Jo.....Eller har da ihvertfald læst han har sagt det, om det er sandheden ved jeg ikke.Mambo skrev:Har Van der Vaart ikke selv udtalt at han afviste et skifte til Liverpool?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
"I made it clear we had players in his position and don't know quite where the story came from that we wanted to sign him." - Hodgson
Godt være det er mig der drejer det, men for mig lyder det til, at han har haft mulighed for at byde på ham, men sagde nej.
Godt være det er mig der drejer det, men for mig lyder det til, at han har haft mulighed for at byde på ham, men sagde nej.

Nani spræller mere end en nyfangen laks.
Hold kæft hvor er det dårligt. Christian Poulsen ringe som altid. Hvad laver han dog i Liverpool?! 

hvor er det pinligt ham Christian er LFC spiller... Hold kæft hvor han sejler.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
LOL, jeg er helt færdig. Han er så uendelig ringe, at jeg vil gå så langt som til at sige at CP er blandt de tre dårligste spillere jeg nogensinde har set i den røde trøje.
Tænk vi gav £4.5 mio. for ham
Tænk vi gav £4.5 mio. for ham

Den gamle dame må klukke noget så gevaldigt.Hr. Drejer skrev:LOL, jeg er helt færdig. Han er så uendelig ringe, at jeg vil gå så langt som til at sige at CP er blandt de tre dårligste spillere jeg nogensinde har set i den røde trøje.
Tænk vi gav £4.5 mio. for ham :shock:

Meireles er en midtbane konge. Ufatteligt idiotisk at Roy spiller ham på højre kanten 

"We're not racist, we only hate the mancs"
Det fortæller en masse om Roys evner som træner at han har Christian Poulsen på midten fremfor Meireles.Emmy skrev:Meireles er en midtbane konge. Ufatteligt idiotisk at Roy spiller ham på højre kanten
Ja det må du nok sige!Nicoen skrev:Det fortæller en masse om Roys evner som træner at han har Christian Poulsen på midten fremfor Meireles.Emmy skrev:Meireles er en midtbane konge. Ufatteligt idiotisk at Roy spiller ham på højre kanten
"We're not racist, we only hate the mancs"
CP? Jeg ved ikke hvad jeg skal sige... 

Det er fanme trist at han er liverpool spiller.
Han er jo uden samligning banens klart ringeste spiller.
Han er jo uden samligning banens klart ringeste spiller.
Christian Poulsen er ufatteligt ringe. Som Flemming Toft sagde: Hold da kæft...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Christian Poulsen ødelægger alt hvad han rører ved, både på landsholdet og for Liverpool. Farvel og tak, han skal ha' samme oplevelse som Robbie Keane, ud til vinter.