Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 58

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brag » onsdag, 24. nov, 2010 16:49

Thommo skrev:
Hekkem skrev:
Thommo skrev:
Hekkem skrev:De følger de pålagte regler, som dommeren også gør. Derfor kan der ikke ske andet end den ene karantænedag, som det koster at få tildelt to gange gult og derved rødt. Unfair ja, men det tænker de ikke på, såfremt de kan drage udnytte af det senere i turneringen.
Der gives da af og til der gives karantæner, for unfair spil. Men det gælder måske ikke i CL?Synes det er noget svineri, og det gælder også selv om Kuyt, har gjort det engang ;)
Hvordan havde du tænkt, det skulle komme til livs?
Ved at give minimum 3 dages karantæne, for så åbenlyst unfair spil. Film burde i min optik, eksempelvis og så give MINIMUM 3 dage, og gerne 5-7 dage. fifa og uefa snakker meget om fairplay, hvorfor gør de ikke noget ved det så? men de får vel puttet for mange bestikkelsespenge direkte i lommen fra storklubberne at det ignoreres, så det bare bliver ved snakken. Ellers er det bare fordi de er så tudse gamle, at de intet fatter :dontknow:
uefa degraderede for et par år siden juventus for bestikkelse, men hvad med de kiggede lidt ind af.
Kom lidt off topic, men fodboldforbund sætter mit urin i kog ;)
enig, dog har de været ude at sige, at de vil kigge på episoderne fra kampen.
Men der sker nok ikke noget som sædvanligt.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 24. nov, 2010 17:20

Mystisk tv3 kun har 30 min. optakt til FCK kampen idag, når man tænker på vigtigheden. En efterhånden ligegyldig FCK-BIF kamp, er der jo timevis af optakt, hvor Zuma´s sakse vel bliver vist 120 gange. Det er dog et gæt da jeg er ligeglad med den kamp, men de bruger det saksespark som reklame for kampen, og så voldtager de vel sparket i selve optakten, hvis jeg kender tv 3 ret ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 24. nov, 2010 18:41

Hvad med at UEFA bare laver reglerne om, så man kun har karantæne i knockout fasen, hvis man fik rødt kort i sidste runde af gruppespillet?
Det må da alligevel være i UEFAs interesse, at de bedst mulige mandskaber kan stille fra start.

Det kan i øvrigt ikke rigtig sætte mit pis i kog. Det her er en af de små ting, hvor Mourinho beder sine spillere om at strække reglerne mest muligt. Jeg har et større problem med at Mourinho instruerer sine spillere i at filme og i at lægge maksimalt pres på dommerne.

Mourinho sørger for at hans mandskaber udnytter alting til mindst detalje og det er en af grundene til at han er så succesfuld.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 24. nov, 2010 21:13

Thommo skrev: Ved at give minimum 3 dages karantæne, for så åbenlyst unfair spil. Film burde i min optik, eksempelvis og så give MINIMUM 3 dage, og gerne 5-7 dage. fifa og uefa snakker meget om fairplay, hvorfor gør de ikke noget ved det så? men de får vel puttet for mange bestikkelsespenge direkte i lommen fra storklubberne at det ignoreres, så det bare bliver ved snakken. Ellers er det bare fordi de er så tudse gamle, at de intet fatter :dontknow:
uefa degraderede for et par år siden juventus for bestikkelse, men hvad med de kiggede lidt ind af.
Kom lidt off topic, men fodboldforbund sætter mit urin i kog ;)
Tror det bliver noget nær umuligt at fastsætte nogle regler for unfair spil. Kan godt forstå din pointe ved at give hårdere straffe, men det mener jeg ikke gavner sporten. Vi vil gerne se de gode spillere spille godt. Mens vi ikke bliver så underholdt af spillere der ikke er gode. Man ser ikke de gode spillere, hvis de skal have 5-7 spilledages karantæne for at have filmet, spillet bolden væk fra åstedet, taget sin trøje af for at fejre en scoring og lign.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 24. nov, 2010 21:25

Man kan vel bare sige at kort der er givet i gruppespillet, kan tages med over i knock-out fasen. Så slipper vi for spillere som 'med vilje' rager kort til sig i anden sidste puljekamp, og får karantæne i den sidste puljekamp, og dermed er spilleren klar til første knock-out, med en ren 'straffeattest'. Den spekulation skal man til livs.

Gokken24

Indlæg af Gokken24 » onsdag, 24. nov, 2010 21:29

Det kan heller ikke sætte mit sind i kog, da jeg blot synes at det er endnu en af Mourinhos genistreger og jeg grinte egentlig mest da jeg så Ramos give dommeren hånden. ;) De bryder jo heller ikke reglerne de får bare advarslen mere tydeligt end andre ville have gjort det.

Iøvrigt surt at FCK tabte da de jo ihvertfald havde to meget gode muligheder i kampen :flag5:

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 24. nov, 2010 22:43

Jeg er lidt skuffet over hvor grueligt ringe, Werder Bremen har spillet på det sidste.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 24. nov, 2010 23:01

McRae skrev:Jeg er lidt skuffet over hvor grueligt ringe, Werder Bremen har spillet på det sidste.
Ja de har førhen leveret nogle meget underholdende kampe, omend det til tider har været lidt med hovedet under armen defensivt.

Men Spurs stillede vist i stærkeste opstilling. Og så kan man håbe, at de har tanket så meget falsk selvtillid op i løbet af de sidste kampe, at de tror, de er usårlige i weekenden.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 24. nov, 2010 23:19

Så en del af Schalke Lyon idag.
Og må sige Schalke virkelig spillede god offensiv fodbold, og specielt deres genpres var rigtig godt i starten.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 24. nov, 2010 23:57

Wow, Rooney du scorede igen...på straffespark. :roll:

Fernando derimod er en rigtig goal getter. Han har ikke brug for at stå så tæt på målet, alene med målmanden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 27. nov, 2010 17:09

Det må være lidt ambivalent for Allardyce at overvære se sit hold komme bagud 0-5 mod sit andet hold.

Gokken24

Indlæg af Gokken24 » lørdag, 27. nov, 2010 17:32

McRae skrev:Det må være lidt ambivalent for Allardyce at overvære se sit hold komme bagud 0-5 mod sit andet hold.
7-0* :twisted:

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 27. nov, 2010 17:37

Nu vinder Man. Utd. stort, men deres første mål var godt nok ikke helt efter bogen. Robinson bliver halvskadet i en tackling med Anderson (der ikke rammer bolden), og selvom fairplay og sådan har taget overhånd, så plejer man nu at tage hensyn til en skadet målmand. Det gjorde Man. Utd. ikke, og Robinson når lige at halte ind på stregen, før der er mål. Vammelt. Igen.

Og Everton fortsætter med de dårlige resultater. Hvis nu Moyes bliver fyret, så så jeg ham gerne i LFC. Jeg tror dg, at han har meget lang snor.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Elta
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af Elta » lørdag, 27. nov, 2010 17:41

Det ville være rart med et dødboldsmål fra Stoke nu....
Agger! Go! Go! Go! Chase the Cockney's up a tree!
To the left, to the right, he brings strikers to their knees.
All Kopites delight, from the man signed from Brondby!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 27. nov, 2010 17:58

Gode resultater.

Bolton, Sunderland, City og Everton spillede alle uafgjort - bortset fra Everton, der tabte. Villa tabte tidligere idag. Med en sejr over Spurs så er fjerdepladsen kun fire point væk. Og en sjetteplads vil formentlig være placeringen.

Besvar