Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
henry
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 37
Det er Dan Engelsted som også er Liverpol fan. Fik jeg forøvrigt sagt at Peter Schmeichel er en cunt?
Her ligger Shrek forøvrigt og føder. Hvem er gode til photoshop?
Og den stolte far er overvældet.

-
Bjarkejesp
af Bjarkejesp » onsdag, 31. mar, 2010 00:14
Henry
Ja, Schmeichel er en cunt, hvordan kan han sammenligne de to kampe. Man u havde brug for et enkelt mål for at komme i overtid(De fik dog to), vi skulle bruge tre for overtid. End of discussion.
-
Brag
- Geografisk sted: Fredensborg
- Alder: 58
Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
Mvh.Brag.
-
SaibotDK
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
af SaibotDK » onsdag, 31. mar, 2010 00:42
Brag skrev:Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
Jaja, Thommo gjorde brug af ironi! Så korrekt Brag: TLW = Thommo Loves Wayne
Men bortset fra det så er jeg helt enig med Thommo
-
Brag
- Geografisk sted: Fredensborg
- Alder: 58
SaibotDK skrev:Brag skrev:Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
ønsker andre spillere skadet=TLW
Flot men så ved man jo hvad det står for.
Mvh.Brag.
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Brag skrev:SaibotDK skrev:Brag skrev:Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
Du kunne jo også tage det som et kompliment istedet. Måske fordi nogle herinde har høje tanker om Rooneys evner, og derfor ser det som en fordel for os såfremt han var ude i noget tid. Er det ikke meget normalt man ønsker det bedste for sit eget hold på andres bekostning? Har svært ved at forestille mig at ret mange ManU-fans ikke ville blive lettet hvis Torres var skadet.
Iøvrigt håber jeg ikke Rooney bliver langtidsskadet. Jeg ser hellere ManU tabe gulde i PL og CL med stærkeste opstilling.
-
Hekkem
- Alder: 51
Brag skrev:SaibotDK skrev:Brag skrev:Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
Lad være med at spille hellig. Har hørt langt værre ting fra ot, når Torres, Gerrard eller andre nøglespillere har været skadet.
rooney er en vigtig brik for man utd og England, derfor vil han også være vanskelig er erstatte. Jeg ønsker ikke det bedste for rooney, men kan samtidigt godt fryde mig over hans præstationer i denne sæson. For med de præstationer er han vel nok den bedste angriber lige nu.
I øvrigt var det en ganske fortjent sejr til Bayern München. man utd ville ingenting, og i må have vanskeligheder ved at blive ved med at kritisere Rafael Benitez for en defensiv indstilling til fodbolden. I udøver nøgagtig det samme når i skal.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Fup
Og spørger man mig, så er det en straf, der svarer til forbrydelsen og til gerningsmandens ringe intellekt. Retov har udtalt til div. medier at han jo kun handlede i selvforsvar....
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Brag skrev:Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
Jeg er fløjtende ligeglad med om det er TLW eller ej, jeg skriver hvad jeg mener, og siger hvad jeg mener(inden for Mugge´s regler

), det giver lidt knubs hist og her og har kostet et par jobs hen af vejen, men har dog klaret mig indtil nu. Håber også skades pausen gælder til VM er ovre, da jeg ikke kan døje England, desværre er skaden jo vist ikke så gal.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Kræ
Thommo skrev:Brag skrev:Thommo skrev:Og rooney blev skadet, jeg tillader mig at håbe det holder ham ude 2-3 måneder....Er ikke politisk korrekt og er ligeglad
TLW
Jeg er fløjtende ligeglad med om det er TLW eller ej, jeg skriver hvad jeg mener, og siger hvad jeg mener(inden for Mugge´s regler

), det giver lidt knubs hist og her og har kostet et par jobs hen af vejen, men har dog klaret mig indtil nu. Håber også skades pausen gælder til VM er ovre, da jeg ikke kan døje England, desværre er skaden jo vist ikke så gal.
Han fik så kun en måned. Men lækkert hvis det fratager dem to titler

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Hald
- Geografisk sted: Løgstør
Kiggede lige opstillingerne igennem for aftenens kampe i CL, og synes nok jeg kendte navnet, Mark Gonzales. Det er den selvsamme Speedy Gonzales, der skuffede så fælt hos os for nogle år siden, der sidder på bænken for CSKA i aften.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Er du svimmel, hvor bliver Gunners udspillet hjemme på Emirates lige nu. Det er skræmmende at se hvor let de har givet bolden væk indtil videre, og omvendt er Barcelona imponerende såvel offensivt som defensivt. Uhyre effektivt oppres når de ikke er i boldbesiddelse og det klassiske verdensklassepasningsspil, når de har kuglen for fødderne (hvilket de har haft langt størstedelen af kampen) - det er fandme god fodbold.
Utroligt at der stadig står 0-0 på tavlen efter noget der ligner en fem-seks 100% chancer til Barca. Zlatan har om muligt vist sig endnu mere uskarp end sin danske kollega i den anden ende plejer at være.
-
McRae
Så skal den satanedeme være der, Bendtner!