Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » tirsdag, 14. aug, 2007 22:36

Fornuftigt af FCK - der vil komme chancer til Benfica - det kan ikke undgåes, opgaven bliver at holde Benfica væk og minimum tabe med 1 mål. Det ville være optimalt.

Men synes det er en fornøjelse at se, at vi har et dansk hold der kan begå sig i Europa - jo flere points til dansk klubfodbold, jo bedre.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 14. aug, 2007 23:08

tue69 skrev:Fornuftigt af FCK - der vil komme chancer til Benfica - det kan ikke undgåes, opgaven bliver at holde Benfica væk og minimum tabe med 1 mål. Det ville være optimalt.

Men synes det er en fornøjelse at se, at vi har et dansk hold der kan begå sig i Europa - jo flere points til dansk klubfodbold, jo bedre.
Går ud fra, du mente "maksimum" (flueknepperi - jeg ved det :) ) Man må ellers sige at det blev udgangspunktet, men det var stort set unødvendigt, det mål de fik til sidst. Tror på at FCK har en fornuftig chance i returen. De der satans tudefjæs klæ'r i hvert fald ikke CL, men man kan da se, hvor Cristina Ronaldo har lært at tude henne.

Carradona

Indlæg af Carradona » tirsdag, 14. aug, 2007 23:25

Ja, så tabte Spurs deres anden kamp i sæsonen. 3-1 mod the blueshite.
Deres spillere ligner nogle som er ligeglade og kun er der for lønnen, deres defensiv ligner noget der er løgn, men så vidt som jeg kan huske så havde de også en elendig sæson start sidste år, men endte alligevel på 5. pladsen. Der er trods alt stadigvæk 36 kampe endnu. Men tingene skal virkelig ændres.
Nu kan Everton jo få lov til at føle hvordan det er at ligge på 1. pladsen. Det varer nok ikke så længe.
Everton sender vel også snart en ny dvd på gaden om deres flotte første plads i august måned 2007, så har de den og se tilbage på, når vi løfter et nyt trofæ i maj måned.
Everton fik da også "fejret" sejren med at synge om os og ynkelig sange som Steven Gerrard og hans børn istedet for at hylde deres eget hold.
The Bitters er nu snart værre end Man United.

Engelsk af placering
Geografisk sted: Oftest nord for Alperne
Alder: 42

Indlæg af Engelsk af placering » tirsdag, 14. aug, 2007 23:57

Styf skrev:
Mambo skrev:
Styf skrev: På papiret er deres trup jo den næstbedste i Danmark.
Det der er jo så sindsygt farvet at man skulle tro det var løgn.
Nej jeg tror du misforstår. Når jeg skriver på papiret mener jeg at stort set hele Brøndbys trup består af spillere der har spillet landskampe eller spiller for ungdomslandsholdet osv. Deres CV'er er simpelthen flottere end de fleste andre SAS Liga truppers spillere. I praksis er de bare ikke bedre. Brøndby har langt fra den næststærkeste trup i praksis i SAS Ligaen.
Nej, jeg tror ikke han misforstår dig! På papiret har Brøndbyerne heller ikke danmarks næst stærkeste trup, måske har mange af spillerne tidligere været inde omkring diverse udvalgte hold, men det er temmeligt langtid siden for mange af dem.

Simon Bræmer fra Aab som render og spiller 2.division nu, var på U-21 landsholdet i langtid, men er nu helt væk. Du kan ikke leve i fortiden og på tidligere meritter for evigt!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 15. aug, 2007 08:20

Carradona skrev:Ja, så tabte Spurs deres anden kamp i sæsonen. 3-1 mod the blueshite.
Deres spillere ligner nogle som er ligeglade og kun er der for lønnen, deres defensiv ligner noget der er løgn, men så vidt som jeg kan huske så havde de også en elendig sæson start sidste år, men endte alligevel på 5. pladsen. Der er trods alt stadigvæk 36 kampe endnu. Men tingene skal virkelig ændres.
Nu kan Everton jo få lov til at føle hvordan det er at ligge på 1. pladsen. Det varer nok ikke så længe.
Everton sender vel også snart en ny dvd på gaden om deres flotte første plads i august måned 2007, så har de den og se tilbage på, når vi løfter et nyt trofæ i maj måned.
Everton fik da også "fejret" sejren med at synge om os og ynkelig sange som Steven Gerrard og hans børn istedet for at hylde deres eget hold.
Nu er der også mange skader i forsvaret. Normalt vil jeg sige at Dawson og Ledley King er ganske fornuftige. Nu går Kaboul også i stykker. Så bliver de nød til at stille med tredje og fjerde valget. Det er der ikke mange klubber der ikke vil få problemer med. På backpladsen, er der en af ligaens bedste ved Chimbonda. Stalteri er heller ikke helt skidt, selvom han ikke er naturlig venstre back.

