Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 24. okt, 2010 17:44

1-0 til Arsenal, som har brændt straffe.
Og Man City fik rødt efter 3 min.

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » søndag, 24. okt, 2010 18:50

3-0. Bendter scorer 4 min efter han er kommet ind.

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 24. okt, 2010 18:52

Godt at han kommer så hurtigt i gang.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » søndag, 24. okt, 2010 19:53

Badooo skrev:
Emmy skrev:10-0 til PSV over Feyenoord! :shock:
Hahaha. Lavede præcis den smiley da jeg læste det. Man må da håbe, at Feyenoord har en god lægestab, for de har da godt nok fået en røvfuld der kan mærkes langt ind i det nye årti.
Og Feyenoord var kun bagud 0-2 ved pausen... noget må være helt helt galt. Nu fyrer de nok træneren og ansætter Frank Rijkaard :(
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » søndag, 24. okt, 2010 19:54

McRae skrev:Godt at han kommer så hurtigt i gang.
Hvorfor om jeg må spørge? Formoder du tænker på landsholdet... jeg synes Arsenal har rigeligt med scorende spillere i forvejen!
Up The RedMen... we go again!

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 24. okt, 2010 20:21

Din formodning sidder i så fald lige i skabet ;)

Claus KJ

Indlæg af Claus KJ » søndag, 24. okt, 2010 23:41

Callesen skrev:3-0. Bendter scorer 4 min efter han er kommet ind.
[Cartman]Sweet![/Cartman]

KJ

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » tirsdag, 26. okt, 2010 20:39

Problemerne forsætter i Bayern. 1-0 efter halvandet minut til Werder Bremen.

God stil af Pizzaro, at han ikke at juble over målet.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 27. okt, 2010 09:18

Eller også er det dårlig stil, at han ikke jubler når hans klub scorer.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 27. okt, 2010 23:27

Jeg forstår ikke Ståles opstillinger i de sidste to kampe. Han vælger at stille med førsteholdet mod Silkeborg i ligaen hvor de fører suverænt. Så i den vigtige Cup stiller han med reserver. Mystisk.

Men nu kom FCK da lidt ned på jorden igen efter nederlaget til Horsens på hjemmebane.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 30. okt, 2010 18:54

Det er helt grotesk, så ærgerligt det er, at vi ikke fik fat i Van de Vaart. En midtbane med både Gerrard og Vaart - uha, uha..!

Tottenham gør det godt mod ManU i dag, og indtil videre virker de som om de har taget på ManU i dag. Det er en spændende test på, hvor de to hold ligger styrkemæssigt i PL lige nu.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Bjarkejesp

Indlæg af Bjarkejesp » lørdag, 30. okt, 2010 20:20

LarsU skrev:Det er helt grotesk, så ærgerligt det er, at vi ikke fik fat i Van de Vaart. En midtbane med både Gerrard og Vaart - uha, uha..!

Tottenham gør det godt mod ManU i dag, og indtil videre virker de som om de har taget på ManU i dag. Det er en spændende test på, hvor de to hold ligger styrkemæssigt i PL lige nu.
Jeg har brækket mig lårtykke stråler kampen igennem bare af at høre på Morten Bruun(Er det ikke det kommentatoren hedder). Komisk mål iøvrigt. Gad godt at vide hvad linjedommeren sagde til Clattenburg(?)

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. okt, 2010 20:23

Bjarkejesp skrev:
LarsU skrev:Det er helt grotesk, så ærgerligt det er, at vi ikke fik fat i Van de Vaart. En midtbane med både Gerrard og Vaart - uha, uha..!

Jeg har brækket mig lårtykke stråler kampen igennem bare af at høre på Morten Bruun(Er det ikke det kommentatoren hedder). Komisk mål iøvrigt. Gad godt at vide hvad linjedommeren sagde til Clattenburg(?)
Han skal vel ikke vinke hvis ikke han har set noget der har indflydelse på spillet? Det er komplet uforståeligt at den lille klamme nar til Nani ikke er blevet vist ud. 2 gange filmer han til et straffe og ikke engang ét gult kort får han. Fy for satan!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 30. okt, 2010 20:39

Jeg tror linjedommeren sagde det som det var: Nani havde hånd på bolden. Men hvis dommeren ikke har fløjtet det, så ændrer det jo åbenlyst ikke ved noget, da den situation var afviklet for længst.

Godt opfattet af Nani og dumt af Gomes, som jeg ser det. Nani har i øvrigt været Man Utd's bedste spiller i denne sæson og står ofte for de afgørende momenter - om det så er i form af mål, assister eller bare hans bevægelighed.
Over de sidste 18 måneder har han udviklet sig helt vildt og det er særligt en fornøjelse (forstå mig ret), at han er blevet en måltrussel.

Han når aldrig Cristiano Ronaldos niveau, da han ikke har den samme fysiske styrke. Men han er blevet en særdeles værdifuld spiller, hvilket jeg aldrig havde troet muligt. Godt arbejde af Man Utd's trænerstab, da Nani for netop 18 måneder siden lignede et evighedstalent uden stabilitet. Det er åbenlyst at man har tilføjet meget mere disciplin til hans spil, hvor løbet uden bold er blevet meget bedre. Det gør at han i højere grad er en spillemulighed i kampene, ligesom Ferguson er mere tryg ved at give ham en af kanterne, hvilket har givet selvtillid og han derfor præsterer bedre og bedre.

Han er stadig et lille svin, der smider sig konstant. Det var jo faktisk en situation hvor han forsøgte at filme sig til et straffespark, der endte med dette komiske og kontroversielle mål. Men som fodboldspiller har han efterhånden fået en berettigelse på det her niveau.

I øvrigt glimrende kamp, der ret beset blev afgjort af Man Utd's første mål på en dødbold. Indtil da havde begge hold haft svært ved at skabe det helt oplagte, hvilket i høj grad skal tilskrives Tottenhams kompakte 5 mands midtbane. Dette betød dog også at man kun spillede med Robbie Keane på toppen og derfor alt for ofte manglede tyngde i boksen. Det er måske også Tottenhams største akilleshæl: De har ikke den der topangriber, der ene og alene kan flå et forsvar fra hinanden (Torres). Vi må håbe at de aldrig finder den spiller.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. okt, 2010 21:30

Nogle udmærkede linier omkring Nani, Alonso.

Nani er uden tvivl scums vigtigste spiller so far i denne sæson. Der er bestemt en ting hvor han sagtens kan følge den uægte ronaldo. Han er en diver af rang og er noget så afskyelig at kigge på. Han nærmer sig en klar nr. 1 på min liste over klamhed.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar