Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
RasmusAgger

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RasmusAgger » tirsdag, 01. mar, 2011 01:31

Kelly skrev:Netop det faktum at Raul ikke er bedst som defensiv midt, gør vi mangler en klassespiller på denne position ;) .

Offensivt skrives der for tiden om Young og Bojan, det kunne også være et giftigt par at få, de kan også bruges på kanterne.
Hvis man tager udgangspunkt i den opstilling jeg har sat op, så ville Raul ikke passer ind på den defensive istedet for Lucas. Det ville blive alt for offensivt. Jeg tror personligt at Lucas ville blive bedre, hvis han "bare" skulle sørge for de defensive pligter og lade de andre føre bolden frem. Man bliver jo nød til at have en skraldemand på sit hold.

Er enig med at Young ville være et klassekøb. Tror dog vi får det svært da både Tottenham og United også jager ham. Men vi håber da! :flag5:

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 01. mar, 2011 01:47

Det kan virkeligt irritere mig, at vi ikke spiller CL eller blander os i toppen. Nu ser vi jo præcis, hvordan de mindre klubber har det. Vi kan ikke længere være sikre (eller ikke sikre, men næsten i hvert fald), på at de fleste spillere ville vælge os over klubber som Tottenham (Van der Vaart) og Birmingham (Ja, Hleb valgte os sguda fra?!). Samtidigt skal vi sidde og sige "Nå, ham får vi sgu nok ikke, hvis Scum melder sig på krigsstien". Det er ret så deprimerende.

Det er frustrerende samtidigt at se sine bedste spillere blive sat i forbindelse med dem, der tidligere var vores rivaler om ligaen, men som nu er større, bedre og mere attraktive end vi selv er. Vi så Torres stikke halen mellem benene og der har tidligere været meldt om interesse omkring Reina fra både Scum og Arsenal. Begge 2 handler der ville være totalt utænkelige, hvis vi var med i toppen. Det er vi så bare ikke mere og det kunne vi se med Torres :cry:

Til sommer skal FSG være hurtigt ude. Det der med lige at kigge efter den velovervejede handel tæller ikke til sommer. Pengene på bordet med det samme istedet for at lade rygtet sive og starte en budkrig. Der skal handles stort ind, og vi kan sgu lige så godt starte når transfervinduet åbner, ellers ser vi Arsenal rende med vores målmand, mens Chelsea, Scum og Tottenham tager alle vores 1.- og 2.-valg, hvorfor vi skal ned efter 3.- og 4.-valget, og det er typer som ham Iza fra Celtic samt Oscar Wendt. Det holder altså bare ikke.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 01. mar, 2011 08:03

Badooo skrev:Det kan virkeligt irritere mig, at vi ikke spiller CL eller blander os i toppen. Nu ser vi jo præcis, hvordan de mindre klubber har det. Vi kan ikke længere være sikre (eller ikke sikre, men næsten i hvert fald), på at de fleste spillere ville vælge os over klubber som Tottenham (Van der Vaart) og Birmingham (Ja, Hleb valgte os sguda fra?!). Samtidigt skal vi sidde og sige "Nå, ham får vi sgu nok ikke, hvis Scum melder sig på krigsstien". Det er ret så deprimerende.
Danny Wilson valgte LFC over Spurs.

Joe Cole valgte LFC over Spurs.

SPurs var interesserede i Suarez og A. Carroll, men igen var det LFC, der "vandt" de kampe.

Roy har aldrig været interesseret i VdV. Han ville have høje spillere.

Og måske havde Hlebs fravalg noget at gøre med, at han ikke ville være sikret spilletid i LFC. Det er kun positivt, at han i så fald fravalgte LFC.

Men det er da rigtigt, at LFC formentlig ikke snupper en spiller for næsen af Scum. Det havde klubben dog heller ikke gjort, hvis den havde kunnet tilbyde CL-bold. Vidic, Malouda, Ramsey, Walcott og Gareth Barry foretrak andre hold, da LFC lå i toppen.

Men eks. er der vildt mange interessante fløjspillere, som man så kan have mere eller mindre fidus til:
A. Young, A. Sanchez, A. Turan, M. Marin, J. Mata, P. Hernandez, E. Elia, M. Bastos, E. Hazard, D. Payet.

