Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Han kan noget med en bold, den gode Robben... Lidt af det mod scum også, så er det helt fint.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Jamen hvor er det bare gået godt i aften!
Villa taber point
City taber point
Spurs slår fulham i FA

Villa taber point
City taber point
Spurs slår fulham i FA

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
- LFC Duncan
- Geografisk sted: Taastrup
- Alder: 35
Ja det er virkelig en god ting det derzalcos skrev:Jamen hvor er det bare gået godt i aften!
Villa taber point
City taber point
Spurs slår fulham i FA

Lad os nu få den CL plads .!
You'll Never Walk Alone.!
JFT 96
JFT 96
Den bedste i Premier LeagueCallesen skrev:Cahill er ualmindelig god med det hovede.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg har nu ikke noget mod Everton, og kan sagtens forholde mig til at de vinder kampe. Det er kun når de møder os jeg bruger energi på at de ikke må vinde.LarsU skrev:Jo, JAR fik mere eller mindre tilfældigt rettet et skud af med sin ene fod, så han burde få målet, for bolden var ikke gået ind ellers.Thommo skrev:Mon jeg er heldig at der er nogen der ser Roma kampen? Har JAR som 1. mål og troede jeg havde tabt da dr.dk skriver det er de rossi mål, men har lige tilfældigvis set resultat.dk skriver John Arne som mål scorer
Og nu sidder jeg og jubler over en Everton-føring - verden er for underlig og forunderlig.
Synes David Moyes efterhånden har fået udfærdiget et rigtig godt hold. Får han Landon Donavon på permanent basis, så er det kun med til at hæve deres niveau. Efter min mening er Phil Neville - og højre back generelt - deres svageste punkt.
De burde bruge Heitinga på højre back. Eller unge Seamus Coleman, der imponerede mig meget mod Spurs (2-2 kampen). Sidstnævnte var kun på banen pga. mange skader i truppen, hvilket har kendetegnet Evertons sæson. De havde for alvor været med i kampen om CL-pladser hvis de ikke havde været så hårdt ramt.
Det er vel kun Baines og Howard der har kunne stillet til start i stort set alle kampe. Alle andre har været ude mindst i måned. Inden sæson startede var deres fortrukne midterforsvarspar Jagielka og Yobo. Jagielka har startet 5 kampe og Yobo 13 kampe. Arteta har startet inde 7 gange.AJ skrev:De burde bruge Heitinga på højre back. Eller unge Seamus Coleman, der imponerede mig meget mod Spurs (2-2 kampen). Sidstnævnte var kun på banen pga. mange skader i truppen, hvilket har kendetegnet Evertons sæson. De havde for alvor været med i kampen om CL-pladser hvis de ikke havde været så hårdt ramt.
HB Køge foran på pestegnen. Jeg kan godt forstå, at Kent Nielsen læner sig frem i sædet, for det må da være brændvarmt! Hahahaha
Uanset om de skulle sætte ét eller tre point til, så er Kent med sikkerhed arbejdsløs inden weekenden. Og selv en sejr er vel næppe nok længere til at garantere ham arbejdsro, for det kommer i allerhøjeste grad an på, hvordan de vinder - hvis de vinder.Boye skrev:HB Køge foran på pestegnen. Jeg kan godt forstå, at Kent Nielsen læner sig frem i sædet, for det må da være brændvarmt! Hahahaha
Men så længe stillingen er som den er, så: ROFLMAO
Det må da være Kent Nielsens sidste kamp?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg vil godt ændre forudsigelsen fra mit sidste indlæg: Han er ikke træner i klubben, når han vågner i morgen - måske endda fyret inden han når i seng i aften.Emmy skrev:Det må da være Kent Nielsens sidste kamp?
Together we stand, divided we fall...
Det må sgu være hårdt, at både holde med LFC og BIF.Alonso skrev:Together we stand, divided we fall...
Men omvendt, det kan kun gå fremad.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Når det ikke går godt for ens egne, så svælger jeg virkelig i de gules elendighed.
"We're not racist, we only hate the mancs"