Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scouser

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scouser » mandag, 14. feb, 2011 22:52

STRAFFE!

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 14. feb, 2011 22:53

Dempsey :wall:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 14. feb, 2011 22:53

Havde Murphy som 1. målscorer til odds 19, han havde fandme scoret fra 11 meteren :wall: :wall: :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Scouser

Indlæg af Scouser » mandag, 14. feb, 2011 23:02

Well, havde gerne set Fulham taget alle tre point i de døende minutter, men som FCK-fan i det danske er jeg mere end glad for at Chelsea stadig befinder sig i en spillemæssig krise. Det giver et bedre udgangspunkt forud for kampen i næste uge.

Derudover tegner det absolut lovende mht. snart at kravle op på femte-pladsen i tabellen. Keep going, Chelsea. :love3: :dance:

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » mandag, 14. feb, 2011 23:24

Så skifte man over i 55. minut for at se hvordan det går i lokalderbyet mellem Fulham og Chelsea, og så er det første man hører en kopi af vores Torres sang - so much for scouser not ruling the world anymore???????????????

Ellers er jeg nået dertil, hvor jeg i den grad håber på nederlag til både Chelsea og Spurs på nær imod scum i resten af sæsonen.

Ærgerligt, at Dempsey ikke havde nerver og nosser til, at klappe den ind fra 11 meteren.

Jack Cade

Indlæg af Jack Cade » tirsdag, 15. feb, 2011 05:25

Synger de kopier af Torres sangen? Hahaha, det er da for pinligt for dem de ikke selv kan finde på noget. Der gik højst et par dage efter vi fik AC før nogen fandt på Sweet Carroll 9..

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 15. feb, 2011 20:57

Jeg havde fået det indtryk at Huntelaar var ret skarp foran mål, men alene med målmanden er det åbenbart ikke tilfældet! Kæmpe blunder i Valencia-forsvaret. En livlig kamp i øvrigt.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » tirsdag, 15. feb, 2011 21:18

Spurs startede godt nok også som ild og torden. Milan har dog fået spillet sig lidt mere ind i kampen nu.

Men Tottenhams fløjspil er Milan´s backs ikke glade for. Tænk hvis Bale var inde?

Kræ

Indlæg af Kræ » tirsdag, 15. feb, 2011 21:23

Callesen skrev:Spurs startede godt nok også som ild og torden. Milan har dog fået spillet sig lidt mere ind i kampen nu.

Men Tottenhams fløjspil er Milan´s backs ikke glade for. Tænk hvis Bale var inde?
Så havde studiet haft noget at skulle forklare seerne efter at de har ment at Tottenham skulle ned i løvens hule og den slags... Bale ville virkelig have skabt terror i Milans enormt usikre defensiv.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 15. feb, 2011 21:31

Alle milans spiller er en del gamle, så Tottenham har en stor fordel.. og forstår ikke hvordan milan spiller idag :shock:
You'r Never Walk Alone. ///

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » tirsdag, 15. feb, 2011 21:36

De er kommet bedre med Milan, efter de begyndte at spille med musklerne. Og det skal de nok forsætte med, så længe dommeren tillader det. Men tror ikke de kan spille meget hårdere inden der så småt kommer flere frispark.
Mon ikke også der er kommet nogle taktiske ting da deres målmand blev skiftet ud?
Robinho og Seedorf er helt væk. Robinho rør ikke bolden, og Seedorf laver fejl på fejl.
Men de har trukket kæderne tættere på hinanden så Tottenham har mindre plads, at spille på.

I starten forsøgte Tottenham, at slå Milan´s spil i stykker på Milan´s halvdel, med frispark/hårdt spil, hvor specielt Seedorf kom til, at se skidt ud og blev tacklet.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 15. feb, 2011 22:02

Er jeg den eneste der synes den tackling var helt modbydelig?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » tirsdag, 15. feb, 2011 22:03

Absolut ikke. Utroligt det ikke gav rødt kort.
Hovedrystende!

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » tirsdag, 15. feb, 2011 22:04

mig_der skrev:Er jeg den eneste der synes den tackling var helt modbydelig?
Nej. Det er da helt galt at han ikke får direkte rødt på den der. Og så opildner han så ovenikøbet publikum bagefter. Helt skævt.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Callesen
Bestyrelsesmedlem

Indlæg af Callesen » tirsdag, 15. feb, 2011 22:05

Der kommer et rødt kort i den kamp. Nu var Gattuso også lige over og give en lille hånd i hovedet på en Spurs træner.

Ogå Woodgate på banen. Vel første gang i 50 år han spiller?

Besvar