Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Mon ikke der er gode muligheder for debut til Bille i aften. Villereal er bagud 1-0 og der er 25 min tilbage.
Hvorfor blev Tranmere-Notts County aflyst idag? nogen der har en ide? havde mønt på kampen, men den blev aflyst ved 0-1 resultatet 
Edit, found it. Magpies frustrated by waterlogged pitchThe League One clash between Tranmere and Notts County was abandoned after 54 minute. Møg og lort. havde en double med under 2,5 mål.

Edit, found it. Magpies frustrated by waterlogged pitchThe League One clash between Tranmere and Notts County was abandoned after 54 minute. Møg og lort. havde en double med under 2,5 mål.
Senest rettet af Thommo lørdag, 05. feb, 2011 21:59, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Bestyrelsesmedlem
Godkendt debut synes jeg.
Viser løbevillighed og kæmper for det. Men svært at komme ind til sidst, og det var nok ikke ham man forventede så meget fra.
Viser løbevillighed og kæmper for det. Men svært at komme ind til sidst, og det var nok ikke ham man forventede så meget fra.
Messi kunne kun lave et uægte hattrick, og han kaldes verdens bedste tsk tsk(
) Vildt nok at to spillere der ikke er hvad jeg kalder "rigtige angribere" topper top scorer listen dernede.
Og Pedro er helt ubemærket kommet op på 12 mål, vildt nok. Der tror jeg man kan snakke om unsung hero, Luna Cristofi havde ret for 1½ år siden, da han snakke om Pedro. Og hvad er der forresten blevet af Luna ? har ikke set hende i laaaaang tid, det kan da ikke passe hun kun er aktuel når der er CL kampe på programmet.

Og Pedro er helt ubemærket kommet op på 12 mål, vildt nok. Der tror jeg man kan snakke om unsung hero, Luna Cristofi havde ret for 1½ år siden, da han snakke om Pedro. Og hvad er der forresten blevet af Luna ? har ikke set hende i laaaaang tid, det kan da ikke passe hun kun er aktuel når der er CL kampe på programmet.
Er Luna halv kvinde-halv mand? Det vidste jeg sku ikke.Thommo skrev:Messi kunne kun lave et uægte hattrick, og han kaldes verdens bedste tsk tsk() Vildt nok at to spillere der ikke er hvad jeg kalder "rigtige angribere" topper top scorer listen dernede.
Ja, hun/han er kun aktuel når det er CL, heldigvis starter CL igen jo om halvanden uges tid, så kommer du til at få set hende/ham igen.
Når vi nu er ved 3+ og CL, er det da utroligt at de vælger at sende kampen mellem ManU og Marseille i stedet for at vise Inter og Bayern, som er gentagelsen af CL finalen sidste år. Det må være Schmeichel der har haft en finger med i spillet, fordi der kan da ikke herske tvivl om at Bayern-Inter er en meget bedre og klart mere lige kamp end United-Marseille.
Hent Shelvey tilbage!
Så skal du heller ikke glemme at Nyborg blev snydt for et mål, på en forkert dømt offside - et potentielt matchwinner mål...Hekkem skrev:I Newcastle vs Arsenal kampen var der 2 afgørende fejl af dommeren. Og en kæmpe fejl af Diaby. Men skal Diaby ud, skal Nolan også for hans overfald på Arsenals keeper. Fejldom ved det andet straffe.
Også iøvrigt ikke noget "MEN skal Diaby ud" - Nej "han SKAL ud". Arsenals målmand overspiller maks og kan bare aflevere bolden.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der må være noget galt. Jeg har ikke set et eneste sted på nettet, hvor Mr. Ferguson skælder ud på dommeren og bebrejder ham deres nederlag!? Er han ved at falde af på den, den gamle portvinstud?
Vi SMADRER det PIShold !
Banen var dårlig.Cynwal skrev:Der må være noget galt. Jeg har ikke set et eneste sted på nettet, hvor Mr. Ferguson skælder ud på dommeren og bebrejder ham deres nederlag!? Er han ved at falde af på den, den gamle portvinstud?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ser du kampen?Thommo skrev:Selvmål af Arbeloa
-
- Bestyrelsesmedlem
1-0 til Inter efter ingen tid. FIk desværre ikke set det.
Og Real Madrid var igen overbevisende med en 4-1 sejr.
Og Real Madrid var igen overbevisende med en 4-1 sejr.
-
- Bestyrelsesmedlem
Julio Cesar viste lige, hvorfor han er en af de bedste målmænd i verden med en tripel redning.
Roma har fået udlignet til 1-1 på en lang tå.
Roma har fået udlignet til 1-1 på en lang tå.
Zappede lige forbi, hvorforNicoen skrev:Ser du kampen?Thommo skrev:Selvmål af Arbeloa