvis vi kan få 9 for benayoun, så så er 80% af turan allerede betalt.
1 stk. angriber = jovanovic kommer jo til sommer
1 har aldrig hørt om Vargas
2 vil hellere have Zamora end Jovanovic
3 Hazard så ikke tosset ud mod os (Belgien ender sgu med et stærkt landshold inden længe)
4 har vi råd til dine forslag så er jeg tilfreds

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 23. mar, 2010 18:32

http://www.sport.co.uk/news/Football/35 ... ircle.aspx

Virker ikke til at være noget med hold, men det er helt sikkert en spiller jeg godt kunne tænke mig at se i den røde trøje. Han har nok en for høj skadesfrekvens, hvilket taler for at vi ikke henter ham. Medmindre han vil gå med til noget pay-as-you-play, hvilket virker usandsynligt i mine øjne

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » tirsdag, 23. mar, 2010 19:58

Belloni skrev:http://www.sport.co.uk/news/Football/35 ... ircle.aspx

Virker ikke til at være noget med hold, men det er helt sikkert en spiller jeg godt kunne tænke mig at se i den røde trøje. Han har nok en for høj skadesfrekvens, hvilket taler for at vi ikke henter ham. Medmindre han vil gå med til noget pay-as-you-play, hvilket virker usandsynligt i mine øjne

Jeg ville elske at se Joe Cole i Liverpool. Jeg har altid godt kunne lide ham, og han kan helt sikkert bidrage med noget af den kreativiet vi mangler... men det er klart at skadesfrekvensen skal tages i betragtning...
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 24. mar, 2010 13:58

Uha, det ville være fremragende, hvis vi kunne signe Cole. Jeg tvivler dog voldsomt på, at det skulle lykkes, hvis vi ikke ender i top 4. I det tilfælde er det næsten ligeså urealistisk, som at vi skulle få fat i hele mit drømme-hold.

Torres Villa
Silva Gerrard Mascheranoe Cole
Insua Agger Kjær Johnson
Reina

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 24. mar, 2010 15:02

texnymann skrev:Uha, det ville være fremragende, hvis vi kunne signe Cole. Jeg tvivler dog voldsomt på, at det skulle lykkes, hvis vi ikke ender i top 4. I det tilfælde er det næsten ligeså urealistisk, som at vi skulle få fat i hele mit drømme-hold.

Torres Villa
Insua Agger Kjær Johnson
Reina
Du må hellere finde en anden venstre back, hvis vi skal være i drømmeverdnen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 24. mar, 2010 16:03

Hekkem skrev:
texnymann skrev:Uha, det ville være fremragende, hvis vi kunne signe Cole. Jeg tvivler dog voldsomt på, at det skulle lykkes, hvis vi ikke ender i top 4. I det tilfælde er det næsten ligeså urealistisk, som at vi skulle få fat i hele mit drømme-hold.

Torres Villa
Insua Agger Kjær Johnson
Reina

Why?? Det må manden vel selv bestemme :)

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » onsdag, 24. mar, 2010 16:12

Nej tak til Joe Cole. Vi har allerede nok skadesproblemer, og selvom manden utvivlsomt er god, vil det være spild af penge hvis han sidder ude med skader halvdelen af tiden. Han står for mig som en mand alá Kewell der har et super potentiale, men hele tiden bliver stoppet af skader.

Kewell ser ud til at kunne holde bedre til stilen i Tyrkiet hvilket glæder mig, men jeg kan sgu godt huske alle de folk der råbte op om at han bare sad og hævede en fed hyre mens han var skadet hele tiden, og ikke så ud til at ville være villig til at gå ned i løn hvis der skulle forlænges.

Vi kunne rigtigt godt bruge en mand som Cole, men han er løntung og ofte skadet, hvilket er grund nok for mig. Det er en no-brainer

Edit: Nu har Portsmouth jo fået lov til at sælge spillere allerede nu, dog med den manko at spillerne først må optræde for deres nye klub fra næste sæson. Men så var det jeg tænkte om der kunne være en idé i at hente en mand som Nadir Belhadj? Han er venstre-back og kan desuden bruges på venstrekanten. Når Riera med al sandsynlighed bliver skibet afsted, får vi vel brug for dækning på den side, og med Aurelios mange skader kan en mand som Belhadj vel agere en ganske habil back-up i mine øjne. Men hvad siger I?
Næste år!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 24. mar, 2010 17:16

Torres Villa
Vargas Agger Kjær Johnson
Reina
Helt enig.

NAH

Indlæg af NAH » onsdag, 24. mar, 2010 17:17

Henrik skrev:Nej tak til Joe Cole. Vi har allerede nok skadesproblemer, og selvom manden utvivlsomt er god, vil det være spild af penge hvis han sidder ude med skader halvdelen af tiden. Han står for mig som en mand alá Kewell der har et super potentiale, men hele tiden bliver stoppet af skader.