Der findes også vildt mange centrale midtbanespillere, som man så kan have mere eller mindre fidus til:
C. Adam, N. Sahin, J. Martinez, Y. M'Vila, B. Matuidi, E. Banega, S. Defour, J. Ilicic.

Der er gode muligheder for LFC, når blot der er et transferbudget. Også selvom Sanchez, Pastore, Cavani og Llorente måske er uden for LFCs rækkevidde.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 01. mar, 2011 09:36

@ Fribytter

Tror du en spiller som Mata er inden for vores rækkevidde?

No maam

Indlæg af No maam » tirsdag, 01. mar, 2011 11:51

AJ skrev:
Er hurtigere og bedre på bolden og dermed bedre
Says it all.
Beklager men jeg havde lidt travlt da jeg skrev det. Det jeg mente med at han dermed er bedre, er fordi at han på de andre punkter er på ca. samme niveau som Lucas. Han begår forøvrigt heller ikke så mange dumme frispark lige uden for feltet som Lucas, hvilket også er med til at trække Song op.

veffe69

Indlæg af veffe69 » tirsdag, 01. mar, 2011 12:25

No maam skrev:
AJ skrev:
Er hurtigere og bedre på bolden og dermed bedre
Says it all.
Beklager men jeg havde lidt travlt da jeg skrev det. Det jeg mente med at han dermed er bedre, er fordi at han på de andre punkter er på ca. samme niveau som Lucas. Han begår forøvrigt heller ikke så mange dumme frispark lige uden for feltet som Lucas, hvilket også er med til at trække Song op.
Der er stadig IKKE scoret på et eneste frispark efterfølgende af ALLE de frispark som Lucas har lavet.
Song laver også frispark udenfor feltet, hvor mange skal jeg ikke kunne sige, og heller ikke om de har indkasseret mål på dem, men faktum er at de begge ligger i positioner, hvor de alt andet lige vil lave frispark, som efterfølgende skaber en chance til modstanderen og jeg er ret sikker på at Lucas ikke laver flere af dem, end andre i samme position.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 01. mar, 2011 20:18

AJ skrev:@ Fribytter

Jeg tror, at LFC er mere attraktiv end Valencia, men igen så kommer det jo an på konkurrencen.

Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor mange klubber der skulle være på udkig efter en type som Mata til sommer.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 01. mar, 2011 22:20

Fribytter skrev:

Jeg tror, at LFC er mere attraktiv end Valencia, men igen så kommer det jo an på konkurrencen.

Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor mange klubber der skulle være på udkig efter en type som Mata til sommer.
Undskyld jeg blander mig, men hvordan skulle Liverpool være mere attraktiv end Valencia?

Valencia spiller CL, har en træner med en dejlig offensiv indstilling til fodbold og allerede sikret sig A. Rami til sommer. Dertil et godt transfervindue og Valencia ser rigtig stærke ud.

Vi er i mine øjne langt fra samme niveau og er ikke længere en spansk koloni med CL på programmet hvert år. En spiller som Mata tror jeg er for stor en stjerne til at tage chancen og skifte til os. Desværre.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. mar, 2011 22:35

Kristoffer skrev:
Fribytter skrev:

Undskyld jeg blander mig, men hvordan skulle Liverpool være mere attraktiv end Valencia?

Valencia spiller CL, har en træner med en dejlig offensiv indstilling til fodbold og allerede sikret sig A. Rami til sommer. Dertil et godt transfervindue og Valencia ser rigtig stærke ud.

Vi er i mine øjne langt fra samme niveau og er ikke længere en spansk koloni med CL på programmet hvert år. En spiller som Mata tror jeg er for stor en stjerne til at tage chancen og skifte til os. Desværre.
Ja men et godt transfer vindue for Valencia hvordan ser det ud?
De skyldte 4Mia kr. og nedbragte det til 3Mia kr. ved ikke hvordan deres situation ser ud nu, men de skylder i hvertfald stadig en masse penge, dertil kan det tiltænkes de skal sælge.
Billede

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » tirsdag, 01. mar, 2011 23:06

Spansk fodbold er jo en lidt speciel størrelse. Der er Barcelona og Real Madrid og så er der de andre. Sådan er det også med lønniveauet. Der er i hvert fald ingen tvivl om at Liverpool kan tilbyde flere penge end Valencia. Derudover er der måske større chance for at Liverpool kan vinde de store titler på sigt, end det er tilfældet med Valencia.

