Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Om vi gør! Og hvor den scoring dog hjalp på min pulsaarde skrev:Gode gamle Zenden. Han elsker os stadig - og vi elsker ham!
Ualmindeligt flot mål for øvrigt.

Sindsygt godt mål af Zenden, og virkeligt vigtigt mål. Så ser det svært ud for spurs at holde sig i kampen om 4 pladsen, med kampe imod shitty, Gooners, Scum og vodka i programmet.
Selv mit skæg er rødt!
Og Bendtner til 1-0 for Arsenal - i det 94. minut! 
"... and the title race is wide open!"

"... and the title race is wide open!"
Senest rettet af Aarde lørdag, 03. apr, 2010 17:56, rettet i alt 1 gang.
Hvorfor er det godt?aarde skrev:Og Bendtner til 1-0 for Arsenal - i det 94. minut!
Selv mit skæg er rødt!
Fordi jeg hellere ser Arsenal blive mestre end Chelsea og Manchester United.Søren B skrev:Hvorfor er det godt?aarde skrev:Og Bendtner til 1-0 for Arsenal - i det 94. minut!
Fordi Manchester United ikke er sluttet som nummer tre de sidste mange årSøren B skrev:Hvorfor er det godt?aarde skrev:Og Bendtner til 1-0 for Arsenal - i det 94. minut!

Fair nok, jeg ser helst det bliver historieløse fc. vodka kurant.aarde skrev:Fordi jeg hellere ser Arsenal blive mestre end Chelsea og Manchester United.Søren B skrev:Hvorfor er det godt?aarde skrev:Og Bendtner til 1-0 for Arsenal - i det 94. minut!
Selv mit skæg er rødt!
Touché!SaibotDK skrev:Fordi Manchester United ikke er sluttet som nummer tre de sidste mange årSøren B skrev:Hvorfor er det godt?aarde skrev:Og Bendtner til 1-0 for Arsenal - i det 94. minut!

Selv mit skæg er rødt!
Er det for optimistisk at håbe på at Burnley kan drille shitty, selvom de har et stort udebane kompleks?
Selv mit skæg er rødt!
Håber på The Beast kan hjælpe os lidtSøren B skrev:Er det for optimistisk at håbe på at Burnley kan drille shitty, selvom de har et stort udebane kompleks?

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Han har ikke spist de sidste tre uger, og efter sigende skulle Tevez være hans livret!Skovdal skrev:Håber på The Beast kan hjælpe os lidtSøren B skrev:Er det for optimistisk at håbe på at Burnley kan drille shitty, selvom de har et stort udebane kompleks?

Så har han da godt nok fået mundkurv på. 3-0 til shitty efter 6 minutter.......SaibotDK skrev:Han har ikke spist de sidste tre uger, og efter sigende skulle Tevez være hans livret!Skovdal skrev:Håber på The Beast kan hjælpe os lidtSøren B skrev:Er det for optimistisk at håbe på at Burnley kan drille shitty, selvom de har et stort udebane kompleks?

Måske The Beast tygger drøv... 3-0 og der er ikke engang spillet 7 minutter.. Det bliver en lang dag på Turf MoorSaibotDK skrev:Han har ikke spist de sidste tre uger, og efter sigende skulle Tevez være hans livret!Skovdal skrev:Håber på The Beast kan hjælpe os lidtSøren B skrev:Er det for optimistisk at håbe på at Burnley kan drille shitty, selvom de har et stort udebane kompleks?