Kewell ser ud til at kunne holde bedre til stilen i Tyrkiet hvilket glæder mig, men jeg kan sgu godt huske alle de folk der råbte op om at han bare sad og hævede en fed hyre mens han var skadet hele tiden, og ikke så ud til at ville være villig til at gå ned i løn hvis der skulle forlænges.

Vi kunne rigtigt godt bruge en mand som Cole, men han er løntung og ofte skadet, hvilket er grund nok for mig. Det er en no-brainer

Edit: Nu har Portsmouth jo fået lov til at sælge spillere allerede nu, dog med den manko at spillerne først må optræde for deres nye klub fra næste sæson. Men så var det jeg tænkte om der kunne være en idé i at hente en mand som Nadir Belhadj? Han er venstre-back og kan desuden bruges på venstrekanten. Når Riera med al sandsynlighed bliver skibet afsted, får vi vel brug for dækning på den side, og med Aurelios mange skader kan en mand som Belhadj vel agere en ganske habil back-up i mine øjne. Men hvad siger I?
Belhadj ville passe mig fint som afløser for "glasben" Aurelio og vi har sikkert råd til ham :shock: En anden mulig VB er Wigans Figueroa der dog sikkert er lidt dyrere.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » torsdag, 25. mar, 2010 08:43

Belloni skrev:
Hekkem skrev:

Torres Villa
Insua Agger Kjær Johnson
Reina

Selvfølgelig må han da det. Jeg vil dog ikke mene Insua er blandt de 20 bedste venstre backs i Europa, derfor også vores niveau ganske lavt. Holdet er ikke stærkere end det svageste led. Det var ikke fremragende dengang med John Arne Riise, Aurelio, Warnock og Traore - Her kun Traore der er svagere end Insua - men bedre var det da. Når man begynder at savne John Arne Riise i defensiven, så tyder det ikke på den nuværende spiller er af en kaliber der får en til at synes 'det er ski godt det her'

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 25. mar, 2010 10:00

Hekkem skrev:
Belloni skrev:
Hekkem skrev:

Torres Villa
Insua Agger Kjær Johnson
Reina

Selvfølgelig må han da det. Jeg vil dog ikke mene Insua er blandt de 20 bedste venstre backs i Europa, derfor også vores niveau ganske lavt. Holdet er ikke stærkere end det svageste led. Det var ikke fremragende dengang med John Arne Riise, Aurelio, Warnock og Traore - Her kun Traore der er svagere end Insua - men bedre var det da. Når man begynder at savne John Arne Riise i defensiven, så tyder det ikke på den nuværende spiller er af en kaliber der får en til at synes 'det er ski godt det her'
Sådan kan man ikke helt stille det op - et fodboldhold kan sagtens fungere med et par svage led. Vi vandt f.eks. champions league med et par svage led på holdet, og jeg vil stadig hårdnakket påstå at Barcelona har et par svage led i defensiven. Det handler mere om hvordan de svage led passer ind i spillestilen (efter min mening...) - og det er alt andet lige lettere at være et svagt led når man har bolden, end når modstanderen har bolden.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » torsdag, 25. mar, 2010 10:37

Steven__Gerrard skrev: Sådan kan man ikke helt stille det op - et fodboldhold kan sagtens fungere med et par svage led. Vi vandt f.eks. champions league med et par svage led på holdet, og jeg vil stadig hårdnakket påstå at Barcelona har et par svage led i defensiven. Det handler mere om hvordan de svage led passer ind i spillestilen (efter min mening...) - og det er alt andet lige lettere at være et svagt led når man har bolden, end når modstanderen har bolden.
Ja, man kan godt vinde med et svagt led eller to. Bolden er jo rund. Vores hold bør optimeres ved at finde en stabil og holdbar venstre back. Næste sæson står vi med Emiliano Insua, og det giver mig mange anelser om hvorledes det skal forholde sig med succesen.

Emiliano Insua, Martin Skrtel og Lucas bør ikke være en fast bestanddel af en hold der vil kæmpe om mesterskabet i Premier League. Indstillingen fejler der ikke noget med, det er blot kvaliteten der ikke er på et mesterskabsniveau. Men det kan da tænkes at et mesterskab kan hjemføres med de tre på holdet. Det så man også med man utd, da brown, flecther og o'shea har været med de senere år til at vinde mesterskaber. Netop de tre spillere roy keane blev 'fyret' for at udtale de ikke var gode nok til et mesterskabshold.

Barcelonas stærkeste startopstilling, ser jeg ikke nogle svage led. Men mister de Xavi og Iniesta samtidigt, eller Puyol og Dani Alves, eller Puyol og Pique samtidigt, så vil de have problemer, da erstatningerne ikke holder samme niveau.

Real Madrid har på papiret et hold uden svage led, men alligevel har de problemer.

Jeg kan godt give dig ret, men jeg siger ikke om man kan vinde eller tabe med eller uden svage led. Jeg siger blot man ikke er stærkere end sit svageste led, hvor jeg ikke nævner noget om sejr eller nederlag.

Besvar