21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Det kunne ikke være anderledes.
Tillykke til Lucas, han har virkelig fortjent det, og tillykke til ledelsen. De ser ud til at forstå hvordan man bygger et fodboldhold op.
At der skal mere konkurrence på den defensive midt kan der vist ikke være tvivl om, men der skal noget særligt til at slå Lucas af. Vores egen lille iron man.
Tillykke til Lucas, han har virkelig fortjent det, og tillykke til ledelsen. De ser ud til at forstå hvordan man bygger et fodboldhold op.
At der skal mere konkurrence på den defensive midt kan der vist ikke være tvivl om, men der skal noget særligt til at slå Lucas af. Vores egen lille iron man.

- Steven__Gerrard
Så at der kommer en ny spiller er ensbetydende med at Lucas blilver solgt - eller vil væk for den sags skyld? Efter alt det han har været igennem, og desuden har bevist at han sagtens kan tåle at sidde på bænken, så tror jeg der skal nogen dramatisk til før han forlader klubben. Nogle få fans ønsker det, men det fleste har heldigvis indset Lucas er noget særligt, og det er en god nyhed at han har forlænget med klubben. Synes han er en fantastisk amasadør for vores klub.Soren123 skrev:Præcis, Vi må se hvor langtid, der går inden han bliver solgt, men jeg er SIKKER på, der kommer Ny spiller til DM/Lucas position.Aarhus skrev:Hvor er det vigtigt!
Og dejligt, at det hele er foregået bag lukkede døre igen. Den strategi kan jeg godt lide.
Hvorfor er det mærkeligt? Han har jo ikke selv sagt, han vil væk. Tværtimod. Han har givet udtryk for, at han vil forlænge. Det er bare medierne, der skal have noget at skrive op. Der er helt sikkert nogle Liverpool fans, der blev glade, da de så rygtet om hans afgang.Soren123 skrev:Hvor er det mærkeligt, at han forlænger. Mens der går rygter om at han bliver solgt for de 20 milioner?
Men never mind, Han må bevise noget fra hans side, inden jeg siger det "Godt"..
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Uden skyggen af tvivl, og at han så følger moden og stilen fra dengang LFC sidst blev engelske mestre er jo bare endnu et plus. Retro Lucas styrer for vildt, og en herlig nyhed med forlængelsen.Steven__Gerrard skrev: Synes han er en fantastisk amasadør for vores klub.
Verden er smask fuld af hyklere....
En spiller der altid yder, aldrig brokker sig - en værdig LFC spiller... Herligt
Tillykke Lucas, du er en af vor egne
jeg vil ikke skjule jeg nogle gange har hoppet i sofaen idet Lucas's spil har svinget meget i kvalitet, men han har faktisk haft en god sæson og en stabil sæson særligt under Kenny, og fortjener forlængelse. 100 % opbakning til Lucas.

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
"We're not racist, we only hate the mancs"
På årets hold:
http://espn.go.com/sports/soccer/news/_ ... ing-xi-epl
Det er manden bag Zonal Marking, der har sat holdet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Vel har jeg siden hans ankomst, holdt hånden over Leiva, da mange angreb har været begrundet i man ikke tænkte på hans unge alder..... håber jeg, for det var i perioder pinligt med den hetz. men ligefrem at han skal på ¨årets hold er lidt overraskende, men ham vel undt, efter den urimelige hetz han er vadet lige igennem uden at kny.Fribytter skrev:På årets hold:
Ren power af vores brasilianer, og i sandhed imponerende han kom igennem stormen, synes jeg. Troede ikke han ville blive ved med at finde sig i det bull shit, i så lang tid. Toupé´en ryger af i respekt, også selv om det ikke er en officiel kåring. Lucas har vist sig som en rigtig mand, ikke at stikke halen mellem benene

