Clichy kunne være glimrende at få til venstre back

Det ville være super fedt. Men mon ikke at han kunne finde på at skifte til Tottenham? Hvis de altså kommer til at spille Champions League. Hvilket jeg ikke tror vi kommer tilKelly skrev:http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... l-interest
Ja det kunne han sikkert godt finde på. Men Liverpool Fc har en manager nu, som mange gerne vil spille under, og gennem de sidste 10 år har de trods alt gjort det klart bedre end Tottenham. Og klubben er ved at bygge fremtidens hold op nu, som han kan være en del af i mange år. I øvrigt tror jeg ikke Tottenham har det nødvendige for at forblive i top 4, jeg er ikke i tvivl om at de kun har lånt pladsen i CL fra os, og at vi kan tiltrække de bedste unge spillere nu. Der er styr på klubbens bagland nu. Og de kan sikkert fremvise en meget spændende masterplan.Belloni skrev:Det ville være super fedt. Men mon ikke at han kunne finde på at skifte til Tottenham? Hvis de altså kommer til at spille Champions League. Hvilket jeg ikke tror vi kommer tilKelly skrev:http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... l-interest
Køb, køb og køb. Så vil jeg tillade mig at være tilfreds med offensiven.Kelly skrev:Napoli har flere gode emner der er værd at holde øje med.
1 - Cavani. Ham kender Luis fra landsholdet.
2 - Hamsik.
3 - Lavezzi.
Alle vil være klare forstærkninger til vores trup.
Jeg har ikke set ham spille overhovedet. Kan han begå sig i PL.Skovdal skrev:ARDA!? Det er så stor en no-brainer for mig
Arda kan begå sig overalt. Han ville blive en succes i PL især for LFC.Kelly skrev:Jeg har ikke set ham spille overhovedet. Kan han begå sig i PL.Skovdal skrev:ARDA!? Det er så stor en no-brainer for mig
Ved nogen i øvrigt om Insua spiller kampe hver gang, eller sidder han på bænken ?.
Og det samme med Aqua, hvordan gør han det ?.
Jeg håber og tror personligt på, at Joe Cole kommer i gang nu
Håber at han vælger os, hvis vi er interesserede i at købe ham. Han ville være en KLAR forstærkning og så er det eneste vi mangler "bare" 1-2 gode kanter/wings og en central forsvarer.Kelly skrev:Ja det kunne han sikkert godt finde på. Men Liverpool Fc har en manager nu, som mange gerne vil spille under, og gennem de sidste 10 år har de trods alt gjort det klart bedre end Tottenham. Og klubben er ved at bygge fremtidens hold op nu, som han kan være en del af i mange år. I øvrigt tror jeg ikke Tottenham har det nødvendige for at forblive i top 4, jeg er ikke i tvivl om at de kun har lånt pladsen i CL fra os, og at vi kan tiltrække de bedste unge spillere nu. Der er styr på klubbens bagland nu. Og de kan sikkert fremvise en meget spændende masterplan.Belloni skrev:Det ville være super fedt. Men mon ikke at han kunne finde på at skifte til Tottenham? Hvis de altså kommer til at spille Champions League. Hvilket jeg ikke tror vi kommer tilKelly skrev:http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... l-interest
Ja det ser hæderligt ud, men ser gerne to nye center forsvarer, da Agger er skadet konstant, og ingen af de resterende har klassen, Carra måske undtaget, men vi skal jo også have 4 til de to pladser. OPg håber stadig på Mata til den venstre offensive plads, smid 30-35 Mill£ og se hvad der sker i Valencia. Hvis man kan bruge 35 på Carroll kan man vel også gøre det på en verdensmesterMersey Boy skrev:Johnson - Ny forsvarer - Agger - Clichy
Lucas - Gerrard
Meireles
Suarez - Carroll - Ny kant (Ashley Young eller Gervinho?)
Synes selv at det her hold ser klasse ud. Bedre end scums hvis man kigger på det individuelt.
Man kan også trække kanterne lidt ned til en 4-5-1 eller 4-2-3-1
Ja Mata er høj klasseThommo skrev:Ja det ser hæderligt ud, men ser gerne to nye center forsvarer, da Agger er skadet konstant, og ingen af de resterende har klassen, Carra måske undtaget, men vi skal jo også have 4 til de to pladser. OPg håber stadig på Mata til den venstre offensive plads, smid 30-35 Mill£ og se hvad der sker i Valencia. Hvis man kan bruge 35 på Carroll kan man vel også gøre det på en verdensmesterMersey Boy skrev:Johnson - Ny forsvarer - Agger - Clichy
Lucas - Gerrard
Meireles
Synes selv at det her hold ser klasse ud. Bedre end scums hvis man kigger på det individuelt.
Man kan også trække kanterne lidt ned til en 4-5-1 eller 4-2-3-1![]()
Ser Mata som verdens bedste i sin position, ihvertfald sidste sæson, denne sæson har jeg kun set Valencia et par gange.
Det tror jeg ærlig talt ikke at han har teknikken til. Jeg synes ofte eller ihvertfald tit at boldene lige løber fra ham, og det skal de helst ikke gøre når man spiller inde centralt på midten.Kelly skrev:Ja Mata er høj klasseThommo skrev:Ja det ser hæderligt ud, men ser gerne to nye center forsvarer, da Agger er skadet konstant, og ingen af de resterende har klassen, Carra måske undtaget, men vi skal jo også have 4 til de to pladser. OPg håber stadig på Mata til den venstre offensive plads, smid 30-35 Mill£ og se hvad der sker i Valencia. Hvis man kan bruge 35 på Carroll kan man vel også gøre det på en verdensmesterMersey Boy skrev:Johnson - Ny forsvarer - Agger - Clichy
Lucas - Gerrard
Meireles
Man kan også trække kanterne lidt ned til en 4-5-1 eller 4-2-3-1![]()
Ser Mata som verdens bedste i sin position, ihvertfald sidste sæson, denne sæson har jeg kun set Valencia et par gange.. Jesus Navas er også rigtig god, men spiller i højre side.
Mangler vi ikke en god defensiv midtbanespiller mere, hvis Lucas er skadet og til at give bredde i truppen. Jeg har været hård ved Lucas, men jeg håber så meget han forsætter sin udvikling og bider sig fast.
I øvrigt syntes jeg Kelly er tæt på at have Johnson niveau også. Kan Kelly spiller defensiv midtbane ?
... han er defensiv midtbane spiller.. 70 milioner - 8milioner pund.Kelly skrev:http://da.wikipedia.org/wiki/Fernando_Gago
Gago nævnes i dag som et muligt emne til Liverpool FC. Spiller han defensiv midtbane ?. Han er kun 24 år.
http://tv2sport.dk/node/73937