Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scouser

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scouser » tirsdag, 15. feb, 2011 22:06

Hold kæft mand....hvis ikke jeg i forvejen havde meget lidt til overs for Gattuso har jeg det ihvertfald nu. Kan ikke udstå den mand.

Kræ

Indlæg af Kræ » tirsdag, 15. feb, 2011 22:07

Absolut enig, begge fødder flyvende med en stempling... Men vidunderligt at se en kamp hvor der er aggressivitet på hele banen hvor alle nærkampe tæller. Dog en del Milan-spillere der nærmer sig udvisning efterhånden, også Gattuso for hans angreb ved sidelinien.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 15. feb, 2011 22:15

Show him who's boss Big Pete! ;)

Scouser

Indlæg af Scouser » tirsdag, 15. feb, 2011 22:18

Tror (desværre) Milan hiver den her i land. Spurs har virkelig været trykket i bund i anden halvleg.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 15. feb, 2011 22:23

Gattuso går til den. Karentæne. Hvor er han sviner...

Tottenham har bare og gå efter 0-0 .. ellers Milan som har bolden... ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 15. feb, 2011 22:26

Well, tog mig i at juble lidt der. Men kun fordi jeg under Peter Crouch det bedste. :clap:
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 15. feb, 2011 22:27

Nicoen skrev:Show him who's boss Big Pete! ;)

:D

Kræ

Indlæg af Kræ » tirsdag, 15. feb, 2011 22:27

Kan godt være at Tottenham er vores direkte konkurrenter, men at se Crouch score mod Gattuso (og co.) får nu alligevel et lille smil frem.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » tirsdag, 15. feb, 2011 22:28

Kæmpe taktisk brøler af Milan. Hvem i al verden tager begge backs med frem samt de defensive midtbanespillere på samme tid.
Godt kontra angreb af Spurs.

Kræ

Indlæg af Kræ » tirsdag, 15. feb, 2011 22:30

Callesen skrev:Kæmpe taktisk brøler af Milan. Hvem i al verden tager begge backs med frem samt de defensive midtbanespillere på samme tid.
Godt kontra angreb af Spurs.
Fuldstændig hen i vejret ja.

1. 0-0 er fint, at afholde Spurs fra at score = et mål i på White Heart Lane betyder alverden.

2. Når Crouch konstant lurer deroppe samt Lennon stadig er på banen er det vel næsten logik at holde tre mand tilbage.

Scouser

Indlæg af Scouser » tirsdag, 15. feb, 2011 22:32

Har altid godt kunne lide Crouch da han var i Liverpool. Gennemført sympatisk så kunne heller ikke andet end at små-juble for mig selv da han scorede. AC Milan står for alt det jeg hader ved Italiensk fodbold så kan ikke andet end at fryde mig over det her.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. feb, 2011 22:35

Callesen skrev:Der kommer et rødt kort i den kamp. Nu var Gattuso også lige over og give en lille hånd i hovedet på en Spurs træner.

?
Had siger nogen er store ord om en man aldrig har mødt i levende live, men jeg hader i den grad den lille forb*nede lo*t, for dylan hvor er han da usympatisk. Tror faktisk ham, totti og adebayor er mine ynglings hade tegninger inden for fodbold. jeg kan ikke udstå christina, shrek, neville søstrene osv, men direkte had er der ikke til dem
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 15. feb, 2011 22:43

Uefa eller FIFA bør imo gå ind i den slutning her. Gatusso skal krafteddeme straffes for det. Det kan ikke være rigtigt at man kan rende rundt som en forkælet, lille mangemillionær som om man ejer hele verden omkring en. Fy for satan, hvor er han klam at se på.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. feb, 2011 22:45

Og en bette skalle blev det også til fra gattuso :wall: håber med tvivler på fifa giver ham en karantæne der kan mærkes, dvs. minmum 6 kampe, og gerne langt mere. Han har intet at gøre på en bane efterhånden. gattuso=CUNT
Verden er smask fuld af hyklere....

Scouser

Indlæg af Scouser » tirsdag, 15. feb, 2011 22:46

Bliver direkte arrig af at se på de billeder af Gattuso. De ting han laver hører ingen steder hjemme, og fy for den lede hvor håber jeg han bliver straffet hårdt.

Gattuso har intet at gøre på en fodboldbane. Klamt, klamt, klamt.

Besvar