Problemet er midtbanen. Der mangler en ved siden af Zokora centralt, når nu Jenas spiller så langt under niveau. Derudover er der ingen fløje, hvilket gør at Robbie Keane skal anvendes på den ene fløj - hvilket han gør ganske fint. Malbranque gør det også ganske fint, men er ikke nogen decideret venstre kant.

Derudover synes jeg der mangler en masse vilje og lyst til at spille. Men Lennon, King og Dawson tilbage, ser det noget bedre ud for Spurs.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » onsdag, 15. aug, 2007 11:43

Hekkem skrev:
Carradona skrev:Ja, så tabte Spurs deres anden kamp i sæsonen. 3-1 mod the blueshite.
Nu er der også mange skader i forsvaret. Normalt vil jeg sige at Dawson og Ledley King er ganske fornuftige. Nu går Kaboul også i stykker. Så bliver de nød til at stille med tredje og fjerde valget. Det er der ikke mange klubber der ikke vil få problemer med. På backpladsen, er der en af ligaens bedste ved Chimbonda. Stalteri er heller ikke helt skidt, selvom han ikke er naturlig venstre back.

Problemet er midtbanen. Der mangler en ved siden af Zokora centralt, når nu Jenas spiller så langt under niveau. Derudover er der ingen fløje, hvilket gør at Robbie Keane skal anvendes på den ene fløj - hvilket han gør ganske fint. Malbranque gør det også ganske fint, men er ikke nogen decideret venstre kant.

Derudover synes jeg der mangler en masse vilje og lyst til at spille. Men Lennon, King og Dawson tilbage, ser det noget bedre ud for Spurs.
Der er jeg noget uenig. Stalteri har været fuldstændig væk de første 2 kampe. Vel tæt på at være den ringeste back i ligaen efter min mening. Han kan knap nok lave en aflevering, losser bolden frem og ud over sidelinien, er nytteløs offensiv og laver dumme klodsede frispark, mildest talt elendig.

Mht til Keane blev han brugt på den offensive centrale plads i går, hvor han egenlig skuffede en del. Han forsvandt meget ud af kampen, og besidder slet ikke de kvaliteter, en offensiv central spiller skal have.

Bent gjorde nu heller ikke meget væsen af sig i går.
Billede

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » onsdag, 15. aug, 2007 11:53

Go Pompey!!!!!
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Nick

Indlæg af Nick » onsdag, 15. aug, 2007 14:35

Nej, Styf, det er den altså ikke. Og når du nu nævner det med landshold på cv'et, må jeg sige, at jeg var ved at få noget galt i halsen, da jeg i morges læste, at Stephan Andersen igen er med på landsholdet. Jeg synes, det er så nedværdigende af Morten O., at han ikke giver de andre målmænd, som f.eks. Kim Christensen og Kevin Stuhr-Ellegaard chancen, i stedet for en dybt overvurderet og underpræsterende Stephan A. Det, sammenholdt med at Helveg åbenbart stadig ikke er dømt ude af landholdsvarmen, er simpelthen Morten Olsen i sin allerværste nøddeskal. Føj!

