Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 28. mar, 2011 09:59

Åbenbart ikke her :lol:

Ej, den med ønsket om udskiftning var ikke specifikt rettet mod dig, men jeg forstår godt det fremstår sådan.

Men jeg ville være modstander af et salg af Johnson medmindre vi fik så mange penge, at vi både kunne 1) købe en god erstatning, 2) betale hans løn over første kontraktperiode og 3) forstærke os på andre positioner.

Jovanovic ville være mere oplagt at spare væk, og han høster vist også en pæn hyre (ikke Johnson niveau), bl.a. fordi vi jo ikke skulle betale Standard Liège noget. Derudover er Babel jo også væk nu, og du siger selv, at Suárez og Carroll tjener det samme tilsammen som Torres tjente alene, så vi må udbetale mindre i løn nu end før januar vinduet.

Joe Cole, som du selv nævner, ville også være mere oplagt at få ud. Men han er desværre svær at sælge. Ligeledes med Poulsen og Konchesky.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 28. mar, 2011 10:11

AJ skrev:Det er jo ikke fordi Johnson decideret sprænger vores budget.

Lad nu være med at ønkse udskiftning ved enhver given lejlighed. Kontinuitet! Nu har vi en offensiv klassespiller på højre back. Så lad os dog undlade at smide ham væk.

Helt enig i, at vi med Glen og Kelly har styr på højre back. Så har vi da en position mindre at koncentrere os om. Og er det ikke rigtigt, at Kelly ikke trækker den helt store løn? Det må da udligne, at Glen er noget overbetalt.

Det er noget andet med Agger hvor argumentet for at sælge ham er skader. Hér må der en lægefaglig vurdering til.

Det skal til sidst siges, at får vi et helt uimodståeligt bud på Johnson skal vi selvfølgelig slå til, men der er da ingen grund til - i udgangspunktet - at ønske ham solgt.
Jeg er meget enig her. Der er rigeligt med pladser, hvor nye folk skal ind. Cole kunne vi skille os med. Jova og CP oppebærer sikkert også en meget høj løn. Konchesky og Jones måske også. Så er der 3 mindre løntunge, som vi kunne sælge/bortgive i Darby, El Zhar og Degen. Som erstatining for disse 8 får vi måske Aqui og Insua, som vel ikke er monster løntunge specielt ikke målt ift. deres kvalitet, og så skal vi måske have 3 stykker mere ?
Om det reducerer lønudgifterne er nok tvivlsomt, men det øger muligheden for at placere os højere i tabellen, hvorved lønudgifterne bedre kan forsvares ? Ellers fjernede jeg til enhver tid hellere Carragher før Johnson - også selvom han er kulturbærer. Agger vil jeg ikke af med, der skal blot tilføjes endnu en spillende CF'er, så vi altid har en sådan på banen.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 28. mar, 2011 11:22

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... nt-ansaldi

Jeg ved godt dette rygte er fra goal, som er meget hurtige på tasterne. Men jeg syntes alligevel det er ret spændende. Det jeg har kunnet læse om denne venstre back lyder meget lovende, og som en super spændende back. Som både Chelsea og City også har kigget på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scouser

Indlæg af Scouser » mandag, 28. mar, 2011 15:14

Kender ikke det store til Ansaldi, men spændende er det. Østeuropa har mange lovende sydamerikanere, og hvis han er så god som jeg har hørt fra flere synes jeg der skal slås til.

Hvor er der dog mange spændende rygter der florerer pt. Krydser alt hvad jeg har for at vi får taget os sammen og købt nogle ordentlige spillere så vi er fuldt garderet til næste sæson. Hvis der bare er hold i halvdelen af rygterne lover det godt.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 28. mar, 2011 21:17

Jeg synes for alt i verden, at vi skal undgå at sælge Agger og Johnson, hvis vi kan. Skadet eller ej. Løntung elle ej. Når de spiller til deres niveau (hvilket er ofte), så er de blandt de bedste på deres pladser i PL.

Johnson bidrager med assists og mål samtidig med, at han har fart, så vi ikke skal frygte hurtige wings hos modstanderne. Jeg synes, at hans defensive arbejde er undervurderet. I kampe, hvor han ikke kommer meget med frem, er der ikke meget der kommer forbi. Der er helt naturligt mere hullet, når han er super offensivt indstillet. Sådan er det med de offensivt indstillede backs.

Agger bidrager med ro og overblik både defensivt og i opspillet. Han har en helt utrolig indstilling. Han er verdensmester i at gøre bod for sine fejl. I CL-semifinale mod Chelsea kunne han måske tage noget af skylden for, at Drogba scorede på Stamford Bridge. Så scorede han bare selv i returen og Drogba blev lukket ned. Jeg husker også, at han lavede en kæmpe fejl (husker ikke kampen), som forærede modstanderne et mål, da han netop var kommet tilbage fra langvarig skade. I minutterne efter spillede han som en besat rent offensivt og fik da også lavet assisten til udligningen. For mig er han et perfekt forbillede for alle unge knægte med hans jordnære indstilling. En anfører in spe. Og nu seks en halv kamp for Liverpool i streg, hvor forsvaret med ham i, har holdt nullet. Han skal ikke sælges - vi skal bare have en bedre backup til når han er skadet.

Der er rigeligt med spillere, som vi kan sælge uden at man vil savne dem i truppen (Jova, Konchesky, Poulsen og måske endda Cole og Maxi). Lad os fokusere på at udskifte dem i stedet for at udskifte dem, der bidrager med noget - uanset skadesfrekvens og løn.

Jeg ville prioritere en god venstre back og minimum en god kantspiller. Derefter kan vi overveje, om der er økonomi og fornuft i en ekstra central forsvarsspiller og en ekstra defensiv midtbanespiller. Det hele afhænger også lidt af, hvad der sker med Aquilani og Insua.

Til sidst vil jeg lige sige, at HVIS vi ender med at hente endnu en central forsvarer (måske Cahill) og en dygtig fremadrettet venstre back (måske Coentrao), så tror jeg, at vi kommer til at se meget mere til 3-5-2 (5-3-2) og behovet for gode wings vil være væsentligt mindre.

Tænker:

--------------------Reina
-------Cahill--------Carra--------Agger
Johnson------------Lucas------------Coentrao
-----------Gerrard---------Meireles
----------------Suarez
-------------------------Carroll
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 28. mar, 2011 21:35

Godt indlæg texnymann. Er helt enig i det hele og med bare to signings til vores startellever, har du nærmest sat et drømmehold op.

3-5-2 er en opstilling vi har set fungere fint i PL og med en stabil midterforsvarer som Cahill og en offensiv back som Coentrao, står vi godt både defensivt og offensivt.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 28. mar, 2011 23:41

Liverdrengen skrev:Uuuh, nu begynder Aquilani at udtale usikkerhed om hans Juventus skifte til sommer ..! Hvis han kommer hjem til Liverpool igen som en spiller i form med småskader lagt bag sig - så har vi en boldfordeler i højeste klasse til vores midtbane!
Og til dem, der gerne vil have et link på dette (husk altid link til kilde!), så er her en oversættelse af udtalelserne fra Gazzeta'en:
Gazetta Dello Sport skrev:"I don't know what will happen in May. I will finish the season, and then we will see. It's not up to me. I will assess what I will be proposed. I've had no contact with either Liverpool's nor Juventus' management on future projects. If I had to go back to England I have no problem, because the English league is the best.''
http://www.gazzetta.it/Calcio/Nazionale ... 8271.shtml

Umiddelbart lyder det jo meget lovende - selvom hans agent( :army5: ) så sent som for knapt en uge siden sagde følgende:
Goal skrev:"[Aquilani] will stay at Juventus. I believe there are no obstacles in this regard. Aquilani is not a player to be put into question.
Juventus has a right of first refusal. I do not think [a return to Roma] is possible, but in football nothing is obvious."
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... anent-deal

Men det bunder velsagtens bare i, at han som agent helst ser flest mulige transfers involverende hans klienter, da agenter som regel tjener kassen på den slags - så det er vel kun naturligt, at han prøver at presse et salg igennem.

Under alle omstændigheder tillader jeg mig nu at drømme lidt mere ivrigt om at få lov at se Aquilani i vores nydelige, røde trøje igen. Make it happen!

http://www.youtube.com/watch?v=zklgnhA6x_E

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 29. mar, 2011 10:23

texnymann skrev:Jeg synes for alt i verden, at vi skal undgå at sælge Agger og Johnson, hvis vi kan. Skadet eller ej. Løntung elle ej. Når de spiller til deres niveau (hvilket er ofte), så er de blandt de bedste på deres pladser i PL.

Johnson bidrager med assists og mål samtidig med, at han har fart, så vi ikke skal frygte hurtige wings hos modstanderne. Jeg synes, at hans defensive arbejde er undervurderet. I kampe, hvor han ikke kommer meget med frem, er der ikke meget der kommer forbi. Der er helt naturligt mere hullet, når han er super offensivt indstillet. Sådan er det med de offensivt indstillede backs.

Agger bidrager med ro og overblik både defensivt og i opspillet. Han har en helt utrolig indstilling. Han er verdensmester i at gøre bod for sine fejl. I CL-semifinale mod Chelsea kunne han måske tage noget af skylden for, at Drogba scorede på Stamford Bridge. Så scorede han bare selv i returen og Drogba blev lukket ned. Jeg husker også, at han lavede en kæmpe fejl (husker ikke kampen), som forærede modstanderne et mål, da han netop var kommet tilbage fra langvarig skade. I minutterne efter spillede han som en besat rent offensivt og fik da også lavet assisten til udligningen. For mig er han et perfekt forbillede for alle unge knægte med hans jordnære indstilling. En anfører in spe. Og nu seks en halv kamp for Liverpool i streg, hvor forsvaret med ham i, har holdt nullet. Han skal ikke sælges - vi skal bare have en bedre backup til når han er skadet.

Der er rigeligt med spillere, som vi kan sælge uden at man vil savne dem i truppen (Jova, Konchesky, Poulsen og måske endda Cole og Maxi). Lad os fokusere på at udskifte dem i stedet for at udskifte dem, der bidrager med noget - uanset skadesfrekvens og løn.

Jeg ville prioritere en god venstre back og minimum en god kantspiller. Derefter kan vi overveje, om der er økonomi og fornuft i en ekstra central forsvarsspiller og en ekstra defensiv midtbanespiller. Det hele afhænger også lidt af, hvad der sker med Aquilani og Insua.

Til sidst vil jeg lige sige, at HVIS vi ender med at hente endnu en central forsvarer (måske Cahill) og en dygtig fremadrettet venstre back (måske Coentrao), så tror jeg, at vi kommer til at se meget mere til 3-5-2 (5-3-2) og behovet for gode wings vil være væsentligt mindre.

Tænker:

--------------------Reina
-------Cahill--------Carra--------Agger
Johnson------------Lucas------------Coentrao
-----------Gerrard---------Meireles
----------------Suarez
-------------------------Carroll
Hvor er vi enige. Til denne opstilling ville Insua og Aquilani være rigtig gode at få hjem som garderinger + flere reserver i Kelly, Skrtel, Sotos, ny fløj, Kuyt, måske Maxi og N'Gog. Den nye fløj er vigtig i forhold til at spille 4-4-2.

-------------- Reina -------------

Johnson - Cahill - Agger - Coentrao

-------- Lucas ---- Stevie --------

Kuyt ----------- A. young/Sanchez

--------- Caroll ------ Suarez -----

Reserver: Kelly-Skrtel-Carra-Insua-Meireles-Aquilani-Maxi-N'Gog

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » tirsdag, 29. mar, 2011 12:09

I dag går rygterne på at vi vil bytte Aquilani for Davide Santon i Inter.. hold kæft, hvor er der gang i rygtemøllen. Håber på nogle af dem holder stik, ville sgu gerne se Coentrao, Cahill (alternativt Scott Dann, som jo er tidligere season ticket holder) og mindst én god wing til sommer!
Let off some steam, Bennett!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. mar, 2011 14:48

http://www.sportenkort.dk/nyhed/124839/ ... ca-stjerne

Så kan vi snart strege muligheden for at hente denne benfica stjerneback :?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Lemmiwinks » tirsdag, 29. mar, 2011 15:53

Kelly skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/124839/ ... ca-stjerne

Så kan vi snart strege muligheden for at hente denne benfica stjerneback :?
Det ville være skidt.. Han er en klassespiller !:(

Sinama P
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Sinama P » tirsdag, 29. mar, 2011 18:27

Aarde skrev:Umiddelbart lyder det jo meget lovende - selvom hans agent( :army5: ) så sent som for knapt en uge siden sagde følgende:
Goal skrev:"[Aquilani] will stay at Juventus. I believe there are no obstacles in this regard. Aquilani is not a player to be put into question.
Juventus has a right of first refusal. I do not think [a return to Roma] is possible, but in football nothing is obvious."
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... anent-deal
Det var også Aquilanis agent, der den 19. august, lige efter Europa-kvalkampene mod Rabotnicki sagde, at han ville blive i Liverpool, nød Hodgsons respekt og at det ville blive gennembrudssæsonen i Premier League. Under en uge senere var han blevet lejet ud til Juventus...

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. mar, 2011 09:20

@AJ:

Apropos væddemål; jeg tror Chelsea vil købe ind for brutto ca. £100 M. til sommer. Er du stadig frisk?

Man U vil også forstærke sig big time til sommer. Truppen er gammel en del steder og der skal skiftes ud. De har kastet sig ind i kampen om Charlie Adam, Gary Cahill og Jack Rodwell, og til målmandsposten nævnes Neuer og de Gea som mulige afløsere for Van der Saar. Disse spillere er blevet nævnt flere steder de seneste 3-4 uger.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » onsdag, 30. mar, 2011 21:01

Jeg er frisk. Chelsea køber spillere for en bruttosum mindre end £100m til sommer.

Man Utd køber, ifølge Ferguson selv, 2-3 spillere til sommer. Det kan selvfølgelig godt være, at der er tale om store navne, selvom jeg tvivler. Én af dem bliver jo sikkert De Gea e.l.

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » onsdag, 30. mar, 2011 22:22

Hvilke spillere er det egentlig vi mangler?

1. prioriteter - 1-2 Venstre back - 2 Rigtige kanter
2. prioriteter - Central midtbanespiller hvis vi ikke får Aqualani tilbage - Central forsvarer
3. prioriteter - Angriber

Er det ikke nogenlunde sådan?

Besvar