Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 07. apr, 2010 12:58

aarde skrev: Dernæst har jeg generelt svært ved at se Barcelona dive mere end andre hold og i øvrigt blive forfordelt af dommerne på det helt generelle plan. Der må jeg erklære mig lodret uenig.
Helt enig, jovist de ligger en del ned, men det er fordi de bliver lagt ned af modstanderen da det stort set er den eneste måde at stoppe dem på. Min far synes dog heller ikke så meget om deres spillestil, og troede han var den eneste i kongeriget der havde det sådan, indtil nu, han er mere end en gang blevet kaldt mærkelig af mig pga dette ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 07. apr, 2010 15:09

McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.

(*skynder sig at logge af*)
Nej, verdens bedste fodboldspiller, hvad skal vi dog med ham ? ... Oh, var lige ved at jeg næsten ikke gad kommentere det, men jeg blev nødt til det.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 07. apr, 2010 15:59

Skovdal skrev:
McRae skrev:Skyd mig bare, men jeg så sgu hellere Cronaldo i Liverpool end Messi.

Nej, verdens bedste fodboldspiller, hvad skal vi dog med ham ? ... Oh, var lige ved at jeg næsten ikke gad kommentere det, men jeg blev nødt til det.
Drop nu lige den fordømmende attitude. Man skal da have lov at mene hvad man vil om Messi (og Ronaldo for den sags skyld), og det er da langt fra givet på forhånd, hvem af dem man bør anse som værende den bedste fodboldspiller.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 07. apr, 2010 18:00

Jeg vil gerne indrømme at jeg er en af dem, der frivilligt og uden nogen form for tvang falder i svime over Messi's spil, især præstationen igår. Han er intet mindre end fantastisk og helt klart sin generations bedste spiller - og muligvis den bedste fodboldspiller siden Maradona var på toppen. Hvis bare El Diego var lige så kompetent en træner, som han var som spiller, så ville Argentina bade sig til VM-titlen med en Messi på holdet...

Men Messi burde slet ikke have lov at spille for Argentina - eller nogen anden nation for den sags skyld. Hans talent og evner er af en anden verden, så jeg er sgu sikker på at han er en alien.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 07. apr, 2010 18:35

Hvor er det dog irriterende at tvu player ikke har samme funktioner til mac som på windows pc... man kan ikke åbne 'Danish Delight' der viser 3plus i god kvalitet, hvordan kan det være ? når man trykker linket på www.myp2p.eu sker der bare ingenting ??
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 07. apr, 2010 18:41

aarde skrev:
Skovdal skrev:

Drop nu lige den fordømmende attitude. Man skal da have lov at mene hvad man vil om Messi (og Ronaldo for den sags skyld), og det er da langt fra givet på forhånd, hvem af dem man bør anse som værende den bedste fodboldspiller.
Fordømmende attitude? Helt ærligt, det er i orden man ikke kan li' Messi, men enhver må da kunne se han er et niveau eller to over de andre. Hvis der er en der kan udfordre ham er det nok netop Ronaldo, men som Messi spillede igår kan ingen stoppe ham med lovlige midler. Så at sige man ikke ville se ham i vores trøje - og må jeg lige pointere at han nok er en af de mest sympatiske fodbold spillere lige pt, hvordan kan man ikke lide ham ? Jeg forstår det ikke.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. apr, 2010 20:06

Wow..sikke et chok, Shrek er blevet klar på rekordtid. :roll: Biiiiig surprise.

Den lille, tykke tudeprinsesse har ikke fejlet en skid. :gunfire: Fedeberg. Det kommer altså ikke bag på mig...Overhovedet!

Det mest chokerende er, at han overhovedet kan bevæge den kuglerunde krop.

Det i sådanne tilfælde, jeg rent faktisk er glad for ikke at kunne se tv i HD.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 07. apr, 2010 20:17

Masche20 skrev:Wow..sikke et chok, Shrek er blevet klar på rekordtid. :roll: Biiiiig surprise.

.
Var også overrasket...Altså over dem i studiet var SÅ overraskede som de gav udtryk for. Og selv om jeg for et par mdr siden skrev herinde at peter schmeichel var okay i studiet, er han atitude styrtet lodret ned på nul punktet. Senest igår kom han med sine dum smarte bemærkninger da Mølby sagde noget om scum kampen(objektivt). Og at han for et par uger siden sagde at skrek uden tvivl var/er verdens bedste er jo helt hen i skoven :wall: :doh1:

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 07. apr, 2010 20:19

Det er jo en smagssag hvem man pt finder bedst.
Jeg skal ikke kunne sige det, men måske var Rooney bedre for nogle uger siden, men er efter et par gode præstationer af Messi har han fået prisen...

(Messi er bedst)

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 07. apr, 2010 20:20

Heute sind wir alle Bayern fans!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 07. apr, 2010 20:26

Ja wohl

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » onsdag, 07. apr, 2010 20:32

LarsU skrev:Heute sind wir alle Bayern fans!
Genau
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 07. apr, 2010 20:34

Callesen skrev:Det er jo en smagssag hvem man pt finder bedst.
Jeg skal ikke kunne sige det, men måske var Rooney bedre for nogle uger siden, men er efter et par gode præstationer af Messi har han fået prisen...

(Messi er bedst)
Ja synes jo også Messi er mange klasser over alle andre, og har været det længe, derfor synes jeg også peter s var useriøs, men kan se folk herinde heller ikke er helt enige om det er Messi, meget meget meget uforståeligt for mig, men okay. synes nu også Higuain og christina når hun er klar har været bedre i de sidste 2-3 mdr. men smag og behag

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 07. apr, 2010 20:36

Vred lille, tykke bolleå om på foden? Nååh..primadonna. Det har jeg da prøvet flere gange og man rejser sig op, ryster benet og spiller videre. :violin:

BAYERN! BAYERN! Raus mit manure!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 07. apr, 2010 20:50

Skovdal skrev:
aarde skrev:
Skovdal skrev:

Fordømmende attitude? Helt ærligt, det er i orden man ikke kan li' Messi, men enhver må da kunne se han er et niveau eller to over de andre. Hvis der er en der kan udfordre ham er det nok netop Ronaldo, men som Messi spillede igår kan ingen stoppe ham med lovlige midler. Så at sige man ikke ville se ham i vores trøje - og må jeg lige pointere at han nok er en af de mest sympatiske fodbold spillere lige pt, hvordan kan man ikke lide ham ? Jeg forstår det ikke.
Ja, fordømmende attitude. Det ses imo meget tydeligt, hvordan du i dit indlæg forholder dig ganske fordømmende overfor McRae's holdning.
Sympatisk eller ej afhænger af øjnene, der ser, ligesom det er en smagssag, hvem man synes er bedst. Og nej, enhver kan tydeligvis ikke se, at Messi er et niveau eller to over "de andre" - jeg er eksempelvis stadig ikke sikker på, om jeg synes han er bedre end Ronaldo (selvom jeg utvivlsomt langt bedre kan lide ham), og McRae er tydeligvis heller ikke overbevist. Hvordan han ikke kan holde af Messi som spiller og som person forstår jeg - ligesom du - heller ikke, men han skal ikke desto mindre have lov at synes således, uden at blive mødt af en attitude, som den du viser.

Det synes jeg i hvert fald - med fare for at komme til at lyde oversensitiv.

Besvar