Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
+1 ( lidt pinligt at indrømme men jeg syntes faktisk engang at han var god. Dont tell )Nicoen skrev:Christian Poulsen ødelægger alt hvad han rører ved, både på landsholdet og for Liverpool. Farvel og tak, han skal ha' samme oplevelse som Robbie Keane, ud til vinter.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kan ikke komme mig over at vi gav £4.5 mio. for Poulsen. Gad vide hvormeget han er værd nu? Jeg tror ikke en gang vi kan få halvdelen af det vi gav for ham.
Jeg sagde lige fra starten, at han ikke har Liverpool kvalitet. Øv, hvor er det surt at vi har brugt penge på ham. Tænk for £3.5 mio. mere, så kunne vi have fået Van der Vaart, men ham havde vi ikke brug for ifølge Roy. Men Poulsen, ham kan vi bruge. Super, Roy!
Far er både sur og skuffet!
Jeg sagde lige fra starten, at han ikke har Liverpool kvalitet. Øv, hvor er det surt at vi har brugt penge på ham. Tænk for £3.5 mio. mere, så kunne vi have fået Van der Vaart, men ham havde vi ikke brug for ifølge Roy. Men Poulsen, ham kan vi bruge. Super, Roy!
Far er både sur og skuffet!
- JudgeArdaStudge
Grotesk indsats af CP, sikke en anfører.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Meireles var pivringe. Hans afleveringer var dårlige, han var langsom og han begik gang på gang klodsede frispark. Portugals klart dårligste spiller. Havde det ikke været for banens anden Liverpool spillers (hvorfor er han det?!) endnu værre indsats, havde der været mere fokus på Meireles.
Da vi signede Meireles mente jeg, at han var vores bedste signing siden Torres. Nu har jeg dog allerede mistet lidt tro på ham, hvilket dog ligeså meget, som Emmy skriver, skyldes vores nuværende træner.
We've got the best midfield in the world.
Da vi signede Meireles mente jeg, at han var vores bedste signing siden Torres. Nu har jeg dog allerede mistet lidt tro på ham, hvilket dog ligeså meget, som Emmy skriver, skyldes vores nuværende træner.
Men det var da trods alt opløftende at se Lindegaard spille så fantastisk. Han udstrålede sikkerhed og selvtillid i alle hans aktioner. Han kunne godt gøre sig gældende på at midterhold i en af de større europæiske ligaer.
ManU?Mambo skrev:Han kunne godt gøre sig gældende på at midterhold i en af de større europæiske ligaer.

Hmm jeg sad med den modsatte følelse.Mambo skrev:Men det var da trods alt opløftende at se Lindegaard spille så fantastisk. Han udstrålede sikkerhed og selvtillid i alle hans aktioner. Han kunne godt gøre sig gældende på at midterhold i en af de større europæiske ligaer.
Jo han havde nogle gode redninger, men han havde samtidig enormt svært ved at holde bolden, både på skud og indlæg og det skabte faktisk flere situationer, hvor det blev lidt farligt derinde i feltet.
Der er dog ingen tvivl om at han er fremtidens mand på den post, pt har jeg svært ved at se andre skulle kunne gøre det.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Jeg havde nu den opfattelse at han havde styr på de bolde. Lidt ligesom Reina bedre kan lide at slå bolden ned i jorden for derefter at samle den op. På samme måde syntes jeg ikke at det virkede som om Lindegaard mistede kontrollen over bolden. Han udstrålede i mine øjne langt mere sikkerhed end bl.a. Stephan Andersen og Jesper Christiansen. Jeg synes ikke der var nogen nervøsitet at spore. Men sådan kan man jo tolke tingene forskelligt.veffe69 skrev:Hmm jeg sad med den modsatte følelse.Mambo skrev:Men det var da trods alt opløftende at se Lindegaard spille så fantastisk. Han udstrålede sikkerhed og selvtillid i alle hans aktioner. Han kunne godt gøre sig gældende på at midterhold i en af de større europæiske ligaer.
Jo han havde nogle gode redninger, men han havde samtidig enormt svært ved at holde bolden, både på skud og indlæg og det skabte faktisk flere situationer, hvor det blev lidt farligt derinde i feltet.
Der er dog ingen tvivl om at han er fremtidens mand på den post, pt har jeg svært ved at se andre skulle kunne gøre det.
Mht. hvem der skal tage over efter Sørensen, synes jeg umiddelbart også at han virker som det pt mest oplagte valg. Men vi må ikke glemme at vi har en række gode talenter i Jonas Lössl, Kasper Schmeichel og Mikkel Andersen. Det bliver spændende at se hvor langt de kan komme.
@Mambo
Enig i at det er som man ser det, jeg så det omvendt af hvad du gjorde og det gjorde flere af de portugisiske spillere også lagde jeg mærke til. Både Ronaldo, Nani og Almeida opfordrede gestikulerende flere gange over for deres hold kammerater at de skulle skyde, når de var deroppe, måske netop for at kunne udnytte en af de løse bolde.
Lösl er helt sikkert et kæmpe talent, Schmeichel tror jeg ikke på og Mikkel kender jeg ikke nok til at kunne udtale mig om det.
