Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Styf
- Alder: 33
Jonas Lassen skrev:Styf skrev:Jonas Lassen skrev:Jezzman skrev:Min ikke snart Brøndby's uheld er ved at være brugt op? Nede 1-0 i Viborg.... Eller er det bare fordi de er ringe?
Brøndby er jo piv ringe, det er min en gåde hvordan en mand som Kim Daugaard kan spille på deres hold, han flytter ikke meget. Bif er ikke andet end et midterhold, det må selv Styf også kunne se.
Brøndby er ikke bedre end et midterhold. Det burde de bare være med den trup.
Med hensyn til FCK tror jeg at de får det svært men deres chance må være at den portugisiske liga ikke er startet endnu. Derfor er der måske gode muligheder for at få et godt resultat med hjem fra Portugal. Derfor er det jo også en fordel at de har hjemmebane i den anden kamp. Adu kan muligvis få debut for Benfica i morgen. Jeg håber personligt at han kommer på banen der jeg gerne ville se ham udfolde sig i europæisk fodbold. Han kan måske være deres joker.
Deres trup er ikke bedre end til et midterhold, Brøndby har en mærkelig indkøbspolitik, når de udtaler at de vil være med i toppen. De køber unge Toby Mikkelsen, der ikke har prøvet at spille med i superligaen, det skal dog siges at han har gjort det glimrende. Peter Madsen der ikke kunne komme på et ellers meget stærkt FC Köln hold

Gislasson kender jeg intet til, men jeg synes ikke han har leveret alverden. Brøndby er gode frem ad banen, men deres forsvar er måske et af ligaens ringeste. Jeg tror kun at de kommer i top 6.
Jeg synes egentlig at det er godt for dansk fodbold at FCK får andre udfordrere end BIF. Jeg synes både at OB og FCM er nogle spændende hold, men de er alligevel ikke gode nok til at drille FCK.
På papiret er deres trup jo den næstbedste i Danmark. Næsten alle spillere har landskampe på et eller andet nivaeu eller noget erfaring fra udlandet. De kan dog slet ikke spille sammen og er derfor ikke bedre end et midterhold. De har en mærkelig indkøbspolitik ja men dog synes jeg ikke at man kan sætte en finger på sommerens tre indkøb. Gislasson var en stor stjerne i Norge og skal lige falde til. Vi ved hvad Madsen kan hvis han kommer i gang igen. Mikkelsen er et af Danmarks allerstørste talenter. Det eneste jeg vil kritisere med hensyn til indkøb denne sommer er at man ikke har købt flere spillere især til defensiven. Jeg skal ikke gøre mig klog på om det er godt eller skidt for dansk fodbold at Brøndby er faldet sammen men jeg mener ikke at FCK har fået andre udfordrere. Tværtimod mener jeg at den eneste klub som kunne matche FCK er faldet fra. FCK er jo lysår foran både OB og FC Midtjylland i mine øjne som vel burde være førsteudfordrene i denne sæson. OB og FC Midtjylland tror jeg heller ikke ville kunne få den klasse til at lave store internationale resultater som Brøndby har gjort. Derfor tror jeg personligt at dansk fodbold ville have mere gavn af at Brøndby kom tilbage men det er der helt sikker nogle herinde som er uenige i.

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
af Arturo Bandini » tirsdag, 14. aug, 2007 19:42
Styf skrev:men det er der helt sikker nogle herinde som er uenige i.

Jeg er ihvertfald, det ville være ligeså godt for dansk fodbold at få et hvilket som helst andet hold op på samme niveau som fck.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
-
LarsU
Nicolas skrev:Styf skrev:men det er der helt sikker nogle herinde som er uenige i.

Jeg er ihvertfald, det ville være ligeså godt for dansk fodbold at få et hvilket som helst andet hold op på samme niveau som fck.
Ganske enig, og bl.a. derfor holder jeg IKKE med FCK i aften. Heller ikke i aften.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Jonas Lassen
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
af Jonas Lassen » tirsdag, 14. aug, 2007 21:26
LarsU skrev:Nicolas skrev:Styf skrev:men det er der helt sikker nogle herinde som er uenige i.

