Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Fint kasse af Antonio C
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5118840/
Verden er smask fuld af hyklere....
Det er satme også dårligt af målmandenThommo skrev:Fint kasse af Antonio C

McRae skrev:Nu ramler det så også hos Chelsea. Manure skal nok få hevet det mesterskab hjem. Jeg krydser virkelig fingre for at Arsenal ender på toppen, for de har sgu fortjent det mere end nogen andre, men jeg tror deres mangel på erfaring vil koste i sidste ende.
Det har man efterhånden sagt længe, men de fortsætter med at imponerer.
Jeg krydser ihvertfald fingre for at de bliver mestre
Jeg gider simpelthen ikke, at Manu skal have den mesterskabsrekord!
Den er og bliver vores.. eller også lidt deres.. Men mest vores!!!
Den er og bliver vores.. eller også lidt deres.. Men mest vores!!!
Så kender man danmarks scum igen - dommerhjælp af skandaløs slags! Selv kommentatorerne kan se det til trods for at de ellers arbejder for PIF Lokal-tv.
mener du det røde kort? så det kun i langsom men det så tyndt ud.
Nemlig. Og det syntes kommentatorerne i høj grad osse. Holmén hænger på ryggen og hiver og flår i Sane - helt klart at han selvfølgelig skal prøve at slide sig fri i dén situation og det er sådan jeg ser det. Men Brøndby fanklubs nyeste medlem (dommeren...!) synes lige han skulle lave en Howard Webb og dømme ting, der kun eksisterer i hans fantasi. Skulle de vinde, så skal de eddermame huske at dele sejrsbonussen med dommeren.Thommo skrev:mener du det røde kort? så det kun i langsom men det så tyndt ud.
Til gengæld fryd at se hvordan Randers kæmper mod overmagten - 10 mod 12 har de været det bedste hold. Det er ikke de pis-gule jeg frygter i kampen om 3-pladsen. Måske de til gengæld burde frygte Nordsjælland og SønderjyskE....
0-1 i Brøndby 
Mon ikke det var en god idé om Kent Nielsen fik bodyguards ved sit hjem i den nærmeste fremtid - Faxe kondi-kast-med-genstande tribunen tager det nok meget ilde op, hvis David skulle slå Goliath i aften.

Mon ikke det var en god idé om Kent Nielsen fik bodyguards ved sit hjem i den nærmeste fremtid - Faxe kondi-kast-med-genstande tribunen tager det nok meget ilde op, hvis David skulle slå Goliath i aften.
Sålænge Brøndby alligevel ikke kan true FCK i kampen om førstepladsen, så fryder jeg mig dejligt meget over stillingen lige pt. i dagens kamp. Randers er ikke ligefrem min kop te heller, men de er underdogs (på flere måder), så lad dem bare få et point eller tre i dag. Men mon ikke BIF får et straffespark inden længe...
Det er livet at være Liverpool og Brøndby-fan...
Skidt af Brøndby.
Skidt af Bechmann.
Skidt at Jallows første mål bliver underkendt.
Skidt af Bechmann.
Skidt at Jallows første mål bliver underkendt.
Det er heller ingen dans på roser og være LFC og RFC fan må jeg indrømmeAlonso skrev:Det er livet at være Liverpool og Brøndby-fan...

Vi har det godt Thommo!Thommo skrev:Det er heller ingen dans på roser og være LFC og RFC fan må jeg indrømmeAlonso skrev:Det er livet at være Liverpool og Brøndby-fan...Altid noget jeg har landsholdet og glæde mig til, til VM
Du må sige til hvis der bliver arrangeret masse selvmord i Randers og omegn

Det skal jeg gøre, ellers må jeg/vi bare nøjes med at drukne sorgerne i slots øl i weekenden 

AaB og Liverpool er sgu ikke meget nemmere. Konfirmanden til Pehrsson skal ud!