Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
jørgen lk
- Geografisk sted: silkeborg
af jørgen lk » mandag, 14. feb, 2011 21:55
Callesen skrev:@ Jørgen lk
Hvis jeg kan komme til det her:
viewtopic.php?f=8&t=5009 så skal jeg nok give en omgang til dem der møder op.
God ide med påskefrokosten...
Men måske det i virkeligheden er dig der fortjener en præmie? En fadbamse måske.
Go Fuelham, go...
Senest rettet af
jørgen lk mandag, 14. feb, 2011 21:58, rettet i alt 1 gang.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Scouser
Godt nok en jammerlig indsats af Chelsea indtil videre, og lad det da endelig fortsætte.
Generelt ikke en chance-fyldt første halvleg. Fulham spiller afholdende og kan vel med lidt held hive en uafgjort hjem.
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » mandag, 14. feb, 2011 22:04
Kan sgu godt lide ham david luiz ! ham og agger i centerforsvaret ville ha været vold offensivt ..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
Chelsea har da godt nok fået sig en ny sang, som de synger hele tiden. Noget om en tores eller sådan noget?
-
tue69
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 40
Han ser til gengæld ud til at have det svært Fernando. Dog ikke sværere end at han med garanti slipper ud af kampen som matchwinner.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
balvenie
af balvenie » mandag, 14. feb, 2011 22:15
Mads T. skrev:Chelsea har da godt nok fået sig en ny sang, som de synger hele tiden. Noget om en tores eller sådan noget?
Fantastisk sang... voldsomt kreativt...
-
jørgen lk
- Geografisk sted: silkeborg
af jørgen lk » mandag, 14. feb, 2011 22:15
Mads T. skrev:Chelsea har da godt nok fået sig en ny sang, som de synger hele tiden. Noget om en tores eller sådan noget?
Sådan ca. 10-15 minutter i træk. Jeg kender kender heller ikke teksten.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » mandag, 14. feb, 2011 22:20
@ Jørgen lk
Jeg tager glædeligt imod øl. Så det er da også en aftale.
Men ja, han kommer frem til chancerne og til sidst står han nok fri og får den ind.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Ny og ny, lidt ligesom det opfindsomme banner de viste under LFC kampen
Jeg fatter ikke man vil gøre noget så lavt, som at indrømme man ikke kan finde på en sang selv. Det er uden for min begrebs verden, meget mystisk. Og det er ikke fordi det omhandler en eks. LFC´er, man hugger ikke bare sådan en sang.... Også selv om det er den fedeste jeg nogensinde har hørt, hvis jeg skal være helt ærlig
Verden er smask fuld af hyklere....
-
tue69
Nå - den fik jeg ikke jinxet

And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Scouser
Så er det tak for i aften for Torres.
Stik imod alle odds er det da afgjort Luiz der tegner til at blive det helt store nyindkøb for chelsea i år. Han har gjort det godt.
-
tue69
Scouser skrev:Så er det tak for i aften for Torres.
Stik imod alle odds er det da afgjort Luiz der tegner til at blive det helt store nyindkøb for chelsea i år. Han har gjort det godt.
Ja det må siges. Selvfølgelig et tyndt grundlag, men Luiz har også været helt fantastisk god idag. Stærkt at sætte sit aftryk i den grad i start-11'er-debuten.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
Thommo skrev:Mads T. skrev:Chelsea har da godt nok fået sig en ny sang, som de synger hele tiden. Noget om en tores eller sådan noget?
Ny og ny, lidt ligesom det opfindsomme banner de viste under LFC kampen
Jeg fatter ikke man vil gøre noget så lavt, som at indrømme man ikke kan finde på en sang selv. Det er uden for min begrebs verden, meget mystisk. Og det er ikke fordi det omhandler en eks. LFC´er, man hugger ikke bare sådan en sang.... Også selv om det er den fedeste jeg nogensinde har hørt, hvis jeg skal være helt ærlig
Jeg tror deres fans gør det, for at gnide endnu mere salt i såret på os Liverpool fans. Og så selvfølgelig fordi det er en klasse sang, som de aldrig i deres vildeste fantasi vilde kunne have lavet

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Mads T. skrev:Jeg tror deres fans gør det, for at gnide endnu mere salt i såret på os Liverpool fans. Og så selvfølgelig fordi det er en klasse sang, som de aldrig i deres vildeste fantasi vilde kunne have lavet

Synes personligt ikke det føles som at gnide salt i såret, langt fra endda, men har jo heller ikke været torres fan længe. Synes bare det er noget pinligt på de blå´s vegne, de gør sig selv til grin, hvis jeg bliver spurgt

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » mandag, 14. feb, 2011 22:46
Utroligt Eidur ikke får sig et rødt kort til samlingen der.
Det var en grim tackling.