Verden er smask fuld af hyklere....
Det skal jo siges, at der max er én spiller fra hver klub repræsenteret på holdet. Men at Lucas har været vores bedste mand, kan der vel ikke herske tvivl om?
Off-topic: Ufatteligt at Sagna ikke er taget med fra Arsenal. Nasri har slet ikke holdt det niveau han lagde ud med i sæsonen.
Off-topic: Ufatteligt at Sagna ikke er taget med fra Arsenal. Nasri har slet ikke holdt det niveau han lagde ud med i sæsonen.
Jeg syntes Nasri har været vanvittig god hele sæsonen, han er så super skarp, bolden kommer sjældent mere end 0,5m væk fra hans føder.AJ skrev:Det skal jo siges, at der max er én spiller fra hver klub repræsenteret på holdet. Men at Lucas har været vores bedste mand, kan der vel ikke herske tvivl om?

- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Lucas har fortjent al den hæder, han får lige nu. Hårdt arbejde på at rette fejl i sit spil bærer nu frugt, og han høster roserne, fordi han har fokus på at udvikle sig som en yderst værdifuld holdsspiller.
Lucas er ikke en spektakulær ener, der afdribler 11 modstandere og lobber bolden bagover med ryggen til mål for at se den ryge skruende ind i nettet sådan cirka 30 gange i løbet af en kamp.
Han er en gennemsolid defensiv pasningsspiller på midtbanen, der faktisk også har offensive kvaliteter. Prøv at rykke ham længere frem, og se hvad der sker der? Jeg tror, at han vil være perfekt til småspillet på kanten af feltet og til at lægge de dybe afleveringer i hullerne. Og så kan han faktisk også score både med hovedet og med skud fra begge fødder.
Vel har han haft elendige momenter, for eksempel de tossede frispark på kanten ef eget felt. Men han arbejder hele tiden på at blive bedre, og hans ydmyge mediepersonlighed viser også, at her er en Liverpoolspiller, der vil være Liverpoolspiller!
Jeg kan rigtig godt lide Lucas, når tingene lykkedes for ham, hvilket de gør mere og mere, efterhånden som han bliver mere moden som fodboldspiller.
Lucas er ikke en spektakulær ener, der afdribler 11 modstandere og lobber bolden bagover med ryggen til mål for at se den ryge skruende ind i nettet sådan cirka 30 gange i løbet af en kamp.
Han er en gennemsolid defensiv pasningsspiller på midtbanen, der faktisk også har offensive kvaliteter. Prøv at rykke ham længere frem, og se hvad der sker der? Jeg tror, at han vil være perfekt til småspillet på kanten af feltet og til at lægge de dybe afleveringer i hullerne. Og så kan han faktisk også score både med hovedet og med skud fra begge fødder.
Vel har han haft elendige momenter, for eksempel de tossede frispark på kanten ef eget felt. Men han arbejder hele tiden på at blive bedre, og hans ydmyge mediepersonlighed viser også, at her er en Liverpoolspiller, der vil være Liverpoolspiller!
Jeg kan rigtig godt lide Lucas, når tingene lykkedes for ham, hvilket de gør mere og mere, efterhånden som han bliver mere moden som fodboldspiller.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Han var rigtig god mod Birmingham, brød hele tiden deres spil op og beskyttede forsvaret rigtig godt.

En ganske god artikel fra Liverpool banter
Is Lucas, Hidden Star of Monday Night's Show, Now Better (for us) than Mascherano?
http://www.liverpoolbanter.co.uk/2011/0 ... +Banter%29
Is Lucas, Hidden Star of Monday Night's Show, Now Better (for us) than Mascherano?
http://www.liverpoolbanter.co.uk/2011/0 ... +Banter%29
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
helt enig med kongen i at Lucas fortjener sin egen sang
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... s-kop-song
The Kop kunne passende have fundet på en til i dag. Men han fortjener helt klart en sang! Lucas the Boss.Scouzer skrev:helt enig med kongen i at Lucas fortjener sin egen sang