Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 10. apr, 2011 16:06

Specielt Friedel passer perfekt ind i FSG filosofi, han er ung og har masser af år tilbage en fremtidensmand.

ironi kan være anvendt, manden er fyldt 40!!!!
Billede

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » søndag, 10. apr, 2011 17:21

@Styf

Jeg er enig med dig omkring mange på den liste, men hvad laver Friedel og Kjær dog på den? :shock:

Kjær har måske været den dårligste spiller i hele Bundesligaen, i hvert fald den dårligste centerforsvar, og hvis man begynder at sammenligne med andre i hans prisklasse bliver det kun værre. Han er alt for overvurderet. Som Xenne også påpeger er Freidel for gammel, desuden har han også været elendig i denne sæson.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 10. apr, 2011 17:26

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 31

Indlæg af JuhlS » søndag, 10. apr, 2011 17:48

Jeg synes stadig at vi skal købe følgende til sommer:

IND:
Raul Albiol, 5£
Taye Taiwo, Fri transfer.
Charlie Adam, 10£
Stewart Downing 8£
Sylvain Marveaux, Fri transfer.
Ibrahim Affelay, 5£
= 28£
UD:
Brad Jones, 1£
Kyrgiakos, Løber hans kontrakt ikke ud til sommer?
Konchesky, 1-2£
Poulsen, 2-4£
Joe Cole, 5£
Jovanovic, 3-5£
Maxi, 3-5£
= 15-22£
Er ikke sikker på hvad der skal gøres med Aquilani?

Reina - Johnson, Albiol, Agger, Taiwo - Affelay, Gerrard, Adam, Downing - Suarez, Carrol.
Bænk: Gulasci/Hansen, Skrtel, Carragher, Wilson, Kelly, Aurelio, Spearing, Shelvey, Aquilani?, Meireles, Lucas, Marveaux, Pacheco, Ngog.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » søndag, 10. apr, 2011 18:08

Vi er enige om Friedel er alt for gammel, men han er en markant bedre målmand end Jones, og da noget tyder på vi skal skifte reservemålmand til sommer og han har fri transfer, var han oplagt at tage med på listen. Jeg håber også vi kigger på noget andet, men at have en mand som Friedel, som fint kan begå sig i Premier League som reservemålmand en sæson eller to til en af vores unge målmænd er klar til at agere backup for Reina, ser jeg ikke som nogen dårlig løsning, for det kan hurtigt blive dyrt at skulle ud og finde en ung lovende reservekeeper, men jeg håber da vi finder ham skulle vi kigge i de retninger.

Med hensyn til Kjær foretrækker jeg nogle spillere mere på listen end andre. Listen er bare lavet for at vurdere alternativer og nej Kjær er bestemt heller ikke min favorit. Til midterforsvaret ser jeg helst vi henter Mexes og han har endda fri transfer og ellers måske Cahill, hvis hans pris er fornuftig.

Canales ville være oplagt som tredjeangriber og Young er helt oplagt til fløjen hans kontraktsituation taget i betragtning. Jeg ville være meget tilfreds, hvis vi signede de to, men den store drøm for mit vedkommende er, vi enten henter Sanchez eller Hazard til fløjen.

Til midtbanen er Adam egentlig den jeg foretrækker mindst af dem jeg nævner, men realistisk set er han nok det bedste bud og passer mig fint, hvis prisen er i orden. Bale ser jeg ikke som realistisk, men vi blev kædet sammen med ham i dag. På venstrebacken håber jeg inderligt vi signer Coentrao, men han kan meget vel blive for dyr, og så må vi se hvem af alternativerne der er bedst.

Taiwo har jo fri transfer, så det ville være oplagt, hvis man kunne få signet ham og Mexes på frie transfers samt måske få Adam billigt til midtbanen og så virkelig bruge de store summer andre steder, men nu må vi se. Håber i hvert fald vi får kvalitet ind på de forskellige positioner jeg har hevet frem til sommer. Der plejer traditionelt også at komme et navn eller to vi slet ikke kender til eller havde troet.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » søndag, 10. apr, 2011 18:24

@JuhlS: uden på nogen måde overhovedet at bringe diskussionen omkring Kuyt ind i billedet så mener du vel ikke at Kuyt skal optræde på reserveholdet? Nu købte Kenny heller ikke Meireles, men jeg tror ikke vi skal forvente at navne som fx. Meireles, Carra, Skrtel og Lucas indtager bænkepladser. Trods alt. Men forstærkninger skal vi selvfølgelig have, enig. Først og fremmest til venstre back og venstre midtbane samt alternativer til central midt.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » søndag, 10. apr, 2011 18:27

JuhlS skrev:Jeg synes stadig at vi skal købe følgende til sommer:

IND:
Raul Albiol, 5£
Taye Taiwo, Fri transfer.
Charlie Adam, 10£
Stewart Downing 8£
Sylvain Marveaux, Fri transfer.
Ibrahim Affelay, 5£
= 28£
UD:
Brad Jones, 1£
Kyrgiakos, Løber hans kontrakt ikke ud til sommer?
Konchesky, 1-2£
Poulsen, 2-4£
Joe Cole, 5£
Jovanovic, 3-5£
Maxi, 3-5£
= 15-22£
Er ikke sikker på hvad der skal gøres med Aquilani?

Reina - Johnson, Albiol, Agger, Taiwo - Affelay, Gerrard, Adam, Downing - Suarez, Carrol.
Bænk: Gulasci/Hansen, Skrtel, Carragher, Wilson, Kelly, Aurelio, Spearing, Shelvey, Aquilani?, Meireles, Lucas, Marveaux, Pacheco, Ngog.
Hvis det her bliver vores sommer indkøb ville jeg græde hele sæsonen.
Det er heldigvis Comoli der køber ind :)
Affelay og Downing er ikke i nærheden af mine ønskeliste, Albiol for 5M£ ville være underligt når de købte ham for 3 gange så meget mener jeg. Taiwo kommer heller ikke til Liverpool.
Billede

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 10. apr, 2011 20:31

http://www.tv2sporten.no/fotball/englan ... 66073.html

Hvor meget mener i man skal ligge i denne udtalelse? 15 mio pund er meget for en venstre back, som kun har et år tilbage af kontrakten.

Jack Cade

Indlæg af Jack Cade » søndag, 10. apr, 2011 20:33

Jeg syntes Enrique gjorde det godt i dag mod Aston Villa. Downing syntes jeg egentlig også er en god spiller. Han gjorde det fremragende mod Ghana i landskampen.

Anden_bay

Indlæg af Anden_bay » søndag, 10. apr, 2011 20:41

-------------Carroll - Suarez-----------

Young -------------------------- Lennon

---------------- Gerrard----------------
-----------------Lucas----------------

---- Coentrao Agger Skrtel Johnson

-----------------Reina

Min drømme startsellever ud fra læste rygter næste år dog med en skadesfri Agger og en Skrtel i tidligere tiders form i mente ( ja ja den er offensiv og hvad så;))

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. apr, 2011 20:57

I såfald Thompsons udtalelser om Enrique holder vande, kan vi vel godt nu allerede vinke farvel til muligheden for Coentrao.

Det er egentlig som jeg havde forventet efter flere ugers Enrique rygter. Mon ikke Carroll glæder sig over disse rygter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » søndag, 10. apr, 2011 21:14

Masche20 skrev:I såfald Thompsons udtalelser om Enrique holder vande, kan vi vel godt nu allerede vinke farvel til muligheden for Coentrao.

Det er egentlig som jeg havde forventet efter flere ugers Enrique rygter. Mon ikke Carroll glæder sig over disse rygter.
Jeg har svært ved at gennemskue hvad vi gør med venstre backen.

Baines: Har lige forlænget sin kontrakt og et skifte til rivalerne kunne man forstille sig Everton ikke var glade for skete.
Der skal altså mange penge på bordet.

Taiwo: Har mange muligheder, der er andre klubber end os der er ude efter ham og her handler det nok om hvilke vilkår man kan tilbyde.

Coentrao: Har forlænget sin kontrakt i efteråret og er det varmeste navn på sin position. Der skal altså mange penge hvis de skal sælge ham, jeg tænker vi skal ligge noget i stil med det Chel$ea gav for Luiz.

Enrique: har et år tilbage og er i mine øjne den mest oplagte Newcastle ville nok gerne sælge hvis det bliver et udemærket beløb.

Aly Cissokoh: Cissokoh har jeg ikke helt styr på, han spiller fast og har spillet i klubben i 2 sæsoner.
Billede

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mikkel K » søndag, 10. apr, 2011 21:36

Betaler vi nu konsekvent City/Chelsea-priser for PL-spillere?

15M£ er fuldstændig vanvittigt for Enrique - specielt taget i betragtning af, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt med Newcastle.

Jeg håber ikke den pris er rigtig!
Billede

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 10. apr, 2011 21:45

Mikkel K skrev:Betaler vi nu konsekvent City/Chelsea-priser for PL-spillere?

15M£ er fuldstændig vanvittigt for Enrique - specielt taget i betragtning af, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt med Newcastle.

Jeg håber ikke den pris er rigtig!
Er enig i at prisen er for høj, men syntes det er sjovt at os LFC fan inklusiv mig selv der nu syntes det er for høje summer vi spendere på spillere, hvor vi under Hicks & Gillet var sure over vi ikke ville betale prisen for kvalitet ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 10. apr, 2011 21:58

Pressen smører jo tykt på. Mon ikke de lægger lidt ekstra til, efter de har set Carroll-handlen? Jeg tror nu, at vi vil se FSG sætte en pris, og så ikke byde ét pund over. Det bliver et længere tovtrækkeri og vil måske afstedkomme at Enrique/Baines/whatever vil gå ind og bede om at blive sendt afsted - og det kan jo præcis være det, FSG ønsker.
Hvis nu man hedder Enrique og ønsker at skifte til Liverpool - det kan være ens bedste chance for at komme op og spille i toppen, da de fleste andre topklubber kun vil have, men også kan se at 3 andre også bliver sendt til klubben, så kan det være man får lidt mere fart på med at indgive sit transfer-request. Dermed er det smukt at se, at vi har flere targets til de forskellige positioner.
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar