Så skulle vi først omskole Rafinha til venstreback, derefter omskole både Baros og Cissé til gode spillere, samt løfte Skrtels niveau et par klasser. Derudover ville jeg være en smule bekymret over at have to spilnedbrydere i Mascherano og Sissoko på en tremandsmidtbane. Men Dzeko ville jeg ikke have noget imod at se i klubben.JuhlS skrev:Vi skal da hente Baros, Cisse, Sissoko & så hente Dzeko fra Wolfsburg & Rafinha fra SchalkeSå kunne vi sælge Torres & Aquilani og gå hen til en 4-3-3:
--------------REINA---------------
GLEN--SKRTEL-----AGGER--RAFINHA
---GERRARD--MASCHE--SISSOKO---
-----BAROS---DZEKO---CISSE------
Så ville mesterskabet allerede være i hus !
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Og have ny manager, tvivler, og håber ikke, på Rafa vil røre Rafinha med en ildtang, han har mere end en gang lavet sydamerikaner-tricket mig bekendt, med sydamerikaner-tricket menes og komme fra ferie præcis når de selv gider, ikke før. Ved godt vi har været interesseret engang, men tror det er i en fjern fortidMambo skrev: Så skulle vi først omskole Rafinha til venstreback, .
Verden er smask fuld af hyklere....
Læste lige den her.
http://www.givemefootball.com/premier-l ... ional-raid
Kender faktisk ikke vildt meget til ham, men har da set et par enkelte kampe med ham sidste sæson, hvor han imponerede.
I år aner jeg ikke hvordan han har spillet
Kender faktisk ikke vildt meget til ham, men har da set et par enkelte kampe med ham sidste sæson, hvor han imponerede.
- Steven__Gerrard
Han er i hvert fald ikke en Benitez-spiller - så vil jeg hellere satse på Babel...Belloni skrev:Læste lige den her.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Noget du gider uddybe??Steven__Gerrard skrev:Han er i hvert fald ikke en Benitez-spiller - så vil jeg hellere satse på Babel...Belloni skrev:Læste lige den her.
Lille, hurtig og teknisk stærk. Tre fejl ud af tre.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- Steven__Gerrard
Jeg har lige indset at jeg forvekslede Ibrahim Afellay med Hatem Ben Afra- jeg kender ikke så meget til Afellay, så jeg trækker min udtalelse tilbage - eller er den regel kun forbeholdt politikere?Belloni skrev:Noget du gider uddybe??Steven__Gerrard skrev:Han er i hvert fald ikke en Benitez-spiller - så vil jeg hellere satse på Babel...Belloni skrev:Læste lige den her.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
-
- Geografisk sted: danemark
Min scum ven fortalte mig i dag at han ikke syntes affellay er god nok til liverpool.. så han er sgu nok ikke værdig til lfc trøjen.. 

"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Lad os nu se an, Jeg håber stadig vi får Krasic og Arda ind også gerne en ordentlig midterforvar og Venstre back.

Skulle vi have en venstrekant fra det hollandske ville jeg foreslå Balasz Dzsudzsak fra PSV...
-
- Geografisk sted: danemark
skulle vi have en kant SKAL det være arda turan. Færdig, bum basta.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Jeg forstår ikke helt hvad folk vil hente en CB for - vi er fint kørende med Skrtel, Agger, Carra og Kyrgiakos!
Stik os en Glenn Johnson på venstrebacken - en målfarlig venstrekant og en verdensklasse angriber. Måske en spiller ala Aimar til at spille bagved Torres.
Stik os en Glenn Johnson på venstrebacken - en målfarlig venstrekant og en verdensklasse angriber. Måske en spiller ala Aimar til at spille bagved Torres.
Fordi Skrtel ikke har hvad der skal til i en topklub. Carragher har ej heller været super - specielt ikke i starten af sæsonen. Kyriagos har gjort det ok, men havde nogle store begyndervanskeligheder. Agger er en del skadet, men når han er klar, er han væres pt. bedste centrale forsvarsspiller.YNWA skrev:Jeg forstår ikke helt hvad folk vil hente en CB for - vi er fint kørende med Skrtel, Agger, Carra og Kyrgiakos!
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Valide pointer - men jeg mener nu alligevel at der er andre områder på banen der bør forstærkes først.Hekkem skrev:Fordi Skrtel ikke har hvad der skal til i en topklub. Carragher har ej heller været super - specielt ikke i starten af sæsonen. Kyriagos har gjort det ok, men havde nogle store begyndervanskeligheder. Agger er en del skadet, men når han er klar, er han væres pt. bedste centrale forsvarsspiller.YNWA skrev:Jeg forstår ikke helt hvad folk vil hente en CB for - vi er fint kørende med Skrtel, Agger, Carra og Kyrgiakos!
Jeg kunne godt se en trup ala:
Reina, Cavaleri
Johnson, Kelly
Carra, Skrtel
Agger, Kyrgiakos
??, Insua
Kuyt, Maxi
Gerrard, Aquilani
Mascherano, Lucas
??, Benayoun
Tores, ??, Ngog
Som du selv her er inde på, så skriger det til at venstre siden skal have et løft. Såvel forsvaret som den offensive venstre midtbane / venstre angriber.YNWA skrev: Valide pointer - men jeg mener nu alligevel at der er andre områder på banen der bør forstærkes først.
Jeg kunne godt se en trup ala:
Reina, Cavaleri
Johnson, Kelly
Carra, Skrtel
Agger, Kyrgiakos
??, Insua
Kuyt, Maxi
Gerrard, Aquilani
Mascherano, Lucas
??, Benayoun
Tores, ??, Ngog
Torres snakkede på et tidspunkt om fem spillere af en kvalitativ kaliber var ønskeligt. Som jeg ser det, så en venstre back, en venstre kant, en angriber, en central midtbane og en central forsvarsspiller. Prioriteret i nævnte rækkefølge.
Stupidity now - Insanaty later