Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvad hulen - Cissé udvist for Reading!? Godt, vi kom af med ham.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Valgte at se de første 80 min af City kampen, Kasper S. spillede en rigtig god kamp sammen med Elano, Richards og Jonson.
Slog som om på Pompey kampen, og det første jeg ser er rødt kort til Muntari, tror jeg nok. Men der går ikke lang tid, før Ronaldo må gå samme vej
Det sker under et Portsmouth hjørne, Han puffer/slår ud efter en Portsmouth spiller, og bagefter knaller de hovederne sammen
Slog som om på Pompey kampen, og det første jeg ser er rødt kort til Muntari, tror jeg nok. Men der går ikke lang tid, før Ronaldo må gå samme vej

Hold kæft det er genialt det her! Man United står uafgjort igen dermed kun 2 point i 2 kampe. Ronaldo fik rødt kort og Rooney er skadet og begge er ude af kampen i weekenden. I weekenden står United så over for deres naboer Manchester City og på den måde som City spiller i øjeblikket, så tror jeg ikke Man United vinder.
Chelsea har været meget svingende i deres to første kampe. Terry og Essien er skadet. Carvalho måtte skiftes ud efter en halv time og Lampard er for det meste usynlig.
Vi bliver simpelhen nød til at udnytte dette. Hvis vi kan vinde på søndag, så tror jeg for alvor at vi kan gøre dette.
Come on you Reds!
Chelsea har været meget svingende i deres to første kampe. Terry og Essien er skadet. Carvalho måtte skiftes ud efter en halv time og Lampard er for det meste usynlig.
Vi bliver simpelhen nød til at udnytte dette. Hvis vi kan vinde på søndag, så tror jeg for alvor at vi kan gøre dette.
Come on you Reds!
Det er ikke "vores" Cissé.LarsU skrev:Hvad hulen - Cissé udvist for Reading!? Godt, vi kom af med ham.
Ham her hedder Kalifa Cissé
Niels, det tror jeg godt den sindige Lars U ved! Han er jo kendt for at være ironisk uden at anvende en smiley, ham Lars U - den lune fynbo!niels skrev:Det er ikke "vores" Cissé.LarsU skrev:Hvad hulen - Cissé udvist for Reading!? Godt, vi kom af med ham.
Ja, sikkert. Her havde en smiley hjulpet, ikke LarsUAnother Wasted Corner skrev:Niels, det tror jeg godt den sindige Lars U ved! Han er jo kendt for at være ironisk uden at anvende en smiley, ham Lars U - den lune fynbo!niels skrev:Det er ikke "vores" Cissé.LarsU skrev:Hvad hulen - Cissé udvist for Reading!? Godt, vi kom af med ham.

Dagens flotte nyhed.
SCUM er nu oppe midt i tabellen http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=4
og minsandten om ikke de også har fået scoret nu.
Hvad skal det ikke ende med? De undgår nedrykning?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Ka' godt se humoren i det du skriver Ilusio, men glem nu ikke, at i det forfærdelige år (1999), hvor de vandt the treble, startede de rent faktisk med at spille to uafgjorte kampe i PL!ilusio skrev:Dagens flotte nyhed.
Men enig i, at det er skønt, at det denne gang er dem, der halser bagefter fra starten, og ikke os

DD skrev:Ka' godt se humoren i det du skriver Ilusio, men glem nu ikke, at i det forfærdelige år (1999), hvor de vandt the treble, startede de rent faktisk med at spille to uafgjorte kampe i PL!ilusio skrev:Dagens flotte nyhed.
Men enig i, at det er skønt, at det denne gang er dem, der halser bagefter fra starten, og ikke os
Sidste år vandt de på grund af Ronaldo, overpræsterende scholes og giggs, samt heldet.
I år er Scholes og giggs endnu ældre og sandsynligheden for en overpræstation igen er minimal.
Ronaldo ude i 3 kampe nu samt rooney ude i 1-2 måneder
Heldet synes at vende (omsider!)
Jeg ber til hver dag at SCUM ender langt nede i tabellen, eller blot på 5. pladsen!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Nej, netop ikke, for det ville have taget 'brodden' af bemærkningen, og så ku' jeg ligeså godt have ladet være med at skrive den...niels skrev:Ja, sikkert. Her havde en smiley hjulpet, ikke LarsUAnother Wasted Corner skrev:Niels, det tror jeg godt den sindige Lars U ved! Han er jo kendt for at være ironisk uden at anvende en smiley, ham Lars U - den lune fynbo!niels skrev:Det er ikke "vores" Cissé.LarsU skrev:Hvad hulen - Cissé udvist for Reading!? Godt, vi kom af med ham.
I øvrigt er jeg jyde - jeg bor blot på Fyn.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Du kan meget vel (og forhåbentligt) få ret, det er i hvert fald som om heldet ikke tilsmiler dem p.t.ilusio skrev:DD skrev:Ka' godt se humoren i det du skriver Ilusio, men glem nu ikke, at i det forfærdelige år (1999), hvor de vandt the treble, startede de rent faktisk med at spille to uafgjorte kampe i PL!ilusio skrev:Dagens flotte nyhed.
Sidste år vandt de på grund af Ronaldo, overpræsterende scholes og giggs, samt heldet.
I år er Scholes og giggs endnu ældre og sandsynligheden for en overpræstation igen er minimal.
Ronaldo ude i 3 kampe nu samt rooney ude i 1-2 måneder
Heldet synes at vende (omsider!)
Jeg ber til hver dag at SCUM ender langt nede i tabellen, eller blot på 5. pladsen!
Omvendt er det jo ikke fordi de rent faktisk har spillet dårligt i de første to kampe, og især Scholes var skarp i går, ligeså vel som både Nani og Tevez i glimt viste klasse. Men de har klart lidt svært ved at få spillet til at flyde på vanlig vis, sååå måske ...
Jeg vil be' sammen med dig. Måske det hjælper, når vi er to?
Jeg er helt i at Brøndbys trup ikke er bedre. Jeg er ikke helt enig i alle dine vurderinger af spillerne men lad nu det ligge. Jeg mente blot at de fleste af spillerne i Brøndbys trup har så flotte CV'er at truppen på papiret ser stærkere ud end de andre. Den er det slet ikke og efterhånden er man vel også blevet klar over det.Nick skrev:Nej, Styf, det er den altså ikke. Og når du nu nævner det med landshold på cv'et, må jeg sige, at jeg var ved at få noget galt i halsen, da jeg i morges læste, at Stephan Andersen igen er med på landsholdet. Jeg synes, det er så nedværdigende af Morten O., at han ikke giver de andre målmænd, som f.eks. Kim Christensen og Kevin Stuhr-Ellegaard chancen, i stedet for en dybt overvurderet og underpræsterende Stephan A. Det, sammenholdt med at Helveg åbenbart stadig ikke er dømt ude af landholdsvarmen, er simpelthen Morten Olsen i sin allerværste nøddeskal. Føj!Styf skrev: På papiret er deres trup jo den næstbedste i Danmark.
Jeg synes Brøndby har så mange spillere, som ikke hører til i toppen af SAS-ligaen længere, eller som har underpræsteret i en meget lang periode. Fra forsvaret kan nævnes Per N., håbløse Thomas Rytter og Stephan Andersen. Anders Randrup er ung, okay, men han har virkelig været skidt i de kampe, jeg har set og blev udskiftet i halvlegen både mod FCM og Viborg. Fra midtbanen Mads Jørgensen, Thomas Rasmussen, Martin Retov, Martin Ericsson, Marcus Lantz osv. Listen er lang, og nogle af spillerne har været ude med skader, men det er ikke en holdbar undskyldning for deres kollektivt lave niveau. Duncan og Peter Madsen, som intet har vist siden hjemkomsten, er ikke en angrebsduo man vinder mesterskaber med. Hvis jeg er helt urimelig, så kommenter endelig på det. Flere af jer følger sikkert BIF mere end jeg, men umiddelbart synes jeg ikke spillertruppen, heller ikke på papiret, er til mere end en midterplacering.
FCK spillede en god kamp men de manglede lidt kynisme oppe foran. De spillede godt men skal bruge lidt for mange chancer til at score. Adu fik debut men så på ingen måde særligt god ud. Han skal nok lige have lidt tid til at finde sig til rette i Europa for han er jo stadig meget ung. Denne artikel blev bragt lige før kampen og desværre synes jeg at den er meget rigtig. Det er ikke fordi at jeg er Brøndby fan men jeg mener virkelig også at FCKs spillere og i sædeleshed Grønkjær filmer helt ekstremt meget. Heldigvivs har Grønkjær ikke den høje status ude i Europa som han har i Danmark.
http://www.jv.dk/apps/pbcs.dll/article? ... 14004/1016
Det var en fornøjelse at se Scum spille uagjort igen og Ronaldo blive udvist. Nu må han sidde ude i de næste tre kampe. Desværre vandt Chelsea smalt igen. Så overbevisende synes jeg nu ikke at de ser ud. Schmeichel holdte igen flot nullet. Bolton tabte igen og ser virkelig ikke stærke ud hvormiod Wigan vandt kampen imod Southgates hold som virkelig også ser svagt ud.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Tjah - en ægte pose blandede bolsjer for de danske UEFA-cup deltagere....
OB får lige nøjagtig skrabet et ønskeresultat med hjem fra Hviderusland med 1-1 til allersidst. FCM vinder 2-1 på udebane mod et finsk hold. Sørme om ikke osse AaB spiller ude mod et finsk hold og resultatet bliver 2-1 - desværre til finnerne. Men alle 3 danske hold må da stå med en pæn chance i returen. Hviderusserne er vist som nat og dag i forhold til om de er ude eller hjemme. FCM bør kunne køre den hjem på rutinen alene. AaB har fordelen af at spille på RIGTIGT græs i returen - det er til gengæld en ulempe for HJK, som til daglig spiller på fake-græs (også kaldet kunstgræs, men det er stadig en vederstyggelighed, som ikke hører hjemme noget sted og slet ikke i fodbold).
OB får lige nøjagtig skrabet et ønskeresultat med hjem fra Hviderusland med 1-1 til allersidst. FCM vinder 2-1 på udebane mod et finsk hold. Sørme om ikke osse AaB spiller ude mod et finsk hold og resultatet bliver 2-1 - desværre til finnerne. Men alle 3 danske hold må da stå med en pæn chance i returen. Hviderusserne er vist som nat og dag i forhold til om de er ude eller hjemme. FCM bør kunne køre den hjem på rutinen alene. AaB har fordelen af at spille på RIGTIGT græs i returen - det er til gengæld en ulempe for HJK, som til daglig spiller på fake-græs (også kaldet kunstgræs, men det er stadig en vederstyggelighed, som ikke hører hjemme noget sted og slet ikke i fodbold).
Rutine ??jens fup skrev:Tjah - en ægte pose blandede bolsjer for de danske UEFA-cup deltagere....

Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Skrevet ud fra at jeg ikke kan forestille mig at Haka under nogen omstændigheder er i stand til at matche FCM i ulvehulen nede i midtjylland...jørgen lk skrev:Rutine ??jens fup skrev:Tjah - en ægte pose blandede bolsjer for de danske UEFA-cup deltagere....
OB får lige nøjagtig skrabet et ønskeresultat med hjem fra Hviderusland med 1-1 til allersidst. FCM vinder 2-1 på udebane mod et finsk hold. Sørme om ikke osse AaB spiller ude mod et finsk hold og resultatet bliver 2-1 - desværre til finnerne. Men alle 3 danske hold må da stå med en pæn chance i returen. Hviderusserne er vist som nat og dag i forhold til om de er ude eller hjemme. FCM bør kunne køre den hjem på rutinen alene. AaB har fordelen af at spille på RIGTIGT græs i returen - det er til gengæld en ulempe for HJK, som til daglig spiller på fake-græs (også kaldet kunstgræs, men det er stadig en vederstyggelighed, som ikke hører hjemme noget sted og slet ikke i fodbold).![]()

Selv om de ikke er videre rutinerede i euro-cup sammenhæng, så bør de stadig være så meget bedre end finnerne, at de kommer videre uden besvær. Men på den anden side var der selvfølgelig et lille islandsk hold ved navn Keflavik....