Ja, Valencia spiller i CL her og nu og formentlig også næste sæson, men på trods af mesterskab og CL-finale for nogle år tilbage, er de næppe et hold der har en realistisk chance for at vinde CL. Der mener jeg perspektiver ser lidt bedre ud for Liverpool pga. den økonomiske styrke.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 02. mar, 2011 01:07

Fribytter skrev:
Badooo skrev:Det kan virkeligt irritere mig, at vi ikke spiller CL eller blander os i toppen. Nu ser vi jo præcis, hvordan de mindre klubber har det. Vi kan ikke længere være sikre (eller ikke sikre, men næsten i hvert fald), på at de fleste spillere ville vælge os over klubber som Tottenham (Van der Vaart) og Birmingham (Ja, Hleb valgte os sguda fra?!). Samtidigt skal vi sidde og sige "Nå, ham får vi sgu nok ikke, hvis Scum melder sig på krigsstien". Det er ret så deprimerende.
Danny Wilson valgte LFC over Spurs.

Joe Cole valgte LFC over Spurs.

SPurs var interesserede i Suarez og A. Carroll, men igen var det LFC, der "vandt" de kampe.

Roy har aldrig været interesseret i VdV. Han ville have høje spillere.

Og måske havde Hlebs fravalg noget at gøre med, at han ikke ville være sikret spilletid i LFC. Det er kun positivt, at han i så fald fravalgte LFC.

Men det er da rigtigt, at LFC formentlig ikke snupper en spiller for næsen af Scum. Det havde klubben dog heller ikke gjort, hvis den havde kunnet tilbyde CL-bold. Vidic, Malouda, Ramsey, Walcott og Gareth Barry foretrak andre hold, da LFC lå i toppen.

Men eks. er der vildt mange interessante fløjspillere, som man så kan have mere eller mindre fidus til:
A. Young, A. Sanchez, A. Turan, M. Marin, J. Mata, P. Hernandez, E. Elia, M. Bastos, E. Hazard, D. Payet.

Der findes også vildt mange centrale midtbanespillere, som man så kan have mere eller mindre fidus til:
C. Adam, N. Sahin, J. Martinez, Y. M'Vila, B. Matuidi, E. Banega, S. Defour, J. Ilicic.

Der er gode muligheder for LFC, når blot der er et transferbudget. Også selvom Sanchez, Pastore, Cavani og Llorente måske er uden for LFCs rækkevidde.
Cole og Wilson vil jeg give dig. Carroll var Spurs ikke med om til sidst, da de ikke ville betale prisen. De var da heller aldrig for alvor inde omkring Suarez?

Jeg er ret overbevist om, at de spillere du nævner, såfremt det står mellem Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Scum og Liverpool, at stort set dem alle sammen ville vælge de 5 andre klubber over Liverpool pt. Ganske enkelt fordi de 1) har mange penge 2) spiller CL eller 3) begge dele, og jeg kan ikke bebrejde dem (eller jo lidt, for de afslår min hjerteklub). Det eneste der kan tale for Liverpool er, at vejen til førsteholdet er kort, ja nærmest ikke-eksisterende for mange. Den eneste jeg oprigtigt tror ville vælge Liverpool frem for de andre hold er Turan, da han har udtalt, at han er LFC-fan. Resten er vel ret neutrale når det kommer til England og vælger derfor de hold, som de ser størst perspektiv i. Liverpool uden CL- eller titel-bold vs. Chelsea+City+Scum+Arsenals bugnende pengetanke + titelkamp + CL-spil?

Det kan godt være at der er mange man kan have fidus til, men pt. er det sådan, at de bedste spillere på den liste jo nærmest kan vælge og vrage. Kigger vi på Sanchez, Marin (ganske kort), Young og Defour så har de alle været sat i forbindelse med Scum også. Kigger vi på Turan og Hazard har de været sat i forbindelse med Chelsea. Adam og Tottenham var ved at blive forenet men det glippede til allersidst pga. tiden løb ud. Mata er for ganske nyligt kædet sammen med City.

Det efterlader os, efter din liste med Elia, Hernandez, Bastos og Payet. Det er da udmærkede navne, men kigger vi på, hvem de andre navne så kan man godt sidde lidt tilbage med en kæmpe ærgelse.

