Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hafsteinsson skrev:I øvrigt: Stor cadeaux til Spurs, de er vel det bedst-spillende hold lige for øjeblikket...
...ALLE VED at et CL-mesterskab også vindes på hård fight og defensivt spil til tider. Selv Barca vil spille afventende på stadions som Emirates, Guiseppe Meazza o.lign.
Hehe...
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Zappede lige kort over på Roma - Shaktar.
Hold da kæft en kasse Menez lige scorede. Utroligt godt sparket ind!!
3-2 30 min tilbage.
Hold da kæft en kasse Menez lige scorede. Utroligt godt sparket ind!!
3-2 30 min tilbage.
Hold da op en udvikling i Arsenal kampen, totalt vendt på hovedet på 4-5 minutter
Verden er smask fuld af hyklere....
- Bruggisser
- Geografisk sted: Karlslunde
- Alder: 35
og hold da kæft en kasse Arsenal lige lavede.. det kalder jeg fandme omstillingsspil.. og fantastisk resultat med henblik på returopgøret..
Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Gid man fik spillet på Arsenal sejr til odds 45...
- Bruggisser
- Geografisk sted: Karlslunde
- Alder: 35
Sku' ha satset hele min S.U.Callesen skrev:Gid man fik spillet på Arsenal sejr til odds 45...

Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..
Fantastisk? Fornuftigt i hvert fald. Barcelona skal jo "bare" vinde 1-0.Bruggisser skrev:og hold da kæft en kasse Arsenal lige lavede.. det kalder jeg fandme omstillingsspil.. og fantastisk resultat med henblik på returopgøret..
At bedømme ud fra i hvert fald min facebook-side, så har samtlige Barcelona-tilhængere glemt hvordan det er at tabe. Sikke en bitterhed.
Ved pausen overvejede jeg stærkt at smide de penge der stod på min odds-konto på 1-1. Det var jeg først meget ærgerlig over ikke blev gjort, men til slut glad for at jeg lod være
Ved pausen overvejede jeg stærkt at smide de penge der stod på min odds-konto på 1-1. Det var jeg først meget ærgerlig over ikke blev gjort, men til slut glad for at jeg lod være

-
Er St. Pauli helt gået bemærkninger forbi????????? De slog HSV på what-ever-arenaen-hedder med 0-1 - adios til HSV i Europe
Æv Æv Hamborg taber, mens barca og Roma..
Det var den tyver
Det var den tyver

You'r Never Walk Alone. ///
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nogen der ved, hvad om Corluka (eller hvad han hedder) blev alvorlig skadet ved Flaminis tackling+