Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » mandag, 19. apr, 2010 23:40

5 klassespillere ville bestemt pynte.

Uanset hvem der er i spidsen for Liverpool til næste sæson (Personligt håber jeg på Rafa) så skal kortene vist blandes igen.

Degen, Riera, Babel og Aurelio ser jeg ikke den store ide i at beholde. De kan vel hente lidt pund ind og et køb ala Maxi kan måske fungere som en af de 5 spillere du efterlyser. Jovanovitch er vist allerede hentet selvom der er blevet lidt stille på den front.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 20. apr, 2010 08:11

Rafa sagde vist vi behøvede fire spillere, så det vil jeg tage udgangspunkt i.

Prioriteret rækkefølge:

1. venstre back - Aurelio skifter formentlig på en fri transfer, og vi kan ikke kun have én spiller til pladsen.
2. offensiv spiller - Det kan være en kant, second striker eller angriber. Vi mangler i hvert fald noget oppe foran. Håber Jovanovic slår til.
3. midterforsvar - Der er altså udtalt mangel på klasse på dette område. Det går ikke, at tre ud af fire spiller skidt fodbold (ikke fordi Agger imponerer).
4. central midtbane - Ville normalt have ligget højere, men nu begynder Gerrard oftere at stå længere tilbage på banen, hvilket mindsker behovet.

YNWA

Indlæg af YNWA » tirsdag, 20. apr, 2010 09:49

Jeg mener helt klart at 1. prioritet må være en angriber. En spiller af høj klasse som kan fungere både sammen med Torres men også gardere i rollen som enlig spids i kampe hvor Torres er skadet.

Jeg har svært ved at sætte navn på men en type ala Anelka er nok mest rammende.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 20. apr, 2010 11:09

Jeg ser først og fremmest vi får en habil venstre back, en ala Glen J. bare i venstre side :)

Derefter ser jeg gerne en Venstre kant, Bastos, Arda, Krasic You name it.

Efter det en midterforsvar har hørt Mexes sku være lidt ude i kulden efter lidt små skader. Vores forsvarer er uduelige.

Jeg ser også rigtig gerne vi får en ny angriber, en klasse en. Men med Jovanovic ind og muligheden for at spille Babel på toppen og evt. Maxi. sætter jeg det lavest. Selvom det også ku være først. Det bedste forsvar er jo et godt angreb ;)

Jeg er bare så træt af at vi har tabt så mange kampe i år, og spillede så mange uafgjort det sker ikke ved et godt forsvar.
Det har sejlet hele sæsonen, det sku pinligt at vi er så dårlige, stoke har kun tabt 1 kamp mere end os, og Birmingham oprykkerne 2 kampe.
Jeg savner godt nok hyppen, dengang ham og Carra var bag akse og holdt alle fra fadet :)
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. apr, 2010 11:19

Xenne skrev: Efter det en midterforsvar har hørt Mexes sku være lidt ude i kulden efter lidt små skader. Vores forsvarer er uduelige.
Hvor har du hørt det?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 20. apr, 2010 11:24

Kjær
Bale/Vargas
Suarez
En kompetent central midt, såfremt Rafa ikke længere tror på Aquilani.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. apr, 2010 11:29

aarde skrev:Kjær
Bale/Vargas
Suarez
En ganske interessant trio (kvartet hvis vi både Vargas og Bale er medregnet). Jeg tror dog ikke på nogen af dem kommer.

Vargas og Bale er blandt sæsonens bedste på venstre back i Europa.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 20. apr, 2010 11:42

Hekkem skrev:
Xenne skrev: Efter det en midterforsvar har hørt Mexes sku være lidt ude i kulden efter lidt små skader. Vores forsvarer er uduelige.
Hvor har du hørt det?
Det er selvfølgelig lidt løse rygter, men læste det i et eller andet forum med nogle roma fans.
Burdiso skulle vidst ha overtaget hans plads, men er ikke sikker. Det er måske også lidt ønsketænkning :D
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 20. apr, 2010 11:43

Hekkem skrev:
Bale/Vargas
Suarez
En ganske interessant trio (kvartet hvis vi både Vargas og Bale er medregnet). Jeg tror dog ikke på nogen af dem kommer.

Begge har dog i høj grad spillet som venstrewing.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 20. apr, 2010 12:21

Fribytter skrev:
Hekkem skrev:
Bale/Vargas
Suarez

Det ville jeg også have påpeget. Dog har de begge flere gange vist, at de til trods for at deres spidskompetencer ligger i spillets offensive facetter er ganske kompetente på backpladsen.
Bale eller Vargas på venstre back ville give vores offensiv en helt ny dimension - en dimension jeg i den grad tror vi vil nyde godt af. Ligesom da Johnson i sin tid tog over for Arbeloa i højre side.

bongfong

Indlæg af bongfong » tirsdag, 20. apr, 2010 12:22

Fribytter skrev:
Hekkem skrev:
Bale/Vargas
Suarez

Bale har spillet for lidt til at blive kaldt "sæsonens bedste venstre back/wing", så har Ashley Cole mere fortjent den frem for ham.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. apr, 2010 12:24

På et tidspunkt var der lidt snak om Taiwo fra Marseille. Hvordan har han klaret sig på det seneste?

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. apr, 2010 13:40

bongfong skrev:
Fribytter skrev:
Hekkem skrev:
Bale/Vargas
Suarez

Bale har spillet for lidt til at blive kaldt "sæsonens bedste venstre back/wing", så har Ashley Cole mere fortjent den frem for ham.
Jeg skrev vist nok blandt, og ikke den bedste. Du har ret i Ashley Cole har været en tand bedre end de fleste.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 20. apr, 2010 14:19

Hekkem skrev:
bongfong skrev:
Fribytter skrev:
Hekkem skrev:
Bale/Vargas
Suarez

Jeg skrev vist nok blandt, og ikke den bedste. Du har ret i Ashley Cole har været en tand bedre end de fleste.
Bale har kun spillet fast på venstreback, når Ekotto har været skadet. Ellers har han været indskifter eller blevet brugt på midtbanen. Han har stort set spillet ligemange kampe i forsvaret og på midtbanen i denne sæson - og først spillet fast fra start efter nytår (i første omgang pga. en skade til Ekotto). 8 kampe eller sådan noget plus det løse på venstreback rækker ikke i min bog til "titlen".

Vargas er i udgangspunktet venstrewing for Fiorentina. Han spillede faktisk ikke særlig godt på venstrebacken for dem, hvorfor de valgte at flytte ham længere frem. Han burde ikke være i betragtning.

L. Baines har været den bedste venstreback indtil videre i PL i denne sæson imø. Cole har kun spillet 28 kampe i denne sæson for CFC.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 20. apr, 2010 14:34

Hvad med Aleksandar Kolarov? Han virker som et rigtigt stærkt offensivt kort i mine øjne. Han mangler noget i det defensiven hvor hans indgreb til tider er mistimede, men Rafa kan vel lære ham den slags ;) Jeg synes Kolarov sparker nogle giftige fri- og hjørnespark, hvilket vi har manglet, specielt fra højre side. Insúa og Agger (vores eneste venstrebenede, Riera og Aurelio undtgaget) sparker jo aldrig sådanne dødbolde. Desuden virker serberen let til bens og drible- og fintestærk, lidt ligesom Johnson gør i højre side.

Besvar