Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Der er så mange på mit arbejde, der har sympatier for MUFCLtD og jeg har måttet lægge øre til så mange drillerier over Liverpool, at det nu skal være mig en sand fryd at gå på arbejde i morgen
henry skrev:Man føler helt med United spillerne, når man ser dem gå mod tunnelen.
Dét er go' humor!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Fup skrev:Der er så mange på mit arbejde, der har sympatier for MUFCLtD og jeg har måttet lægge øre til så mange drillerier over Liverpool, at det nu skal være mig en sand fryd at gå på arbejde i morgen
og hvis de stikker den op i snotten på dig at vi er i Europa League, så bare fortæl dem at vi i det mindste stadig er med i Europa
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Fup skrev:Der er så mange på mit arbejde, der har sympatier for MUFCLtD og jeg har måttet lægge øre til så mange drillerier over Liverpool, at det nu skal være mig en sand fryd at gå på arbejde i morgen
og hvis de stikker den op i snotten på dig at vi er i Europa League, så bare fortæl dem at vi i det mindste stadig er med i Europa
Som det ENESTE engelske hold!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Ultra skrev:Intet mindre end verdensklasse, uha hvor kunne vi lære meget af dem..
Helt ærlig, det sgu da Bayern, der ikke spiller fodbold. Verdensklasse er et meget stærkt ord.
Overhovedet ikke, de angriber fra kampens start og overumbler total Bayern med deres tempo spil, de er næsten i Chl semifinalen, så må det da nærme sig verdensklasse, ellers kommer man ikke så langt...
Som jeg sagde, verdensklasse er et meget stærkt ord.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nu skal vi bare have Inter-Bayern München i finalen Det havde været helt skønt
Jeg har iøvrigt ikke hørt ret mange give Van Gaal credit for det han har opnået i Bayern. Med tanke på det materiale han har synes jeg det er meget godt gået. Med et ret svagt forsvar og et ret svagt angreb. Alligevel ligger man nummer 1 i bundesligaen, og man er videre i CL. Det er bestemt godkendt. Jeg tror en del af hemmeligheden ligger i et godt kantspil.