Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Well, hvorfor skal vi være så sure bare fordi at United har en vindermentalitet?
Vi blander os jo ikke i mesterskabskampen, så jeg forstår ikke hvorfor folk går så meget op i United's resultater. Faktisk er Blackpool en tættere konkurrent, hvis man kigger på stillingen.
Lets face it: United indhenter os på listen over flest mesterskaber på et tidspunkt. Ferguson stopper muligvis i 2012 efter OL, så United bliver stadig et tophold i 2-3 sæsoner endnu. Det er sku også svært at blive ved med at føre listen når vi ikke har vundet i 20 år, samtidig med at United har været et dynasti siden Ferguson kom til.
Man sad hele tiden med fornemmelsen om at så snart de scorede til 1-2 at de ville vinde kampen. Deres vindermentalitet er jo sindsyg, og jeg ville ønske at vi havde den samme. Vi havde den i Benitez første periode(2005-2008), men har ikke haft den de sidste 2-3 år.
Lad os i stedet koncentrere os om Liverpool's kamp mod Fulham i aften.
Vi blander os jo ikke i mesterskabskampen, så jeg forstår ikke hvorfor folk går så meget op i United's resultater. Faktisk er Blackpool en tættere konkurrent, hvis man kigger på stillingen.
Lets face it: United indhenter os på listen over flest mesterskaber på et tidspunkt. Ferguson stopper muligvis i 2012 efter OL, så United bliver stadig et tophold i 2-3 sæsoner endnu. Det er sku også svært at blive ved med at føre listen når vi ikke har vundet i 20 år, samtidig med at United har været et dynasti siden Ferguson kom til.
Man sad hele tiden med fornemmelsen om at så snart de scorede til 1-2 at de ville vinde kampen. Deres vindermentalitet er jo sindsyg, og jeg ville ønske at vi havde den samme. Vi havde den i Benitez første periode(2005-2008), men har ikke haft den de sidste 2-3 år.
Lad os i stedet koncentrere os om Liverpool's kamp mod Fulham i aften.
Hent Shelvey tilbage!
Det har da intet som helst med vindermentaliteten, at jeg, og mange andre HADER dem, det er fordi det er scum.Aquilani4 skrev:Well, hvorfor skal vi være så sure bare fordi at United har en vindermentalitet?
.
Verden er smask fuld af hyklere....
Don't feed the troll.Thommo skrev:Det har da intet som helst med vindermentaliteten, at jeg, og mange andre HADER dem, det er fordi det er scum.Aquilani4 skrev:Well, hvorfor skal vi være så sure bare fordi at United har en vindermentalitet?
.

Boede du under en sten i første halvdel af 2009?Aquilani4 skrev:Deres vindermentalitet er jo sindsyg, og jeg ville ønske at vi havde den samme. Vi havde den i Benitez første periode(2005-2008), men har ikke haft den de sidste 2-3 år.
Det skal blive spændende at se ham Oxlade-Chamberlain i aktion for, i hvert for for mit vedkommende, første gang.
Det kunne være sjovt hvis United failede i FA Cuppen for 2. år i træk. De røg ud til et League one hold sidste år, og er godt på vej til at gøre det igen i år.
Savner Saints i PL. Flot historie, larmende fans og hvem glemmer ikke den største klubnarkomand i fodboldhistorien(Le Tissier)?
Ser også ud til at United begynder at se alvoren, med inskiftningen af Michael Jackson klonen + Giggs.
Savner Saints i PL. Flot historie, larmende fans og hvem glemmer ikke den største klubnarkomand i fodboldhistorien(Le Tissier)?
Ser også ud til at United begynder at se alvoren, med inskiftningen af Michael Jackson klonen + Giggs.
Hent Shelvey tilbage!
Så har den klamme forræder scoret for scum ltd. er dog stadig ret sikker på Saint sejr
AZ-Venlo 6-1, AZ´s mål scoret af islændinge Sigthorsson står for 5 af målene, deriblandt et ægte hattrick, det er vist ikke hvert årti at islændige står for 6 mål i en kamp....altså uden for island
Jeg ser fra i dag af aldrig en manchester united kamp igen, kun hvis det er mod os. De vinder altid når jeg ser de kampe.
Der er heller ikke nogen grund til at spilde tid på dem. Lutter dårligt spil, ekstremt dommertække og heldige afgørelser i Fergie-time.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Et klasse mål af Rossi fra Villereal imod Espanyol.
Ja, det var edervælteme godt sparket fra når 0 grader.Callesen skrev:Et klasse mål af Rossi fra Villereal imod Espanyol.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Anbefaler så på det kraftigste at du heller ikke ser denNicoen skrev:Jeg ser fra i dag af aldrig en manchester united kamp igen, kun hvis det er mod os. De vinder altid når jeg ser de kampe.

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”