Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
MarkLiverpool

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MarkLiverpool » tirsdag, 08. mar, 2011 22:20

Go Barca nok mere angående det odds jeg har kørende :shhh:

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » tirsdag, 08. mar, 2011 22:23

Sådan Barca, that's better!

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » tirsdag, 08. mar, 2011 22:24

Lad mig slå det fast med det samme, at jeg ikke er den store Van Persie tilhænger, men synes godt nok det er fuldstændig uden situationsfornemmelse af dommeren, at give ham det andet gule kort og dermed rødt. Dér blev sejren foræret til Barca. Arsenal er jo efterfølgende kørt helt ud af banen.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 08. mar, 2011 22:27

Brando skrev:Lad mig slå det fast med det samme, at jeg ikke er den store Van Persie tilhænger, men synes godt nok det er fuldstændig uden situationsfornemmelse af dommeren, at give ham det andet gule kort og dermed rødt. Dér blev sejren foræret til Barca. Arsenal er jo efterfølgende kørt helt ud af banen.
Der er irriterende mange topdommere, der lader til at lide af en uhæmmet grad af sceneliderlighed. Det kan virkelig ødelægge en kamp, præcis som vi har set det idag.

Brugeravatar
RobertS
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 54

Indlæg af RobertS » tirsdag, 08. mar, 2011 22:28

Enig, forkert rødt kort (selvom jeg syns et rødt kort til Van Persie altid er iorden...). Men Arse er nu ikke helt færdige, der kan stadig ske ting og sager, selvom jeg ikke håber det. Arse kunne jo også bare havde spillet meget bedre i 1. halv!

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 08. mar, 2011 22:29

Og det første gule kort han får er jo også tilsvarende tyndt. Han har ingen chance for, at undgå Alves da han drejer omkring.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 08. mar, 2011 22:38

Nej, nej, nej Bendtner, der kostede du vel lige Arsenal videre deltagelse i CL.
Elendig første berøring.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 08. mar, 2011 22:43

Hvor er det Barca hold suverænt. Englands bedste hold, har bare ikke en jordisk chance. Det er skræmmende, at afstanden mellem Spaniens bedste hold og Englands ditto, er så stor, som den har været over to kampe.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 08. mar, 2011 22:48

Hr. Drejer skrev:Hvor er det Barca hold suverænt. Englands bedste hold, har bare ikke en jordisk chance. Det er skræmmende, at afstanden mellem Spaniens bedste hold og Englands ditto, er så stor, som den har været over to kampe.
Englands bedste hold?

Brugeravatar
Brando
Alder: 53

Indlæg af Brando » tirsdag, 08. mar, 2011 22:48

Hr. Drejer skrev:Hvor er det Barca hold suverænt. Englands bedste hold, har bare ikke en jordisk chance
De har da så vidt jeg ved ikke mødt hinanden siden 2007? ;-)

Edit: Aarde kom først
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

SaintAnker

Indlæg af SaintAnker » tirsdag, 08. mar, 2011 22:51

Barcelona er jo for vilde. Helt fair de gik videre. Dog er Arsenal også et af de få engelske hold jeg kan lide og syntes det er lidt latterligt at RvP bliver smidt ud. Og Bendtner - han er jo en kegle. For helvede mand. Det er bare sådan en chance han skal score på 9 ud at 10 gange.. klovn.

McRae

Indlæg af McRae » tirsdag, 08. mar, 2011 22:52

Hr. Drejer skrev:Hvor er det Barca hold suverænt. Englands bedste hold, har bare ikke en jordisk chance. Det er skræmmende, at afstanden mellem Spaniens bedste hold og Englands ditto, er så stor, som den har været over to kampe.
Jeg tror Arsenals problem er, at deres spilletype ligner Barca for meget. Sæt Barca op mod Liverpool, Chelsea eller ManU, og de skal nok få problemer.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 08. mar, 2011 22:57

Arsenal havde ikke et skud på mål. De havde ingengang et skud ved siden af mål :shock:

Og Bendtner, hvor er han ufattelig ringe. Dårlig første berøring, som altid, og fejler altid i de afgørende kampe. Han kan lave hattrick mod Leyton.

@Aarde:

undskyld, my mistake. Der skulle selvfølgelig stå "Englands næstbedste hold" :oops:

Fup

Indlæg af Fup » tirsdag, 08. mar, 2011 23:03

SaintAnker skrev:Barcelona er jo for vilde. Helt fair de gik videre. Dog er Arsenal også et af de få engelske hold jeg kan lide og syntes det er lidt latterligt at RvP bliver smidt ud. Og Bendtner - han er jo en kegle. For helvede mand. Det er bare sådan en chance han skal score på 9 ud at 10 gange.. klovn.
Så er det penge i banken at han scorer de næste 9 gange, han får chancen...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 08. mar, 2011 23:08

Hr. Drejer skrev:Og Bendtner, hvor er han ufattelig ringe. Dårlig første berøring, som altid, og fejler altid i de afgørende kampe. Han kan lave hattrick mod Leyton.
Synes dælme mange på dette forum er ekstremt unuanceret, når det gælder Bendtner, utroligt ufatteligt meget faktisk. Vel er han ikke lige så god som han selv siger og tror. MEN....han er heller ikke lige så dårlig som mange på dette forum påstår, heldigvis for det danske landshold. Og har stadig ikke glem,t diverse påstår Gåk er bedre, eller lige så god. Mystisk holdning tænker jeg , men folk må da synes hvad de vil.

Selv om janteloven ikke er så galt som for 10 år siden, tror jeg nu Bendtner er offfer for den lov, da han stikker en del uden for mængden.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar