Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » søndag, 04. apr, 2010 15:38

Alt afhænger naturligvis af vores økonomiske situation men jeg synes at vi skal hente en eller få spillere fra øverste hylde og så supplere med spillere på fri transfer. Belhadj er en udmærket og spændende spiller men ikke nogen direkte forstærkning af vores hold.

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » søndag, 04. apr, 2010 23:01

Om Belhadj kunne være en spiller som kunne gøre sig gældende for Liverpool har jeg min stærke tvivl om, men en ting er sikkert: Det er ikke holdbart med Insua som back!

Aurelio er en fremragende back efter min mening, men skaderne er simpelthen for mange, og det ser da heller ikke ud til at hans kontrakt bliver forlænget, så han er i klubben efter sommerferien.

Derfor skal vi altså have en ny starter på venstreback!
Billede

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. apr, 2010 01:59

Hvornår får vi flere rygter om Eljero Elia?!?

Arda og Elia - Yes please. Eljero Elia kan tilmed bruges som angriber.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 05. apr, 2010 02:34

Masche20 skrev:Hvornår får vi flere rygter om Eljero Elia?!?

Arda og Elia - Yes please. Eljero Elia kan tilmed bruges som angriber.
Elia har haft Babel-tendenser i HSV, så personligt vil jeg som dansk LFC-fan og bruger af bl.a. dette forum foretrække, hvis han ikke kom til, da der så vil være en potentiel stor risiko for uendeligt mange indlæg om Rafas/Mr. Xs manglende mandskabsbehandling og manglende evner til at omsætte Elias talent til noget Weltklasse i PL.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 05. apr, 2010 10:49

Nu sætter sladderpressen os i forbindelse med Georginio Wijnaldum fra Feyenoord. Nogen der kender ham?

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ch-starlet

Ægget

Indlæg af Ægget » mandag, 05. apr, 2010 17:20

Hr. Drejer skrev:Nu sætter sladderpressen os i forbindelse med Georginio Wijnaldum fra Feyenoord. Nogen der kender ham?

Og Lee Chung-Yong fra Bolton.
http://www.clicklancashire.com/sport/bo ... -yong.html?
Hvad skal man med Villa, Aguero, Ribery hvis man kan blive sat i forbindelse med så store spillere som Wijnaldum og Lee Chung-Yong.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 05. apr, 2010 17:41

Mathieu Flamini må sgu da være træt af tilværelsen i Milan. Kan vi ikke hente ham "hjem" til England?

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » mandag, 05. apr, 2010 17:43

Stephen Ireland i City...

Ægget

Indlæg af Ægget » mandag, 05. apr, 2010 19:25

Ultra skrev:Stephen Ireland i City...
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Den er jeg med på!

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 06. apr, 2010 04:43

Lee Chung-Yong finder jeg ret interessant. Alt for få asiatiske spillere slår til i Europa, fordi de har svært ved at tilpasse sig kulturen. Men med deres hårde disciplin, hurtige fødder og gode teknik er de ret interessante - hvis de altså kan tilpasse sig.

Johlle

Indlæg af Johlle » tirsdag, 06. apr, 2010 18:47

Han spillede ret godt mod os i dette års møde på Anfield, og snød bl.a. hele vores forsvar i en enkelt sekvens, hvor han var millimeter fra at score. Kyrgiakos reddede vist nok på stregen eller lign.

Dette er også det eneste jeg har set til ham i denne sæson, men baseret på den kamp virkede han spændende.

Jeg kan læse mig lidt frem til, at Kolarov bliver linket til os. Dét er bestemt et køb jeg ville klappe i mine hænder over.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. apr, 2010 20:45

Glasgow Rangers' chief executive, Martin Bain, bekræfter at Liverpool er interesserede i den unge skotske forsvarer Danny Wilson, der i år har spillet 13 ligakampe fra start: http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... nny-wilson

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » torsdag, 08. apr, 2010 14:28

Ægget skrev:
Hr. Drejer skrev:Nu sætter sladderpressen os i forbindelse med Georginio Wijnaldum fra Feyenoord. Nogen der kender ham?

Og Lee Chung-Yong fra Bolton.
http://www.clicklancashire.com/sport/bo ... -yong.html?
Hvad skal man med Villa, Aguero, Ribery hvis man kan blive sat i forbindelse med så store spillere som Wijnaldum og Lee Chung-Yong.
Wijnaldum ser jeg som et rigtig godt prospect!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » torsdag, 08. apr, 2010 14:58

Hva med Lazios Kolarov?

Chelsea og Liverpool skulle angiveligt slås om ham ?
Chelsea har A.Cole og Zhirkov, det er da ikke ligefrem ønske konkurrenter at slås med om den plads i forhold til vores drenge.
Insua og Aurellio, har ikke set ham spille, men han høster da noget ros rundt omkring, Nogen der ved om han er god?

http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... eal-madrid
Billede

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 08. apr, 2010 17:05

Guti udtaler idag at denne weekends superclasico bliver hans sidste og at han vil til enten Italien, England eller de arabiske lande. Som jeg ser det har vi i den grad brug for en pasningsstærk spiller der kan give os flere muligheder i vores efterhånden meget fastlåste pasningssystem. To ting taler for: han er god og sandsynligvis billig. Mange ting taler imod: alder, forventning om høj løn, skadesfrekvens og Aquilanis potentielle gennembrud på samme position. Ikke desto mindre kunne det virkelig give lidt luft med en spiller der i den grad kan springe ind fra bænken og levere en solid indsats som Guti har gjort det flere gange i denne sæson for real.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar