Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Vises Copa del Rey slet ikke på danske kanaler? Hvorfor??? Øv 

To mål efter blot 6 minutter i Spurs - Gunners. Så er vi igang. 

- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Arses første femten minutter sætter vores indsats på Emirates i et solidt perspektiv. Vi slap vist meget godt fra kamp, fordi vi var gode til at lukke dem ned.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Puuuuha, man bliver jo helt forpustet af en Amarone årgang 2007. Smagen er krydret med en snert af spænding og en anelse af forårsfornemmelse. Dog ikke så forårskåd, som når de røde spiller.
- JudgeArdaStudge
25 min. spillet og tydeligt, at dommeren holder med Barca.
En direkte skændsel at se Barca spillerne filme. Især David Villas skaben er til grin!
En direkte skændsel at se Barca spillerne filme. Især David Villas skaben er til grin!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Helt enig. Jeg hopper tilbage til Spurs - Gunners kampen, det er sgu mænd der spiller i den kamp. Sig lige til hvis der kommer mere gang i finalen.Masche20 skrev:25 min. spillet og tydeligt, at dommeren holder med Barca.

- JudgeArdaStudge
1. Halvleg slut. Real har været bedst. Et godt hovestød fra Pepe ramte stolpen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Barcelona er klasser over Real Madrid. Det skal nok passe at RM vinder på en kontra. Casillas er en verdensklasse keeper, ellers havder allerede være en 3-4 kasser i RM målet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- JudgeArdaStudge
Barcelona er da ikke klasser over Real. Der er ikke nogen, der er klasser over nogen, for ingen af holdene spiller godt.
Barcelona kører deres sædvanlige kedsommelige pasnings spil, men Real har haft lige dele gode chancer. Reals store problem er dog, at midtbanen ikke har fungeret. Khedira og Alonso har en off-day, Ozil kan ikke holde til 90 min. og Dimaria er for selvisk og taber for mange lette bolde.
Heldigvis filmer de ikke hele tiden. Spansk fodbold bør sgu have en opstrammer på det filmeri.
Barcelona kører deres sædvanlige kedsommelige pasnings spil, men Real har haft lige dele gode chancer. Reals store problem er dog, at midtbanen ikke har fungeret. Khedira og Alonso har en off-day, Ozil kan ikke holde til 90 min. og Dimaria er for selvisk og taber for mange lette bolde.
Heldigvis filmer de ikke hele tiden. Spansk fodbold bør sgu have en opstrammer på det filmeri.
RM havde en stor chance i 1. halvleg, hvor de også spillede bedst. En stor chance på en kontra i 2. halvleg. Ellers blev de kørt ned på røv og albuer, både chance og spillemæssigt.
Det er helt utroligt at et hold med så mange gode spillere, spiller så destrukttivt og defensivt
Det er helt utroligt at et hold med så mange gode spillere, spiller så destrukttivt og defensivt
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- JudgeArdaStudge
1-0 Ronaldo.
Må man spørge hvordan det kan være at du har et SÅ stort had til Barcelona? Er det som modreaktion til den hype om Barca der findes i fodboldverdenen lige nu eller hvad?Masche20 skrev:Barcelona er da ikke klasser over Real. Der er ikke nogen, der er klasser over nogen, for ingen af holdene spiller godt.
@nrg
Jeg vil nu ikke betegne det som at blive kørt rundt på røv og albuer, men mere endnu en taktisk genistreg af Mourinho.
Han stillede sine folk dybt på egen halvdel, så derved blev Barca nød til at lave alle deres pasninger længere tilbage på banen end man ofte ser det.
Og jeg synes faktisk at Real virkede farligere, når de kom frem af banen i deres "kontraer" end Barca gjorde i deres pasnings spil.
Og jeg er totalt uforstående over, hvordan man som topklub (og af mange betegnet som verdens bedste hold) ikke formår at skyde udefra, for netop at trække Reals defensiv længere frem.
Jeg tror ikke Barca havde et skud længere udefra end kanten af feltet og det kan man ha tabt kampen på.
Real stod enormt godt defensivt og deres side forskydning fulgte de 2 fra Barca som normalt er deres kreative folk, nemlig Messi og Iniesta,
derimod lod de ofte de andre lave løb med bold, da de vidste at de ikke ville være så farlige, så derfor så man ofte 2 spillere på både Iniesta og Messi når de havde bolden.
Om hvem der filmer mest er helt sikkert afhængig af hvilke briller man kigger med.
Jeg mener at Real er MINDST ligeså slemme, men vil give Masce ret i at spansk fodbold efterhånden generelt trænger til en overhaling af forbundene for netop deres til tider teatralske diveri.
Jeg er Barca fan, men synes det var fortjent Real vandt igår, for Barca magtede ganske enkelt ikke at åbne Reals defensiv.
(og i kan være ganske sikker på at den taktik bliver tema for de 2 CL kampe)
Jeg vil nu ikke betegne det som at blive kørt rundt på røv og albuer, men mere endnu en taktisk genistreg af Mourinho.
Han stillede sine folk dybt på egen halvdel, så derved blev Barca nød til at lave alle deres pasninger længere tilbage på banen end man ofte ser det.
Og jeg synes faktisk at Real virkede farligere, når de kom frem af banen i deres "kontraer" end Barca gjorde i deres pasnings spil.
Og jeg er totalt uforstående over, hvordan man som topklub (og af mange betegnet som verdens bedste hold) ikke formår at skyde udefra, for netop at trække Reals defensiv længere frem.
Jeg tror ikke Barca havde et skud længere udefra end kanten af feltet og det kan man ha tabt kampen på.
Real stod enormt godt defensivt og deres side forskydning fulgte de 2 fra Barca som normalt er deres kreative folk, nemlig Messi og Iniesta,
derimod lod de ofte de andre lave løb med bold, da de vidste at de ikke ville være så farlige, så derfor så man ofte 2 spillere på både Iniesta og Messi når de havde bolden.
Om hvem der filmer mest er helt sikkert afhængig af hvilke briller man kigger med.
Jeg mener at Real er MINDST ligeså slemme, men vil give Masce ret i at spansk fodbold efterhånden generelt trænger til en overhaling af forbundene for netop deres til tider teatralske diveri.
Jeg er Barca fan, men synes det var fortjent Real vandt igår, for Barca magtede ganske enkelt ikke at åbne Reals defensiv.
(og i kan være ganske sikker på at den taktik bliver tema for de 2 CL kampe)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”