Nej tak.VivaLFC skrev:Guti udtaler idag at denne weekends superclasico bliver hans sidste og at han vil til enten Italien, England eller de arabiske lande. Som jeg ser det har vi i den grad brug for en pasningsstærk spiller der kan give os flere muligheder i vores efterhånden meget fastlåste pasningssystem. To ting taler for: han er god og sandsynligvis billig. Mange ting taler imod: alder, forventning om høj løn, skadesfrekvens og Aquilanis potentielle gennembrud på samme position. Ikke desto mindre kunne det virkelig give lidt luft med en spiller der i den grad kan springe ind fra bænken og levere en solid indsats som Guti har gjort det flere gange i denne sæson for real.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Hvem skal ind?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: danemark
Danny Wilson er skotte, ikke sandt ? - hvis ja, kunne jeg godt tænke mig at høre om han så tæller med i det der britte/englændere i truppen regnskab ?! For hvis ja, hvad fanden venter vi så på...
Håber at hinguain rygtet stadigt er varmt, og arda turan rygtet med..
Håber at hinguain rygtet stadigt er varmt, og arda turan rygtet med..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Det er til at begynde med irrelevant om han er skotte, englænder eller togoleser så længe han er under 21 år. Vi vil dog ikke kunne nå at få ham gjort "club trained", idet han er fyldt 18 år og således ikke ville kunne nå at spille tre sæsoner for os før han fylder 21. Så efter den tid ville han tælle som "udlænding", men da man må have 17 af sådanne i truppen går det nok.
-
Jeg troede at englændere gik med ind under den kategori af homegrown spillere..
Jeg forstår ikke hvad du mener...
Altså fra næste sæson skal man i PL (ligesom i Uefa) have en trup på max 25 spillere over 21 år. Antallet af spillere under 21 år er ubegrænset.
Af de 25 spillere over 21, må maksimalt 17 være "trænet" udenfor England eller Wales. At være trænet i ex England vil sige, at man har tilbragt mindst tre sæsoner mellem sit 15. og 21. år i en engelsk klub.
Af de "ikke-trænede" har vi:
Reina, Cavalieri, Itandje
Degen
Agger, Skrtel, Kyrgiakos
Aurelio
Mascherano, Lucas, Aquilani, Plessis
Kuyt, Maxi, El Zhar
Babel, Benayoun, Riera, (Jovanovic)
Torres, N'Gog
Altså kan vi ligeså godt sælge/komme af med mindst fire, da de alligevel ikke på inkluderes i PL truppen. Riera, Itandje og Aurelio er de mest oplagte bud. Derefter kommer nok Degen og Plessis.
Altså fra næste sæson skal man i PL (ligesom i Uefa) have en trup på max 25 spillere over 21 år. Antallet af spillere under 21 år er ubegrænset.
Af de 25 spillere over 21, må maksimalt 17 være "trænet" udenfor England eller Wales. At være trænet i ex England vil sige, at man har tilbragt mindst tre sæsoner mellem sit 15. og 21. år i en engelsk klub.
Degen
Agger, Skrtel, Kyrgiakos
Aurelio
Kuyt, Maxi, El Zhar
Torres, N'Gog
Altså kan vi ligeså godt sælge/komme af med mindst fire, da de alligevel ikke på inkluderes i PL truppen. Riera, Itandje og Aurelio er de mest oplagte bud. Derefter kommer nok Degen og Plessis.
-
Det jeg prøver at sige/spørge om er, at jeg har troet at kategorien som du fint beskriver 'homegrown-spillere' der er trænet i tre år inden deres fødselsdag som 21 årig i landet, er ind under samme regel som reglen om at der skal være et vist antal englændere i truppen.. at være englænder eller være trænet tre år før 21 årig fødselsdag er samme 'hellige status' .. giver det så mening nu ?AJ skrev:Jeg forstår ikke hvad du mener...
Degen
Agger, Skrtel, Kyrgiakos
Aurelio
Kuyt, Maxi, El Zhar
Torres, N'Gog
-
Udover min forrige besked vil jeg da lige kommentere at vi er blevet sat i forbindelse med forlan, hvilket jeg er nede med, hvis vi har transfer pengene.. en fremragende backup til fernando..
Hvis jeg har forstået dig rigtigt, så har du ikke ret
Eksempelvis er englænderen Hargreaves ikke at regne for homegrown idet han ikke opfylder de før opstillede betingelser.
Derimod er argentineren Insúa homegrown, da han opfylder dem.