Det er obv. løse rygter meget af det, men det skjuler ikke det faktum at mange af dem vi kigger på, også bliver overbegloet af alle de andre store hold (og her har jeg ikke engang kigget på Spanien og Italien). Vi er desværre røget ned i lag nummer 2, når spillere skal vælge klub, som jeg ser det. Og det er dét der irriterer mig, for de allerfleste spillere vil helst helt op i lag 1, såfremt de kan komme det. Og det kan de.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 02. mar, 2011 07:23

Kristoffer skrev:
Fribytter skrev:

Sat på spidsen er top seks i PL interessant for alle spillere fra la liga, undtagen hvis de spiller (fast) i Barca eller RM - ihvertfald som PL ser ud nu, hvor topfire ser ud til at være i opbrud.

Valencia har desuden stor gæld.

Hvis FFP bliver indført, så vil konkurrencen i PL, hvad angår det økonomiske, være mere fair end i Spanien.

Aurelio, Reina, Pacheco, Maxi og Suarez taler desuden spansk. Lucas og Meireles portugisisk (og Aurelio).

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 02. mar, 2011 07:44

Badooo skrev:Cole og Wilson vil jeg give dig. Carroll var Spurs ikke med om til sidst, da de ikke ville betale prisen. De var da heller aldrig for alvor inde omkring Suarez?
De ville jo heller ikke betale prisen for Cole... At vinde en kamp om en spiller, fordi man betaler en højere købssum og/eller mere i løn, er en ganske normal måde at vinde en kamp om en spiller på.
Badooo skrev:Jeg er ret overbevist om, at de spillere du nævner, såfremt det står mellem Arsenal, Chelsea, Tottenham, City, Scum og Liverpool, at stort set dem alle sammen ville vælge de 5 andre klubber over Liverpool pt. Ganske enkelt fordi de 1) har mange penge 2) spiller CL eller 3) begge dele, og jeg kan ikke bebrejde dem (eller jo lidt, for de afslår min hjerteklub).
Alle fem hold spiller jo ikke CL. Og nu er alle fem hold netop ikke interesseret i alle disse spillere.

Forestil dig at Barca, RM, Inter, Man. Utd., CFC, Spurs og Man. City (Arsenal gider jo ikke betale, hvad disse spillere formentlig koster) tilsammen købte Llorente, Martinez, Mata, Hernandez, Rossi, Aguero, Banega, Pastore, Cavani, Hamsik, Sanchez, Ilicic, Hazard, M'Vila, Turan, Young, Marin, Kagawa og Götze. Tror du, at det er realistisk? Og her er der ikke engang medtaget backs og centerforsvarere.

LFC har i mange sæsoner befundet sig i lag 2, når spillere skulle vælge klub. LFC har i nyere tid ikke rigtig kunnet konkurrere med RM, Barca, Inter, Man. Utd., Man. City og CFC om spillere. Intet nyt under solen. Men det betyder ikke, at LFC ikke kan købe klassespillere. Det er nemlig ikke alle klassespillere, som de allerstørste hold har plads til (eller får øje på).

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 02. mar, 2011 12:55

Xenne skrev:
Kristoffer skrev:
Fribytter skrev:

Ja men et godt transfer vindue for Valencia hvordan ser det ud?
De skyldte 4Mia kr. og nedbragte det til 3Mia kr. ved ikke hvordan deres situation ser ud nu, men de skylder i hvertfald stadig en masse penge, dertil kan det tiltænkes de skal sælge.
Rami ser jeg som nævnt, allerede som en stor gevinst. Valencia har et klasse mandskab, som i mine øjne, kun mangler et bedre centralt forsvar og evt en stjerne angriber.
Selvfølgelig kan det være de skal sælge lidt ud, selvom det i Spanien ikke er unormalt at køre med røde tal på bundlinjen.
Det er nok en 50-50 om Mata gider til Liverpool. Hvis jeg var i hans sted, ville jeg i hvertfald tænke en ekstra gang over det.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 02. mar, 2011 12:57

Hvad siger i til ham her?

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... to-sissoko

Udover han er god i FM, så har han de gange jeg har set ham imponeret. Utroligt fysisk og god med fødderne. På mange måder minder han om P. Viera. En spiller alle hold vel kan bruge?
Senest rettet af Kristoffer onsdag, 02. mar, 2011 13:47, rettet i alt 1 gang.

Besvar