McRae skrev:Hvor er Brag, mon?
Haha, manc!
Jeg synes da at de har et fornuftigt hold. Forsvaret er shaky, men frem ad banen har de mange gode spillere. Du har dog ret i at Van Gaal gør det pænt med holdethenrik1 skrev: Jeg har iøvrigt ikke hørt ret mange give Van Gaal credit for det han har opnået i Bayern. Med tanke på det materiale han har synes jeg det er meget godt gået. Med et ret svagt forsvar og et ret svagt angreb. Alligevel ligger man nummer 1 i bundesligaen, og man er videre i CL. Det er bestemt godkendt. Jeg tror en del af hemmeligheden ligger i et godt kantspil.
Hvem?McRae skrev:Hvor er Brag, mon?
Nå jo, men alligevel!Thommo skrev:@LarsU Danny og co. er med endnu
Verdens bedste og mest benyttede modargumentLarsU skrev:Nå jo, men alligevel!Thommo skrev:@LarsU Danny og co. er med endnu
Olic er Kuyt med teknik. Og Vidic er så overvurderetHekkem skrev:Hvem?McRae skrev:Hvor er Brag, mon?
Som Henrik1 rigtigt er inde på. En sejr for offensiv fodbold. Badstuber er vel næsten lige så skidt som Insua i den defensive opdækning. Muller var der nu ej heller mange krummer i. Så viste Gomez godt nok mere. Olic er ved Bayern Münchens svar på Dirk Kuyt.
Vidic var godt nok skidt, og helt væk ved Olic scoringen. Der må aldrig være så stor afstand mellem de to midterforsvarere. Den ene skal altid kunne bakke den anden op.
Ja netop, fornugtigt. Ligesom vores. Men Van Gaal udnytter holdets styrker. Bayern har de sidste mange sæsoner været meget afhængige af Toni, Klose og Lucio. Alle disse er væk nu. Men med købet af Robben har man rigtigt gode kantspillere på begge sider, og man har Lahm. Forsvaret er da også helt ok med Van Buyten og Demichelis (en nok så undervurderet spiller). Men angrebet har jeg altså ikke meget fidus til. Midtbanen er helt ok med Van Bommel og Scweinsteiger. Jeg synes nu stadig Bayern vinder rigtigt meget på at give sine kantspillere så vigtige roller på holdet. Nani var også rigtigt god hos ManU idag. Jeg kunne altså rigtigt godt tænke mig et Liverpool med mere anonyme spillere på midten, og mere flair og fokus på kanterne. Jeg tror altså vi kunne tage et stort spring fremad. Men nok snak om vores problemer. Nu handler det om BayernJanse skrev:Jeg synes da at de har et fornuftigt hold. Forsvaret er shaky, men frem ad banen har de mange gode spillere. Du har dog ret i at Van Gaal gør det pænt med holdethenrik1 skrev: Jeg har iøvrigt ikke hørt ret mange give Van Gaal credit for det han har opnået i Bayern. Med tanke på det materiale han har synes jeg det er meget godt gået. Med et ret svagt forsvar og et ret svagt angreb. Alligevel ligger man nummer 1 i bundesligaen, og man er videre i CL. Det er bestemt godkendt. Jeg tror en del af hemmeligheden ligger i et godt kantspil.![]()
So happy...
Pah!Cynwal skrev:Lad os nu ikke blive alt for cocky!
Tonen begynder at minde mig om den, jeg forestiller mig der kunne have været hos en scum fan i 1978, da vi røg ud i første runde af Mesterholdenes til Nottingham Forest! Ren jubel-glæde, over at hade-modstanderen nr. 1 var røget ud før end forventet!
Jeg husker med stor glæde tiden, hvor scum havde Frank Stapleton, og Jesper Olsen på holdet. Det var tider, hvor de aldrig var i nærheden af at vinde andet, end en obscur FA-finale el. lign.
Vi må aldrig lade vor glæde over de andres ulykke blive så fremtrædende, at vi ender som sure, bitre og fiasko-for-modstanderen-fikserede fodbold-fans.
Lad dem ha' deres store stunder! For vi kommer jo igen! Og lad os i fællesskab bygge drømmene og fremtiden på håbet om vore kommende succes'er frem for modpartens umiddelbare fiasko.
Ja, sikke en omgang bavl cynwal.LarsU skrev:Pah!Cynwal skrev:Lad os nu ikke blive alt for cocky!
Tonen begynder at minde mig om den, jeg forestiller mig der kunne have været hos en scum fan i 1978, da vi røg ud i første runde af Mesterholdenes til Nottingham Forest! Ren jubel-glæde, over at hade-modstanderen nr. 1 var røget ud før end forventet!
Jeg husker med stor glæde tiden, hvor scum havde Frank Stapleton, og Jesper Olsen på holdet. Det var tider, hvor de aldrig var i nærheden af at vinde andet, end en obscur FA-finale el. lign.
Vi må aldrig lade vor glæde over de andres ulykke blive så fremtrædende, at vi ender som sure, bitre og fiasko-for-modstanderen-fikserede fodbold-fans.
Lad dem ha' deres store stunder! For vi kommer jo igen! Og lad os i fællesskab bygge drømmene og fremtiden på håbet om vore kommende succes'er frem for modpartens umiddelbare fiasko.
Med en lettere omskrivning af min egen signatur, så vil jeg sige "Insanity now - serenity later"!
Jeg synes det er pinagtigt at han efter HVERT nederlag skal udtale sig om dommeren:henrik1 skrev:Ha ha, Ferguson giver, ikke overraskende, indirekte dommeren skylden for at lade sig "påvirke" af de der tyskere.
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... ue&cc=5739
Tror i han er gået hen og blevet senil den gamle skotte? Synes godt nok han har lukket meget ævl ud denne sæson. Sjovt nok nævner han ikke Nanis hånd på bolden i 1. halvleg.
Han ved hvilke udtalelser, der tjener spilleren og dermed holdet bedst... Jeg synes, at det er usympatisk og alt mulig andet, men jeg kan nu godt se meningen med galskaben.YNWA skrev:Jeg synes det er pinagtigt at han efter HVERT nederlag skal udtale sig om dommeren:henrik1 skrev:Ha ha, Ferguson giver, ikke overraskende, indirekte dommeren skylden for at lade sig "påvirke" af de der tyskere.
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... ue&cc=5739
Tror i han er gået hen og blevet senil den gamle skotte? Synes godt nok han har lukket meget ævl ud denne sæson. Sjovt nok nævner han ikke Nanis hånd på bolden i 1. halvleg.
"The young boy showed a bit of inexperience, but they got him sent off, everyone sprinted towards the referee - typical Germans."
Jeg kan ikke fatte at en mand som må være usædvanlig intelligent og med en yderst veludviklet sans for fodbold (man vinder ikke så vanvittigt mange trofæer med en skidt manager) kan se tingene så ensporet. Hvor mange gange ser man ikke Scum spillerne appellere til dommeren efter et straffespark, som der ikke er skyggen af? Hvor mange gange har man ikke set Ronaldo og nu Nani smide sig til jorden og skrige af smerte i håb om at trække et kort på modstanderen?
Stram nu op Ferguson - du har haft en fantastisk karriere men rund den nu for helvede af med lidt stil.