21 - Lucas Leiva
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Re: 21 - Lucas Leiva
Må give Nick ret, Lucas er ikke noget Essien eller Sedorf. Men han gør sit arbejde, og gør det ganske udemærket. Han har sine fejl, men han har altså været en vigtig mand iår, og han bliver bedre og bedre. Han fortjener stor ros for at have kæmpe sig igennem al den kritik han har fået. Han har gjort det uden at pive. Og i år han altså været en af dem der har gjort det bedste, han har ikke overstrålet alle hele tiden, men han på ingen måde faldet igennem, som mange andre har.
I et verdenklasse trup ville Lucas ikke være første valg, men PT er det bedste vi har på pladsen. Derfor spiller han.
Men generelt er diskutionen om ham blevet fuldstændig usaglig, enten hader folk ham som pesten, eller også kan han intet gøre forkert. Lad det nu ligge og kom videre.
I et verdenklasse trup ville Lucas ikke være første valg, men PT er det bedste vi har på pladsen. Derfor spiller han.
Men generelt er diskutionen om ham blevet fuldstændig usaglig, enten hader folk ham som pesten, eller også kan han intet gøre forkert. Lad det nu ligge og kom videre.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=77669
Til sommer har han et år tilbage. Han har ikke hørt fra klubben, Lad det ske at han smutter til sommer - Jatak.
Til sommer har han et år tilbage. Han har ikke hørt fra klubben, Lad det ske at han smutter til sommer - Jatak.

You'r Never Walk Alone. ///
Han skal bare have en ny 5-års kontrakt med en klækkelig lønforhøjelse.
"We're not racist, we only hate the mancs"
giv ham en 15års kontrakt...jeg er træt af at høre på at folk synes han er så dårlig og at han bare skal videre. Lucas er klasse og jeg håber han bliver i klubben hele sin karriere. Synes det er så langt ude at folk bare stempler en spiller, og uanset hvor meget han forbedre sig, så er han bare ikke god nok.Emmy skrev:Han skal bare have en ny 5-års kontrakt med en klækkelig lønforhøjelse.
Soren123 skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=77669

http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... -liverpool
Det lader i hvert fald til, at han har lagt hans uheldige start bag sig. Vi skulle nødig lave en Alonso igen. Hans berettigelse som vores defensive anker på midtbanen kan måske blive endnu tyderligere til sommer, hvis han får en makker, der kan stå for spilfordeling og pasninger.
Ps. Denne sætning er vel udtryk for dårlig journalistik: "With his club contract ending this summer, Lucas is hoping to re-open talks over an extension"?
Det lader i hvert fald til, at han har lagt hans uheldige start bag sig. Vi skulle nødig lave en Alonso igen. Hans berettigelse som vores defensive anker på midtbanen kan måske blive endnu tyderligere til sommer, hvis han får en makker, der kan stå for spilfordeling og pasninger.
Ps. Denne sætning er vel udtryk for dårlig journalistik: "With his club contract ending this summer, Lucas is hoping to re-open talks over an extension"?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
SÅDAN!
Hvor er det mærkeligt, at han forlænger. Mens der går rygter om at han bliver solgt for de 20 milioner?
Men never mind, Han må bevise noget fra hans side, inden jeg siger det "Godt"..

Hvor er det vigtigt!
Og dejligt, at det hele er foregået bag lukkede døre igen. Den strategi kan jeg godt lide.
Og dejligt, at det hele er foregået bag lukkede døre igen. Den strategi kan jeg godt lide.
Hvorfor er det mærkeligt? Han har jo ikke selv sagt, han vil væk. Tværtimod. Han har givet udtryk for, at han vil forlænge. Det er bare medierne, der skal have noget at skrive op. Der er helt sikkert nogle Liverpool fans, der blev glade, da de så rygtet om hans afgang.Soren123 skrev:Hvor er det mærkeligt, at han forlænger. Mens der går rygter om at han bliver solgt for de 20 milioner?
Præcis, Vi må se hvor langtid, der går inden han bliver solgt, men jeg er SIKKER på, der kommer Ny spiller til DM/Lucas position.Aarhus skrev:Hvor er det vigtigt!
Hvorfor er det mærkeligt? Han har jo ikke selv sagt, han vil væk. Tværtimod. Han har givet udtryk for, at han vil forlænge. Det er bare medierne, der skal have noget at skrive op. Der er helt sikkert nogle Liverpool fans, der blev glade, da de så rygtet om hans afgang.Soren123 skrev:Hvor er det mærkeligt, at han forlænger. Mens der går rygter om at han bliver solgt for de 20 milioner?
Sommertransfervinduet er ikke engang åbnet endnu og vi har allerede lavet den første store signing til vores kommende storhold. Rafa ratede ham, Hodgson ratede ham, den brasilianske landstræner rater ham, Comolli rater ham, Dalglish rater ham og JEG rater ham. Burde være soleklart at der er tale om en klassespiller, når alle disse mennesker sætter ham blandt de første på holdkortet.
Udover hans spillemæssige kvaliteter, kommer alt det han byder ind med udenfor banen. Bl.a. den fantastiske mentalitet. Lucas forstår Liverpool og Liverpool er heldigvis begyndt at forstå Lucas.
Så tillykke med kontrakten - den er 100% velfortjent. Og ja, jeg forventer også vi henter en defensiv midtbanespiller mere ind, da man tydeligvis kun tør bruge Christian Poulsen i nødsituationer.
Udover hans spillemæssige kvaliteter, kommer alt det han byder ind med udenfor banen. Bl.a. den fantastiske mentalitet. Lucas forstår Liverpool og Liverpool er heldigvis begyndt at forstå Lucas.
Så tillykke med kontrakten - den er 100% velfortjent. Og ja, jeg forventer også vi henter en defensiv midtbanespiller mere ind, da man tydeligvis kun tør bruge Christian Poulsen i nødsituationer.
Glimrende
-
Hvis han bliver ved med at udvikle sig lige så meget som han har gjort i denne sæson, så vil jeg gerne spå ham til at blive en fantastisk spiller i vores elskede klub, en fantastisk leder og måske endda legende?!