Jeg ved ikke hvad der er mest imponerende. At Arsenal smider en 2-0 føring væk med 10 minutter igen, eller at der findes en målmand der er ringere end Almunia.McRae skrev:Er der virkelig ingen, der har smidt en kommentar angående Arsenal's "fremragende" præstation mod Wigan?!
Herregud hvor har de en ringe defensiv, og en Fabianski der om muligt er endnu ringere end Almunia.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og alligevel ligger de over os.
-
Vitterligt, jeg mener vitterligt en ragnarok'en's weekend, mage til pis-resultater skal jeg fandme lede længe efter ud over de 18 mesterskaber scum har 

- JudgeArdaStudge
Så cementerede AS Roma førstepladsen. Det er sgu flot af dem! Vucinic med to dødbold-kasser.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: danemark
Frisparket var genialt.. kæft en kasse!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
- JudgeArdaStudge
Ja, han sparker okay ham Mirko.Liverdrengen skrev:Frisparket var genialt.. kæft en kasse!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg sad i bilen på vej hjem fra en familie kom-sammen og tænkte det samme. Alt, og virkelig bare alt, er gået i total lort denne weekend.Hafsteinsson skrev:Vitterligt, jeg mener vitterligt en ragnarok'en's weekend, mage til pis-resultater skal jeg fandme lede længe efter ud over de 18 mesterskaber scum har
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Jeg gider ikke høre mere om den bokse kamp.. Det er en CHL semi final, i kan sq da snakke om det der en anden dag forhelved.

Ja mystisk tidspunkt for sådan et indslag, det er langt fra alle fodbold fans der har den mindste interesse i den bokse kamp
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor jeg ærger mig over vi ikke fik/vil ha/ikke havde penge til Sneijder i sommers.
Han er i hvert fald mere eller mindre den eneste hos Inter, der rent faktisk kan spille fodbold. Holdet består af ni betonklodser, og så lige Sneijder og Eto'o. Har sjældent set dem spille en underholdende kamp.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Har nu set et par ret gode kampe med dem i år.McRae skrev:Han er i hvert fald mere eller mindre den eneste hos Inter, der rent faktisk kan spille fodbold. Holdet består af ni betonklodser, og så lige Sneijder og Eto'o. Har sjældent set dem spille en underholdende kamp.

Jeg har altså kæmpe respekt for Javier Zanetti. Måske kampens bedste spiller lige nu.

Så behøver de ikke at score mere i den kamp. Jeg har 3-1 til odds 25 

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth