21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af DaBonks » onsdag, 30. mar, 2011 22:33

Det kunne ikke være anderledes.
Tillykke til Lucas, han har virkelig fortjent det, og tillykke til ledelsen. De ser ud til at forstå hvordan man bygger et fodboldhold op.

At der skal mere konkurrence på den defensive midt kan der vist ikke være tvivl om, men der skal noget særligt til at slå Lucas af. Vores egen lille iron man.
Billede

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 31. mar, 2011 08:12

Soren123 skrev:
Aarhus skrev:Hvor er det vigtigt!

Og dejligt, at det hele er foregået bag lukkede døre igen. Den strategi kan jeg godt lide.
Soren123 skrev:Hvor er det mærkeligt, at han forlænger. Mens der går rygter om at han bliver solgt for de 20 milioner?

Men never mind, Han må bevise noget fra hans side, inden jeg siger det "Godt".. :roll:
Hvorfor er det mærkeligt? Han har jo ikke selv sagt, han vil væk. Tværtimod. Han har givet udtryk for, at han vil forlænge. Det er bare medierne, der skal have noget at skrive op. Der er helt sikkert nogle Liverpool fans, der blev glade, da de så rygtet om hans afgang.
Præcis, Vi må se hvor langtid, der går inden han bliver solgt, men jeg er SIKKER på, der kommer Ny spiller til DM/Lucas position.
Så at der kommer en ny spiller er ensbetydende med at Lucas blilver solgt - eller vil væk for den sags skyld? Efter alt det han har været igennem, og desuden har bevist at han sagtens kan tåle at sidde på bænken, så tror jeg der skal nogen dramatisk til før han forlader klubben. Nogle få fans ønsker det, men det fleste har heldigvis indset Lucas er noget særligt, og det er en god nyhed at han har forlænget med klubben. Synes han er en fantastisk amasadør for vores klub.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. mar, 2011 13:52

Steven__Gerrard skrev: Synes han er en fantastisk amasadør for vores klub.
Uden skyggen af tvivl, og at han så følger moden og stilen fra dengang LFC sidst blev engelske mestre er jo bare endnu et plus. Retro Lucas styrer for vildt, og en herlig nyhed med forlængelsen.
Verden er smask fuld af hyklere....

EgK

Indlæg af EgK » torsdag, 31. mar, 2011 16:36

En spiller der altid yder, aldrig brokker sig - en værdig LFC spiller... Herligt

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 01. apr, 2011 18:40

Tillykke Lucas, du er en af vor egne :) jeg vil ikke skjule jeg nogle gange har hoppet i sofaen idet Lucas's spil har svinget meget i kvalitet, men han har faktisk haft en god sæson og en stabil sæson særligt under Kenny, og fortjener forlængelse. 100 % opbakning til Lucas.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 16. apr, 2011 09:15

"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 21. apr, 2011 22:19

På årets hold:

http://espn.go.com/sports/soccer/news/_ ... ing-xi-epl

Det er manden bag Zonal Marking, der har sat holdet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 22. apr, 2011 01:45

Fribytter skrev:På årets hold:

http://espn.go.com/sports/soccer/news/_ ... ing-xi-epl

Det er manden bag Zonal Marking, der har sat holdet.
Vel har jeg siden hans ankomst, holdt hånden over Leiva, da mange angreb har været begrundet i man ikke tænkte på hans unge alder..... håber jeg, for det var i perioder pinligt med den hetz. men ligefrem at han skal på ¨årets hold er lidt overraskende, men ham vel undt, efter den urimelige hetz han er vadet lige igennem uden at kny.

Ren power af vores brasilianer, og i sandhed imponerende han kom igennem stormen, synes jeg. Troede ikke han ville blive ved med at finde sig i det bull shit, i så lang tid. Toupé´en ryger af i respekt, også selv om det ikke er en officiel kåring. Lucas har vist sig som en rigtig mand, ikke at stikke halen mellem benene :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 22. apr, 2011 10:42

Det skal jo siges, at der max er én spiller fra hver klub repræsenteret på holdet. Men at Lucas har været vores bedste mand, kan der vel ikke herske tvivl om?

Off-topic: Ufatteligt at Sagna ikke er taget med fra Arsenal. Nasri har slet ikke holdt det niveau han lagde ud med i sæsonen.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 22. apr, 2011 10:51

AJ skrev:Det skal jo siges, at der max er én spiller fra hver klub repræsenteret på holdet. Men at Lucas har været vores bedste mand, kan der vel ikke herske tvivl om?

Off-topic: Ufatteligt at Sagna ikke er taget med fra Arsenal. Nasri har slet ikke holdt det niveau han lagde ud med i sæsonen.
Jeg syntes Nasri har været vanvittig god hele sæsonen, han er så super skarp, bolden kommer sjældent mere end 0,5m væk fra hans føder.
Billede

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: CPH
Alder: 62

Indlæg af Webmartin » tirsdag, 26. apr, 2011 10:01

Lucas har fortjent al den hæder, han får lige nu. Hårdt arbejde på at rette fejl i sit spil bærer nu frugt, og han høster roserne, fordi han har fokus på at udvikle sig som en yderst værdifuld holdsspiller.

Lucas er ikke en spektakulær ener, der afdribler 11 modstandere og lobber bolden bagover med ryggen til mål for at se den ryge skruende ind i nettet sådan cirka 30 gange i løbet af en kamp.

Han er en gennemsolid defensiv pasningsspiller på midtbanen, der faktisk også har offensive kvaliteter. Prøv at rykke ham længere frem, og se hvad der sker der? Jeg tror, at han vil være perfekt til småspillet på kanten af feltet og til at lægge de dybe afleveringer i hullerne. Og så kan han faktisk også score både med hovedet og med skud fra begge fødder.

Vel har han haft elendige momenter, for eksempel de tossede frispark på kanten ef eget felt. Men han arbejder hele tiden på at blive bedre, og hans ydmyge mediepersonlighed viser også, at her er en Liverpoolspiller, der vil være Liverpoolspiller!

Jeg kan rigtig godt lide Lucas, når tingene lykkedes for ham, hvilket de gør mere og mere, efterhånden som han bliver mere moden som fodboldspiller.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 27. apr, 2011 19:15

Han var rigtig god mod Birmingham, brød hele tiden deres spil op og beskyttede forsvaret rigtig godt.
Billede

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 14. maj, 2011 08:44

En ganske god artikel fra Liverpool banter

Is Lucas, Hidden Star of Monday Night's Show, Now Better (for us) than Mascherano?

http://www.liverpoolbanter.co.uk/2011/0 ... +Banter%29
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » søndag, 15. maj, 2011 11:13

helt enig med kongen i at Lucas fortjener sin egen sang

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... s-kop-song

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 15. maj, 2011 12:30

Scouzer skrev:helt enig med kongen i at Lucas fortjener sin egen sang

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... s-kop-song
The Kop kunne passende have fundet på en til i dag. Men han fortjener helt klart en sang! Lucas the Boss.

Besvar