Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så er der vist lukket og slukket i Lyon. Sjældent har et hold fortjent så lidt at gå videre, som det er tilfældet med franskmændende 

-
- Geografisk sted: danemark
hvordan har kampen været sådan ? er tunet ind siden lidt inden i anden halvleg, men kan forstå at lyon har været elendige.. men hvorfor `?
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Olic er virkelig kuyt, bare med tekniik... overvej hvis havde olic istedet for ham... uuuuuh. men vi elsker jo kuyt som han er. rød arbejdshest !
-
hold kæft hvor fungerer veetle altså godt som stream! - det er som om det, påtrods af lavere bit kvalitet, formår at levere billedet, ligesom et 'gammelt' normalt tv nogle gange lever et bedre billede end en fladskærm med at analogt signal !!! Feedback mig lige på den her drenge.. !
Ganske imponerende tifo'er man har været vidne til i CL. I sidste uge i München, igår i Lyon og idag i Barcelona...
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Busquets overspiller bare på alt hvad han kommer i nærheden af. Han fik godtnok en hånd i hovedet, men at dømme ud fra hans reaktion, blev han jo skudt.
Jeg holder med Inter nu. Går de videre, bliver finalen godtnok lidt af en blunder, men det kan jeg leve med.
Jeg holder med Inter nu. Går de videre, bliver finalen godtnok lidt af en blunder, men det kan jeg leve med.
Senest rettet af McRae onsdag, 28. apr, 2010 21:20, rettet i alt 1 gang.
Ja Busquets er nærmest ligeså vammel som Drogba når det kommer til at smide sig og overspille.
Er du gal en fantastisk redning af Júlio César!
Er du gal en fantastisk redning af Júlio César!

-
synes da inter (med dette års hold i betragtning) mod bayern er en ganske spændende og vild kamp... synes folk mangler lidt respekt for bayern.. hold kæft jeg ville blive vild hvis vi signede gomez (drømmetankerne
)

Friskt gjort at sætte Jeffren og Bojan ind.
Det er vist det man kan kalde en lang-gab´er? eller er mine forventninger nok bare for høje?
Verden er smask fuld af hyklere....
Det er ligesom at se os på hjemmebane mod de små hold.
NU bliver det spændende!
jeg eeeeeeeeeeeeeelsker sgu Pique
, 1100 1 krones mønter til mig skaffede han for 50 kr´s indsats

Verden er smask fuld af hyklere....
Han gav 30 gange igen hos Tipsfortjenesten og jeg var SÅ tæt på, men valgte en anden i stedet for (Alves). Tillykke med det. Godt set!Thommo skrev:jeg eeeeeeeeeeeeeelsker sgu Pique, 1100 1 krones mønter til mig skaffede han for 50 kr´s indsats
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth