Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 31. mar, 2011 21:55

De udtrykker jo bare deres ønsker, fred være med det. Og jeg kan da godt forstå at de ønsker noget retur for deres penge.

Der er da også et par asiater jeg gerne så i klubben, Honda og ham i Dortmund er på ingen måde spillere jeg sagde nej til.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. mar, 2011 22:04

Surf skrev:Vores sponsor vil øjensynligt gerne have at vi henter en asiat:
.
Fint med mig, hvis han er landsholdsspiller(så han har en vis klasse) og Jova smutter istedet, tror ikke det kan blive værere, og det giver jo ikke kun Standard C reklame, LFC får den jo altså også. Og det er jo immervæk heller ikke et krav fra dem, bare et ønske som Guffi nævner.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » torsdag, 31. mar, 2011 22:13

Hvis det ikke er muligt at hente Honda, kan vi jo bare lave en scum og hente et eller andet tilfældigt "talent" og spå ham en stor fremtid, for derefter enten at leje ham ud eller have ham på reserveholdet i et par år.

Det er virkelig dårlig stil, men en løsning.
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » torsdag, 31. mar, 2011 22:34

Jeg ville ikke sige nej tak til Kagawa og Honda. Så skal vi nok få solgt nogle trøjer i Asien. Kagawa er ung og har haft en rigtig god sæson for Dortmund, fin backup i angrebet og så mener jeg også han kan spille kant.

asger90

Indlæg af asger90 » fredag, 01. apr, 2011 01:22

Årsagen til at city fik johnson så billigt for et år siden var jo fordi han havde kontraktudløb et halvt år efter i M'Boro. I øvrigt mindes jeg at prisen lå på £9-10, hvilket jeg kan huske fordi jeg blev arrig på city og deres sheick over at betale så mange penge for en spiller de allerede havde signet bare for at få ham et halvt år før.

Han er egentlig en fremragende spiller ham Johnson, men jeg er bange for at muligvis bliver hypet lidt for meget. Jeg tror han har et lavt bundniveau og havde han ikke også et par skader i sin Boro-tid? Spørgsmålet er som i andre også skriver om Man City overhoved gider sælge til andre PL-klubber. De behøver jo ikke sælge til højeste pris

asger90

Årsagen til at city fik johnson så billigt for et år siden var jo fordi han havde kontraktudløb et halvt år efter i M'Boro. I øvrigt mindes jeg at prisen lå på £9-10, hvilket jeg kan huske fordi jeg blev arrig på city og deres sheick over at betale så mange penge for en spiller de allerede havde signet bare for at få ham et halvt år før.

Han er egentlig en fremragende spiller ham Johnson, men jeg er bange for at muligvis bliver hypet lidt for meget. Jeg tror han har et lavt bundniveau og havde han ikke også et par skader i sin Boro-tid? Spørgsmålet er som i andre også skriver om Man City overhoved gider sælge til andre PL-klubber. De behøver jo ikke sælge til højeste pris

asger90

asger90

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 01. apr, 2011 08:03

Prisen var £7m, og det var bestemt værd at betale for at booste deres CL chancer i den sidste halvsæson. Desværre for dem lykkedes det ikke, men det var ikke Johnsons skyld, tværtimod. Vel det mest fornuftige Man City indkøb siden sheikhen kom til.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 01. apr, 2011 08:29

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ves-winger

Hej kan i beskrive denne spiller. Jeg er ret blank på ham. Spiller han i venstre eller højre side ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 01. apr, 2011 09:32

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... llian.html

Willian har jeg så set, og kan kun sige, skriv, skriv, skriv. Han er møjhamrende god ;)

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 01. apr, 2011 10:18

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ves-winger

Hej kan i beskrive denne spiller. Jeg er ret blank på ham. Spiller han i venstre eller højre side ?.
Hvis du gad læse siden forinden havde du fundet den her udmærket beskrivelse af ham, ikke ondt ment.
Masche20 skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ves-winger

Matt Jarvis, der netop har fået debut for England. Jeg kender meget lidt til ham, men han har nogle rigtig gode kvaliteter. Han er meget hurtig og udfordrende. Han er samtidig næsten lige god med både højre og venstre fod, hvilket gør ham mere utilregnelig end normalt. Han kan både levere kvalificerede indlæg fra sin venstrekant, eller trække ind i banen og selv afslutte.

Ligesom Adam Johnson er han en udfordrende kant, der ikke er bange for at have bolden. Sådan en mangler vi altså. Synes samtidig 24 år er en fin alder og så er han tilmed englænder.
Jeg kan kun nikke genkendende til det Masche skriver, de kampe jeg har set har jeg været meget imponeret af ham.
Hans alsidighed til at kunne spille på begge kanter og være garant for et hav af indlæg. Det er kun Stewart downing der har slået flere indlæg ind i boksen end ham. Han er spændende og livlig, og med hvis han får hjælp af en Wing back, ville det være rigtig farligt.
Billede

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 01. apr, 2011 10:51

Xenne skrev:
Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ves-winger

Hvis du gad læse siden forinden havde du fundet den her udmærket beskrivelse af ham, ikke ondt ment.
Masche20 skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ves-winger

Matt Jarvis, der netop har fået debut for England. Jeg kender meget lidt til ham, men han har nogle rigtig gode kvaliteter. Han er meget hurtig og udfordrende. Han er samtidig næsten lige god med både højre og venstre fod, hvilket gør ham mere utilregnelig end normalt. Han kan både levere kvalificerede indlæg fra sin venstrekant, eller trække ind i banen og selv afslutte.

Ligesom Adam Johnson er han en udfordrende kant, der ikke er bange for at have bolden. Sådan en mangler vi altså. Synes samtidig 24 år er en fin alder og så er han tilmed englænder.
Jeg kan kun nikke genkendende til det Masche skriver, de kampe jeg har set har jeg været meget imponeret af ham.
Hans alsidighed til at kunne spille på begge kanter og være garant for et hav af indlæg. Det er kun Stewart downing der har slået flere indlæg ind i boksen end ham. Han er spændende og livlig, og med hvis han får hjælp af en Wing back, ville det være rigtig farligt.
Super, takker for beskrivelse ;) Jeg havde simplethen ikke set at han allerede var beskrevet, beklager. Det lyder som en rigtig god spiller, der bare skal hentes ind.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » fredag, 01. apr, 2011 12:08

#Kelly

Ja jeg ville også mene han skal hentes ind :)
Problemet er bare om han kan holde niveauet. Ville være så ked af hvis han ikke kunne holde det også kunne vi ha brugt pengene anderledes og fået en der kunne holde det dog til en højere pris. Men tror ikke Wolves kan forlange alt for meget for ham, og de penge ser jeg godt vi kan ligge, selvom der nok er andre der ville være med i løbet.
Billede

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » fredag, 01. apr, 2011 14:39

Før vi gør ham til et super køb, så skal vi altså huske at Spurs i sin tid betalte 15 mio. pund for David Bentley. Jeg kan ikke forestille mig Wolves havde tænkt sig meget mindre for Jarvis.

Besvar