Til dette kan jeg blot tilføje, at vi så har forskellige parametre og grundlag for at blive underholdt.McRae skrev:Det bliver de da ikke nødvendigvis mere underholdende af.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Troede faktisk dette billede var manipuleret, men så flere billeder en kammi havde fundet tidligere idasg, så nu kommer jeg i tvivlhenry skrev:F****** Fairies!

Verden er smask fuld af hyklere....
Det har vi højst sandsynligt ja. Men jeg skriver udtrykkeligt "ikke nødvendigvis", da relativt store sejre ikke altid er lige underholdende. Og i øvrigt er jeg på ingen måder enig i, at Barcelona blev kørt ud af banen.Johlle skrev:Til dette kan jeg blot tilføje, at vi så har forskellige parametre og grundlag for at blive underholdt.McRae skrev:Det bliver de da ikke nødvendigvis mere underholdende af.
Men du var altså ikke underholdt her til aften? Forbløffende!McRae skrev:Det har vi højst sandsynligt ja. Men jeg skriver udtrykkeligt "ikke nødvendigvis", da relativt store sejre ikke altid er lige underholdende. Og i øvrigt er jeg på ingen måder enig i, at Barcelona blev kørt ud af banen.Johlle skrev:Til dette kan jeg blot tilføje, at vi så har forskellige parametre og grundlag for at blive underholdt.McRae skrev:Det bliver de da ikke nødvendigvis mere underholdende af.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Derfor det opklarende spørgsmål.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Jeg ville ønske vi havde Sneijder i klubben. Den mand er så vanvittig god og styrer Inters midtbane. Hurtig, fordeler boldene super, kan sparke frispark, løber nonstop i 90 min, tackler. Om et par år tror jeg, at han bliver en af de mest klomplette fodboldspillere der er aktiv.
Zanetti er godt nok 36 år, men over the hill? Nej slet ikke, den mand er altså også utrolig dygtig. En top atlet. Jeg bliver forbløffet hver gang jeg ser ham spille og fortryder jeg ikke har fulgt mere med når Inter har spillet pga netop disse to.
Jeg troede ærlig talt Balotelli havde fået en skade eller lign siden han nærmest stod helt stille ude på højre kanten?
Hvad gjorde han efter kampen, som var så pinligt Ramus? For jeg så det ikke da jeg skulle sende en ud af døren da kampen sluttede.
Men dejligt og se det for en gangs skyld er nye hold der er med i i de sidste kampe i CL. Og Barcelona ser umidelbart ud til og være på vej ud af turneringen, som det sidste af de "sædvanlige" hold.
Zanetti er godt nok 36 år, men over the hill? Nej slet ikke, den mand er altså også utrolig dygtig. En top atlet. Jeg bliver forbløffet hver gang jeg ser ham spille og fortryder jeg ikke har fulgt mere med når Inter har spillet pga netop disse to.
Jeg troede ærlig talt Balotelli havde fået en skade eller lign siden han nærmest stod helt stille ude på højre kanten?
Hvad gjorde han efter kampen, som var så pinligt Ramus? For jeg så det ikke da jeg skulle sende en ud af døren da kampen sluttede.
Men dejligt og se det for en gangs skyld er nye hold der er med i i de sidste kampe i CL. Og Barcelona ser umidelbart ud til og være på vej ud af turneringen, som det sidste af de "sædvanlige" hold.
Jeg syntes 1. halvleg var jævnt kedelig, men 2. halvleg var rigtig god. Inter spillede faktisk på samme måde, som dengang vi var gode i CL.Rasmus skrev:Men du var altså ikke underholdt her til aften? Forbløffende!McRae skrev:Det har vi højst sandsynligt ja. Men jeg skriver udtrykkeligt "ikke nødvendigvis", da relativt store sejre ikke altid er lige underholdende. Og i øvrigt er jeg på ingen måder enig i, at Barcelona blev kørt ud af banen.Johlle skrev:Til dette kan jeg blot tilføje, at vi så har forskellige parametre og grundlag for at blive underholdt.McRae skrev:Det bliver de da ikke nødvendigvis mere underholdende af.
Jeg er i hvertfald ikke i tvivl om, at jeg heppede på Inter, da Barca har lidt for meget medvind. Det er især fansene som tror, at fodbold kun kan spilles på en måde.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Nej, jeg er nu sikker på, at Balottelli var fit hele vejen. Men han følte sig vist uretfærdig behandlet af publikum eller noget i den stil. Da slutfløjtet lød og alle de hårdtfightende Inter-spillerne jubler over klubbens største internationale resultat siden 1965 (ja, dengang skulle de dog ikke være gået videre til finalen!), valgte Balottelli i stedet at smide sin trøje på græsset i raseri, inden han øjeblikket gik mod omklædningsrummet. Mage til dårlig holdkammerat skal man da lede længe efter.Callesen skrev:Jeg troede ærlig talt Balotelli havde fået en skade eller lign siden han nærmest stod helt stille ude på højre kanten?
Hvad gjorde han efter kampen, som var så pinligt Ramus?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Jeg mangler ord. Hvor dum kan man dog virkelig være? 19 år, spiller for et af de bedste hold i Italien, mulighed for at vinde Serie A og CL også opføre man sig på den måde. Jeg er totalt uforstående overfor sådan en opførsel.Rasmus skrev: Nej, jeg er nu sikker på, at Balottelli var fit hele vejen. Men han følte sig vist uretfærdig behandlet af publikum eller noget i den stil. Da slutfløjtet lød og alle de hårdtfightende Inter-spillerne jubler over klubbens største internationale resultat siden 1965 (ja, dengang skulle de dog ikke være gået videre til finalen!), valgte Balottelli i stedet at smide sin trøje på græsset i raseri, inden han øjeblikket gik mod omklædningsrummet. Mage til dårlig holdkammerat skal man da lede længe efter.
Det er heller ikke lang tid siden han sang Milan sange i omklædningsrummet. Det kostede ham også en kamp eller to.
Han er også set i en Milan-trøje. Mere om sagen:
http://www.football-italia.net/apr20cc.html
http://www.football-italia.net/apr20dd.html
http://www.football-italia.net/apr20bb.html
Det gik åbenbart heller ikke stille for sig efter Balottelli forlod banen.
Se i øvrigt her: http://www.youtube.com/watch?v=2xgOmdha39g
http://www.football-italia.net/apr20cc.html
http://www.football-italia.net/apr20dd.html
http://www.football-italia.net/apr20bb.html
Det gik åbenbart heller ikke stille for sig efter Balottelli forlod banen.
Se i øvrigt her: http://www.youtube.com/watch?v=2xgOmdha39g
Skulle Inter bestå af Sneijder, Eto'o og ni tonsere? Det kan jeg godt nok ikke se. De har i Maicon, efter min mening verdens bedste højre back, der er virkelig god i det fremadrettede spil. Zanetti er ligeledes i den anden side kølig med bolden. I midterforsvaret evner Lucio og Samuel både at være hårdføre, men samtidig mestrer de at spille bolden op - noget vores midterforsvar mangler i udtalt grad. Cambiasso er ikke nogen teknisk ubegavet defensiv midtbanespiller, ligesom Pandev og Milito længere fremme vel også kan én ting eller to. Selvfølgelig er Inter fysisk stærke, men det gør dem ikke til noget dårligt fodboldhold.
I øvrigt en taktisk genistreg af de store, at sætte Javier Zanetti på venstre back. Messi er som bekendt venstre benet men spiller som højre kant. Det gør han primært for at kunne komme ind i banen, og enten aflevere skråt fremad til en fremadløbende midter spiller, eller som han har forvane selv udfordre med enten sparke eller driblinger indad i feltet. Ved at sætte en højrebenet på venstre back, så har forsvarsspilleren en mere naturlig bevægelse for at kunne følge med indad i banen, hvorved forsvarsspillerens stærke fod er direkte overfor angrebsspillerens stærke fod. Messi er meget et benet, selvom han tid tider også kan skubbe bolden over stregen med højre, som de fleste venstre benede spillere er.
Ydermere er der den dimension, ved at Javier Zanetti kender Messi fra de fælles ture med det argentinske landshold, hvorved Javier Zanetti kender Messis bevælgelses mønstre.
Perfekt aften for de tre argentinere i Intertrøjen. En i hver kæde og alle med stor vigtighed for holdets succes.
I øvrigt var Maicon også ren verdensklasse, sammen med Cesar i målet, der har flere klasseredninger.
Ydermere er der den dimension, ved at Javier Zanetti kender Messi fra de fælles ture med det argentinske landshold, hvorved Javier Zanetti kender Messis bevælgelses mønstre.
Perfekt aften for de tre argentinere i Intertrøjen. En i hver kæde og alle med stor vigtighed for holdets succes.
I øvrigt var Maicon også ren verdensklasse, sammen med Cesar i målet, der har flere klasseredninger.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Han virker ikke mentalt stærk. For hvert minut der gik, jo mere modløs var han.Callesen skrev:Jeg mangler ord. Hvor dum kan man dog virkelig være? 19 år, spiller for et af de bedste hold i Italien, mulighed for at vinde Serie A og CL også opføre man sig på den måde. Jeg er totalt uforstående overfor sådan en opførsel.Rasmus skrev: Nej, jeg er nu sikker på, at Balottelli var fit hele vejen. Men han følte sig vist uretfærdig behandlet af publikum eller noget i den stil. Da slutfløjtet lød og alle de hårdtfightende Inter-spillerne jubler over klubbens største internationale resultat siden 1965 (ja, dengang skulle de dog ikke være gået videre til finalen!), valgte Balottelli i stedet at smide sin trøje på græsset i raseri, inden han øjeblikket gik mod omklædningsrummet. Mage til dårlig holdkammerat skal man da lede længe efter.
Det er heller ikke lang tid siden han sang Milan sange i omklædningsrummet. Det kostede ham også en kamp eller to.
Selvfølgelig er det også dårlig stil af fansne at være på nakken af ham.
Men som Rasmus skriver, har han flere andre episoder bag sig.
Jeg tror, han smider sin trøje i frustration over sit eget spil og over tilskuerne. Jeg har gjort det samme engang eller to.... (dog var der ingen tilskuere).
Og at Materazzi overfalder ham i tunellen er ikke ligefrem den bedste måde at håndtere en ung spiller uden selvværd på.
Jeg hader Inter - virkelig. Men de spillede fantastisk i går - og også mod Chelsea.
Det var tydeligt, at deres aggressive stil ikke passede Barca - de fik jo ikke 2 sekunder til at tænke sig om.
Just the fax ma'am. Just the fax.
Jeg tror ikke, du har ret i, at trøjen bliver smidt i frustration over eget dårlige spil. Omvendt tror jeg faktisk, at den ugidelige attitude var en bevidst provokation. Det samme var den afsluttende gestus i høj grad. Desuden har Materazzi før taget Balottelli i forsvar, så at jeg tillader mig at tvivle lidt på, hvor pålidelig Zlatans øjenvidneberetning er. Der er helt sikkert sket ét eller andet, men lidt fjer er før blevet til adskillige høns. Under alle omstændigheder er det nok ikke måden at behandle en ung spiller på, men selvværd har han dog rigeligt af, den gode Mario, og det er nok først og fremmest her problemet ligger.Mikkel skrev:Jeg tror, han smider sin trøje i frustration over sit eget spil og over tilskuerne. Jeg har gjort det samme engang eller to.... (dog var der ingen tilskuere).
Og at Materazzi overfalder ham i tunellen er ikke ligefrem den bedste måde at håndtere en ung spiller uden selvværd på.