Ganske enig, og bl.a. derfor holder jeg IKKE med FCK i aften. Heller ikke i aften.
Det vil jo være godt for dansk fodbold at få FCK med i CL, jo flere poing dansk fodbold får jo flere hold kommer der med.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
-
jørgen lk
- Geografisk sted: silkeborg
af jørgen lk » tirsdag, 14. aug, 2007 21:31
Det er bare så forbandet svært at holde med FCK.....
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Jonas Lassen
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
af Jonas Lassen » tirsdag, 14. aug, 2007 21:39
jørgen lk skrev:Det er bare så forbandet svært at holde med FCK.....
Så er i sikkert glade nu

. Jeg støtter bare dansk fodbold, i suppen er jeg sgu kold.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
-
Styf
Nicolas skrev:Styf skrev:men det er der helt sikker nogle herinde som er uenige i.

Ja det kunne lige så godt være et andet dansk hold men FC Midtjylland eller OB ville aldrig kunne komme op på det nivaeu i mine øjne.
FCK er lidt mere på hælene end forventet i aften synes jeg men det har jeg selvfølgelig ikke noget imod. Jeg er fuldstændig kold overfor alle danske hold der spiller europæisk når det ikke er Brøndby. Jeg holder jo ikke heller ikke med de andre engelske hold som spiller europæisk. Især FCK elsker jeg at se få en nedtur.
-
Styf
Flot udligning af FCK. Ikke fortjent men meget effektivt. Deres kynisme har international klasse.
-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » tirsdag, 14. aug, 2007 21:55
Uuha Spurs, 1-3 ved halvleg..
Deres forsvar sejler jo, specielt Stalteri er helt væk efter min mening.
Mener faktisk kommentatoren nævnte, at Spurs var det hold der lukkede flest mål ind sidste sæson, kun "overgået" af næstsidste pladsen. Utrloig de bruger så mange penge på Bent, når det tydligvis er forsvaret, der halter.
Meen mon ikke de kommer op på 3-3 eller noget i den stil.
-
DD
- Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus
Nu er der andre kampe end Benfica-FCK i aften. Selv om den bestemt er ganske spændende, ikke mindst efter FCK's udligning.
Everton fører ved halvleg 3-1 over Tottenham. Sidstnævntes forsvar er faktisk ikke eksisterende.
-
Styf
Pongolle skrev:Uuha Spurs, 1-3 ved halvleg..
Mener faktisk kommentatoren nævnte, at Spurs var det hold der lukkede flest mål ind sidste sæson, kun "overgået" af næstsidste pladsen. Utrloig de bruger så mange penge på Bent, når det tydligvis er forsvaret, der halter.
Med det forsvar kan de i hvert fald godt glemme deres drømme at slutte foran Arsenal. Arsenal er ikke skræmmende i år men de har bestemt ikke noget dårligt hold og Tottenham virker på ingen måde særligt skarpe indtil videre i denne sæson.
-
DD
- Geografisk sted: Hells Kitchen, Aarhus
Pongolle skrev:Uuha Spurs, 1-3 ved halvleg..
He, he, to sjæle, én tanke
Nej, jeg tror faktisk ikke de kommer op nu, spørgsmålet er nok nærmere om ikke de lukker flere mål ind? De er godt nok ringe i defensiven Tottenham.
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Styf skrev:
På papiret er deres trup jo den næstbedste i Danmark.
Det der er jo så sindsygt farvet at man skulle tro det var løgn.
-
Styf
Mambo skrev:Styf skrev:
På papiret er deres trup jo den næstbedste i Danmark.
Det der er jo så sindsygt farvet at man skulle tro det var løgn.
Nej jeg tror du misforstår. Når jeg skriver på papiret mener jeg at stort set hele Brøndbys trup består af spillere der har spillet landskampe eller spiller for ungdomslandsholdet osv. Deres CV'er er simpelthen flottere end de fleste andre SAS Liga truppers spillere. I praksis er de bare ikke bedre. Brøndby har langt fra den næststærkeste trup i praksis i SAS Ligaen.
-
Styf
FCK er blevet presset langt tilbage igen nu. De udnyttede liga at Benfica sov efter deres scoring. Mit bud på kampens resultat er en 2-1 sejr til Benfica. Det ville nu også være at ganske fint resultat for FCK.