Jeg tror bare at HVIS Lindegård får det skifte som der lægges op til næste sommer, så bliver hans udvikling så markant at ingen vil nærme sig ham, og det kan samtidig blive T.S endeligt på landsholdet.
En ting der (igen) skuffede mig igår, var MO`s valg af spillere på banen.
Angriberen (kan ikke huske navnet) viste INTET og var vel ikke i nærheden af en afslutning hele kampen.
D.Jensen rodede rundt på midten (måske pga en sindsyg svag CP) og Krøldrup viser bare at han spillemæssigt er helt ved siden af.
Skal man f.eks spille kun med 1 angriber, skal det være en der kan holde i bolden til støtten kommer bagfra, det havde vi ikke.
Skal man have en offensiv midt der skal kunne supplere angrebet, kræver det vi har en der er i nærheden af situationerne, det havde vi heller ikke. Og skal man kunne dæmme op for hurtige pasninger i defensiven, kræver det man hurtige folk på benene, det havde vi heller ikke rigtigt. IMO 3 kæmpe fejl af MO, som han bør tage ansvaret for istedet for at skyde skylden væk fra sig. De folk han valgte var bare ikke bedre end det de viste.
Enig i at det er som man ser det, jeg så det omvendt af hvad du gjorde og det gjorde flere af de portugisiske spillere også lagde jeg mærke til. Både Ronaldo, Nani og Almeida opfordrede gestikulerende flere gange over for deres hold kammerater at de skulle skyde, når de var deroppe, måske netop for at kunne udnytte en af de løse bolde.
Lösl er helt sikkert et kæmpe talent, Schmeichel tror jeg ikke på og Mikkel kender jeg ikke nok til at kunne udtale mig om det.
Jeg tror bare at HVIS Lindegård får det skifte som der lægges op til næste sommer, så bliver hans udvikling så markant at ingen vil nærme sig ham, og det kan samtidig blive T.S endeligt på landsholdet.
Angriberen (kan ikke huske navnet) viste INTET og var vel ikke i nærheden af en afslutning hele kampen.
D.Jensen rodede rundt på midten (måske pga en sindsyg svag CP) og Krøldrup viser bare at han spillemæssigt er helt ved siden af.
Skal man f.eks spille kun med 1 angriber, skal det være en der kan holde i bolden til støtten kommer bagfra, det havde vi ikke.
Skal man have en offensiv midt der skal kunne supplere angrebet, kræver det vi har en der er i nærheden af situationerne, det havde vi heller ikke. Og skal man kunne dæmme op for hurtige pasninger i defensiven, kræver det man hurtige folk på benene, det havde vi heller ikke rigtigt. IMO 3 kæmpe fejl af MO, som han bør tage ansvaret for istedet for at skyde skylden væk fra sig. De folk han valgte var bare ikke bedre end det de viste.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Jeg synes nu Schmeichel virker meget lovende. Han har allerede tager Leeds med storm. Jeg tror han bliver en habil Premier League-målmand.veffe69 skrev:@Mambo
Nicklas Pedersen har endnu ikke vist noget som helst på landsholdet. Men hvem er der ellers at vælge mellem, når Bendtner er skadet? Junker har ikke spidskompetencerne til at være enlig angriber. Der har Nicklas P trods alt kompetencerne til at være targetmand. At han bare ikke har niveauet til landskampe som den mod Portugal er en anden sag.
Det virkede som om at taktikken gik på at grave os ned og nappe en uafgjort. Det fungerede også fortrinligt, hvis det ikke var for flere gigantiske personlige fejl af nogle af de bærende nøglespillere, som Morten Olsen ikke kunne have forudset. Jeg gad dog godt have set Schøne starte bag Pedersen, i stedet for Daniel J.
Det er mig også en gåde hvordan Krøldrup konsekvent skuffer på landsholdet, når han ellers har været en af de mest stabile midterforsvarer i Serie A over en periode på flere år.
Jeg kan nu ikke se, at Krøldrup skulle have gjort meget forkert i kampen mod Portugal. Ham og Kjær blev jo svigtet totalt af vores midtbane.
Det sagt, så er det da rigtigt at Krøldrup aldrig har virket decideret overbevisende i landsholdsregi, men jeg vil trods alt foretrække ham fremfor Zanka, Anders Møller Christensen m.fl.
Det sagt, så er det da rigtigt at Krøldrup aldrig har virket decideret overbevisende i landsholdsregi, men jeg vil trods alt foretrække ham fremfor Zanka, Anders Møller Christensen m.fl.
- JudgeArdaStudge
Slet ikke enig og sammenlignet med Poulsen var han jo kilometer bedre. Jeg tror Meireles kan blive lige det vi mangler.AJ skrev:Meireles var pivringe. Hans afleveringer var dårlige, han var langsom og han begik gang på gang klodsede frispark. Portugals klart dårligste spiller. Havde det ikke været for banens anden Liverpool spillers (hvorfor er han det?!) endnu værre indsats, havde der været mere fokus på Meireles.
Han er som oftes en af Portugals bedste spillere og kan han vise samme takter i LFC, så har vi gjort et scoop.
Ingen grund til at miste troen på ham allerede nu og så pivringe var han altså ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Meireles skal bare ind og spille CM sammen med Stevie - så bliver han god er jeg sikker på