Eksempelvis er englænderen Hargreaves ikke at regne for homegrown idet han ikke opfylder de før opstillede betingelser.
-
Absolut, helt sikkert. Forstår godt at man ikke nødvendigvis er englænder fordi man er homegrown. Men er der ikke også en regel om at der skal være et vist antal englændere i truppen ? Det har der da været så meget snak om, og i transfer trådene har man gerne ville have flere englændere til klubben, da det jo logisk tilgodeser reglen om et vist antal englændere i truppen .. er denne regel allerede aktiv eller bliver den det i næste sæson ?AJ skrev:Hvis jeg har forstået dig rigtigt, så har du ikke ret![]()
Jeg undskylder besværet hr AJ

Den med at søge efter englændere til truppen bunder nok i foregribelse af den eventuelle 6+5 regel. Altså den hvor seks spillere i klubbens startopstillingen skal være spilberettiget for landsholdet i det land klubben tilhører.
Men for ikke at blande tingene sammen: der er på nuværende tidspunkt, og kommer heller ikke i næste sæson, regler for hvor mange englændere man skal have i truppen. Fidusen ved at hente englændere til truppen, er dog den, at de som oftest netop vil være homegrown. Jeg kan ikke komme med andre eksempler end Hargreaves på englændere, der ikke er homegrown i England.
De regler, der bliver indført fra næste sæson er simpelthen bare, at man maksikum må have 25 spillere over 21 år i PL-truppen. Heraf skal de otte være trænede (homegrown) i England eller Wales; eller rettere højst 17 må ikke være det. Man var ved Uefas regler allerede lidt forberedt på dette, idet den eneste forskel er, at af de otte skal mindst fire være trænet i selve klubben (og altså ikke bare i landet).
Håber det hjalp
Men for ikke at blande tingene sammen: der er på nuværende tidspunkt, og kommer heller ikke i næste sæson, regler for hvor mange englændere man skal have i truppen. Fidusen ved at hente englændere til truppen, er dog den, at de som oftest netop vil være homegrown. Jeg kan ikke komme med andre eksempler end Hargreaves på englændere, der ikke er homegrown i England.
De regler, der bliver indført fra næste sæson er simpelthen bare, at man maksikum må have 25 spillere over 21 år i PL-truppen. Heraf skal de otte være trænede (homegrown) i England eller Wales; eller rettere højst 17 må ikke være det. Man var ved Uefas regler allerede lidt forberedt på dette, idet den eneste forskel er, at af de otte skal mindst fire være trænet i selve klubben (og altså ikke bare i landet).
Håber det hjalp

Mener Elia har gjort sig upopulær i HSV, hvad han har gjort/sagt kan jeg ikke huske, og hvis der er noget Rafa ikke vil have er det mere ballede tror jeg. Bayern er vist også efter Elia, og da de er vel er i CL næste sæson, bliver det nok en svær konkurrent når der skal skrives under på en kontrakt.
Verden er smask fuld af hyklere....
Vi skal da hente Baros, Cisse, Sissoko & så hente Dzeko fra Wolfsburg & Rafinha fra Schalke
Så kunne vi sælge Torres & Aquilani og gå hen til en 4-3-3:
--------------REINA---------------
GLEN--SKRTEL-----AGGER--RAFINHA
---GERRARD--MASCHE--SISSOKO---
-----BAROS---DZEKO---CISSE------
Så ville mesterskabet allerede være i hus !

--------------REINA---------------
GLEN--SKRTEL-----AGGER--RAFINHA
---GERRARD--MASCHE--SISSOKO---
-----BAROS---DZEKO---CISSE------
Så ville mesterskabet allerede være i hus !

Hva med vi også hentede Hypia, Josemi, Riise og Kewel tilbage?
Evt. Lejer Danny Murphy og Hamann. Så sku den være der

og DudekXenne skrev:Hva med vi også hentede Hypia, Josemi, Riise og Kewel tilbage?