Det kan du bestemt have ret i. Det, jeg lægger mest vægt på i artiklen, er nok det tab af identitet, som et tab af Rooney og - inden for ganske få år - spillere som Giggs og Scholes vil betyde for klubben. Jeg synes ikke umiddelbart, der er arvtagere. En spiller som Nani tror jeg ikke er i engelsk fodbold om 3 år.AJ skrev:Jeg tror ikke et eventuelt salg af Rooney vil få indflydelse på Fergusons fremtid. Det er nok kun alderen, der kan sætte grænser for ham.
Mht. at Juve aldrig skulle være kommet sig over salget af Zidane, så er det da den værste gang ævl. Zidane har beviseligt haft negativ effekt på de klubhold han spiller for (måske fordi han var så enestående en individualist):
Juventus vandt ikke ligaen i 99,00 og 01 hvor Zidane var i klubben. Da han så skiftede vandt de både i 02, 03, 05 og 06. Kun Calciopoli stoppede dem. Ikke salget af Zidane. De havde måske verdens bedste hold i en periode med Buffon, Zambrotta, Cannavaro, Thuram, Emerson, Vieira, Nedved, Camoranesi, Trezeguet, Ibrahimovic, Del Piero m.fl. Altså efter Zidane.
I Real Madrid havde han samme effekt. De vandt godt nok mesterskabet i 03 og CL i 02, men ellers blev de ikke mestre før han stoppede i 06. Derefter blev de straks mestre i 07 og 08.
Jeg har godt nok tidligere afskrevet ManU og fået ris til egen røv for det, men allerede denne sæson tror jeg alligevel de skal være glade for en 3. plads. Og det er for mig slet ikke utænkeligt, at de slutter længere nede - måske endda under os?!