Jeg synes Brøndby har så mange spillere, som ikke hører til i toppen af SAS-ligaen længere, eller som har underpræsteret i en meget lang periode. Fra forsvaret kan nævnes Per N., håbløse Thomas Rytter og Stephan Andersen. Anders Randrup er ung, okay, men han har virkelig været skidt i de kampe, jeg har set og blev udskiftet i halvlegen både mod FCM og Viborg. Fra midtbanen Mads Jørgensen, Thomas Rasmussen, Martin Retov, Martin Ericsson, Marcus Lantz osv. Listen er lang, og nogle af spillerne har været ude med skader, men det er ikke en holdbar undskyldning for deres kollektivt lave niveau. Duncan og Peter Madsen, som intet har vist siden hjemkomsten, er ikke en angrebsduo man vinder mesterskaber med. Hvis jeg er helt urimelig, så kommenter endelig på det. Flere af jer følger sikkert BIF mere end jeg, men umiddelbart synes jeg ikke spillertruppen, heller ikke på papiret, er til mere end en midterplacering.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 15. aug, 2007 14:44

Nick skrev:
Nej, Styf, det er den altså ikke. Og når du nu nævner det med landshold på cv'et, må jeg sige, at jeg var ved at få noget galt i halsen, da jeg i morges læste, at Stephan Andersen igen er med på landsholdet. Jeg synes, det er så nedværdigende af Morten O., at han ikke giver de andre målmænd, som f.eks. Kim Christensen og Kevin Stuhr-Ellegaard chancen, i stedet for en dybt overvurderet og underpræsterende Stephan A. Det, sammenholdt med at Helveg åbenbart stadig ikke er dømt ude af landholdsvarmen, er simpelthen Morten Olsen i sin allerværste nøddeskal. Føj!

Jeg synes Brøndby har så mange spillere, som ikke hører til i toppen af SAS-ligaen længere, eller som har underpræsteret i en meget lang periode. Fra forsvaret kan nævnes Per N., håbløse Thomas Rytter og Stephan Andersen. Anders Randrup er ung, okay, men han har virkelig været skidt i de kampe, jeg har set og blev udskiftet i halvlegen både mod FCM og Viborg. Fra midtbanen Mads Jørgensen, Thomas Rasmussen, Martin Retov, Martin Ericsson, Marcus Lantz osv. Listen er lang, og nogle af spillerne har været ude med skader, men det er ikke en holdbar undskyldning for deres kollektivt lave niveau. Duncan og Peter Madsen, som intet har vist siden hjemkomsten, er ikke en angrebsduo man vinder mesterskaber med. Hvis jeg er helt urimelig, så kommenter endelig på det. Flere af jer følger sikkert BIF mere end jeg, men umiddelbart synes jeg ikke spillertruppen, heller ikke på papiret, er til mere end en midterplacering.
Kan I ikke køre jeres Superliga bold til den dertil rettede tråd?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 15. aug, 2007 21:21

Det er altså rimeligt fedt at have Canal Plus sådan en aften som i aften. Hele tre kampe kan jeg sidde og zappe frem og tilbage imellem!

Og med al det zapperi, så skal det jo nok passe, at jeg kommer til at gå glip af alle scoringerne! Uh, tæt på Chelsea-scoring der - men det er altså en god keeper, Reading har fået fat i der!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » onsdag, 15. aug, 2007 21:28

LarsU skrev:Det er altså rimeligt fedt at have Canal Plus sådan en aften som i aften. Hele tre kampe kan jeg sidde og zappe frem og tilbage imellem!

Og med al det zapperi, så skal det jo nok passe, at jeg kommer til at gå glip af alle scoringerne! Uh, tæt på Chelsea-scoring der - men det er altså en god keeper, Reading har fået fat i der!
Hva´så med ham der står på canal + sport 1? :)

PS. flot scoring af Jonson! han er altså ikke dårlig
Billede

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » onsdag, 15. aug, 2007 21:33

Mmmhm dejlig pling/dong der lige kom frem på skærmen der, Chelsea bagud 1-0
Billede

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 15. aug, 2007 21:34

Har lige været ovre at se 10 minutter af ManU-kampen, og i mellemtiden er både Reading og ManCity kommet foran, uden at jeg så det!

Men det gør nu heller ikke så meget, bare Reading kan holde føringen. NEJJ, på stolpen der fra Reading!!!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Brugeravatar
Hald
Geografisk sted: Løgstør

Indlæg af Hald » onsdag, 15. aug, 2007 21:51

Og Carvalho gik ud med en skade.. Chelsea er i knæ ifølge VGNett, skøn læsning!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 15. aug, 2007 21:58

Sådan - Benjani har udlignet for Portsmouth!

Besvar