Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu har Madrid købt en ny central/offensivmidt til en i forvejen "svag" position (Khedira, Alonso, Canales, Kaka, Lass, M. Diarra, Gago, Granero, Øzil osv.)
Ufatteligt man kan blive fyret når man ender på en anden plads sæsonen efter man har vundet The Double
Ja jeg læste godt det med Drogba i kommentarene til nyheden om Ancelotti, ved det ikke helt om jeg vil tro på det, håber dog at vi slipper for ham næste sæson.
Hr. Drejer skrev:Så er vejen vel banet for Villas-Boas.
Jeg tænkte det samme. Men som Jack Cade siger er spørgsmålet, om det et muligt at vriste ham fra Porto på nuværende tidspunkt, deres succes taget i betragtning. Mon ikke han gerne vil se, hvor langt han kan drive det i det fineste selskab?
RM er igen på indkøb. De har købt Callejon fra Espanyol. De kigger også på Aguero. Coentrao ryger vel også til RM. Jeg er glad for købet af Callejon, det vil måske betyde at vi en chance for Mata og Hazard.
Hr. Drejer skrev:RM er igen på indkøb. De har købt Callejon fra Espanyol. De kigger også på Aguero. Coentrao ryger vel også til RM. Jeg er glad for købet af Callejon, det vil måske betyde at vi en chance for Mata og Hazard.
De har benyttet sig af en tilbagekøbs klausul, og håber måske på at skyde ham af for flere penge?
Nogle der har set ham for Espanyol? Skal da ærligt indrømme jeg intet har hørt om ham
Hmm mon Real satser på at sætte verdensrekord i antallet af 1. holdsspillere? Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor det er det samme hver sommer, med et hav af nye spillere, tvivler på de kender ordet "kontinuitet". De har i forvejen 12-13 midtbane spillere i truppen denne sæson, og nu har de hentet yderligere 3 midtbane spillere, og vinduet er ikke engang startet... Tjah
Thommo skrev:Hmm mon Real satser på at sætte verdensrekord i antallet af 1. holdsspillere? Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor det er det samme hver sommer, med et hav af nye spillere, tvivler på de kender ordet "kontinuitet". De har i forvejen 12-13 midtbane spillere i truppen denne sæson, og nu har de hentet yderligere 3 midtbane spillere, og vinduet er ikke engang startet... Tjah
Et ord: Bredde. Det kan ikke siges nok gange.
Spøg til side så er det fuldstændigt vanvittigt. Utroligt at et galehus som Real Madrid kan blive ved med at køre rundt på den måde.