Vi kunne have fået dem begge ved Alonso handlen.Hr. Drejer skrev:Tænk at RM solgte deres to bedste spillere, Sneijder og Robben. Hvor er det ringe af dem.
Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Re: Dagens Kampe
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
Ja det har jeg også hygget mig over flere gange, og hvis Higuain er på vej mod exit dernede som der er lidt rygter om, forsætter de jo deres idioti i RM. Af Snejder og Kaka som vel var afløseren ville jeg absolut vælge hollandsk vurderet ud fra det CL og Primera jeg har set i år
Verden er smask fuld af hyklere....
Mht. kampen i aften, så viste Lyon så godt som ingenting, der berettiger til deltagelse i finalen. De skal godt nok finde nogle helt andre takter frem på hjemmebane, hvilket de som regel også plejer at gøre.
Jeg vil gå så vidt til at sige, at Lyon var en skændsel. Jeg håber virkelig Bayern går videre efter sådan en forestilling.
Det var netop også den kamp jeg også tænkte på, da jeg så Javier Zanetti overfor Messi i tirsdags.Kynde skrev:Var det egentlig ikke også det samme Liverpool gjorde med Arbeloa på venstreback overfor Messi, da vi mødte Barcelona tilbage i 2007? Mindes at Arbeloa havde godt styr på den lille argentiner i begge 1/8-finalekampe...
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
What he said. (bare med et andet L-hold)McRae skrev:Mht. kampen i aften, så viste Lyon så godt som ingenting, der berettiger til deltagelse i finalen. De skal godt nok finde nogle helt andre takter frem på hjemmebane, hvilket de som regel også plejer at gøre.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Skru nu ned for det timelange cirkusshow. Er du gal en vammel fanfare Man Utd. kommer ind til.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Det lyder SÅÅÅ meget bedre når Spurs synger "Goes marchin in" end når vi synger den.
Kastede Evra lige op på banen? 

King har gjort det virkelig godt, og så krydrer han det lige med en scoring, der kan blive ødelæggende for mesterskabschancen. 

Slut. 

Hva fanden får de at spise i den klub? Gammelt mad? 

Carlton Cole er så ringe. Virkelig, virkelig overvurderet. Er du gal en chance....