Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Juhl

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » mandag, 13. jun, 2011 00:22

Fribytter skrev:
Danny8t4 Daniel Ireland
@briankettle From what I'm gathering mate it's 2 separate deals. Mata and Pacheco and Meireles and Banega.
Daniel skriver, at han ikke er ITK'er, og at det er noget, han har fået at vide af en ven i klubben. Min mavefornemmelse siger mig efter at have læst på hans tidslinie, at det ikke er noget, Daniel finder på, men det kan vennen jo have gjort...

... og så skulle LFC også betale Valencia nogle penge som en del af handlen. Selvom Meireles og Pacheco ikke er de spillere, LFC bør skille sig af med i første omgang, så vil det godt nok være noget af en opgradering at få Banega og Mata som erstatninger.

Iøvrigt ville det virkelig være moneyball-agtigt at sælge Meireles. 28 år... Og så er han LFCs mest udskiftede spiller i sidste sæson. Aquilani er dog et mere oplagt salg.
Luk de handler nu!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 13. jun, 2011 00:31

Rigtig synd at sælge Meireles. Men der kan måske være noget vi ikke ved, siden han er up for sale? Evt. noget hjemve? Ønske om at komme tilbage til varmen? Spanien er jo lidt varmere end England er. Og han har tidligere været sat i forbindelse med Atl. Madrid. Jeg tror faktisk også at Meireles er nemmere at sælge end Aquilani er. Han vil jo blive i Italien og det lader ikke til at hverken Roma, Inter, Juventus eller Milan er klar til at lægge de 14-15-16 mio. pund vi vil have.

Pacheco tror jeg ikke har en fremtid i klubben længere. Desværre. Jeg synes ikke han fik chancen med kontinuerlig spilletid. Det er jo ikke alle de unge der kan gå ind og lege super-spiller som Kelly gjorde mod Chelsea. De unge drenge har brug for kontinuitet, tillid og støtte for at blive velintegrerede på holdet.

Hvad er Banega egentligt? Defensiv midt? En sindssyg bredde vi får der alligevel. Mata siger jo sig selv. Skræmmende trio med Suarez, Mata og Carroll på toppen. :headbang:
Badooo siger, hvad han mener!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » mandag, 13. jun, 2011 00:40

Badooo skrev:Rigtig synd at sælge Meireles. Men der kan måske være noget vi ikke ved, siden han er up for sale? Evt. noget hjemve? Ønske om at komme tilbage til varmen? Spanien er jo lidt varmere end England er. Og han har tidligere været sat i forbindelse med Atl. Madrid. Jeg tror faktisk også at Meireles er nemmere at sælge end Aquilani er. Han vil jo blive i Italien og det lader ikke til at hverken Roma, Inter, Juventus eller Milan er klar til at lægge de 14-15-16 mio. pund vi vil have.

Pacheco tror jeg ikke har en fremtid i klubben længere. Desværre. Jeg synes ikke han fik chancen med kontinuerlig spilletid. Det er jo ikke alle de unge der kan gå ind og lege super-spiller som Kelly gjorde mod Chelsea. De unge drenge har brug for kontinuitet, tillid og støtte for at blive velintegrerede på holdet.

Hvad er Banega egentligt? Defensiv midt? En sindssyg bredde vi får der alligevel. Mata siger jo sig selv. Skræmmende trio med Suarez, Mata og Carroll på toppen. :headbang:
Banega er så vidt jeg husker ikke en standard defensiv midt. Han spiller tilbageholdende på mindten, men er meget med i det opbyggende spil. Jeg tror godt han kan gå ind og spille på samme måde som Lucas, men jeg ved ikke så meget om hans niveau, om end han har typisk spansk teknik, holder godt på bolden og har godt blik for sine medspillere. Jeg kunne godt have lidt bange tanker om ham & Gerrard f.eks. mod en PL midtbane, men det er ikke noget jeg vil lægge hoved på blokken med.

Meireles kan være odd man out. En ældre spiller, som hverken er engelsk eller Kennys eget indkøb - Han kom fra et 4-3-3 system i Porto, og kunne derfor tænkes ikke at føle sig hjemme i det system Kenny har fortalt han vil køre. Også et godt bud med lidt hjemve.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. jun, 2011 00:45

Stakkels Valencia og deres evige økonomiske traumer, men hva faen de opfostrer jo bare nogle nye talenter. De kan et eller andet i den klub.

Vi har desuden før været linket med Ever Banega. Han er hvertfald teknisk velbegavet og han har også et udemærket blik for spillet både på den korte og lange bane.
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 13. jun, 2011 00:48, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 00:47

Badooo skrev:Rigtig synd at sælge Meireles. Men der kan måske være noget vi ikke ved, siden han er up for sale? Evt. noget hjemve? Ønske om at komme tilbage til varmen? Spanien er jo lidt varmere end England er. Og han har tidligere været sat i forbindelse med Atl. Madrid. Jeg tror faktisk også at Meireles er nemmere at sælge end Aquilani er. Han vil jo blive i Italien og det lader ikke til at hverken Roma, Inter, Juventus eller Milan er klar til at lægge de 14-15-16 mio. pund vi vil have.

Det er vist fordi, Valencia vil have erstatninger og ikke bare penge, at Meireles og Pacheco bliver inkluderet. Men det er jo blot rygter. Banega er en Redondo-type. En defensiv playmaker.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 00:48

ArdaTuran skrev:Stakkels Valencia og deres evige økonomiske traumer.
Det er vist problemer, og en del af dem er selvforskyldte pga. stadionprojektet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 13. jun, 2011 00:48

Fribytter skrev:
Danny8t4 Daniel Ireland
@briankettle From what I'm gathering mate it's 2 separate deals. Mata and Pacheco and Meireles and Banega.
.
Hellere end gerne, vil stort set gøre vad som helst for at få Mata ind, selv Meireles er jeg villig til at ofre, selv om det gør lidt ondt. Har tidligere skrevet jeg ikke har fulgt Valencia denne sæson, men gjorde forrige, og der var han "1. hylde-klasse" og så den anden dag Luna havde ham på sit årets hold, så helt elendig er han vel ikke denne sæson. Luna ved immervæk en helveds masse om spansk bold. 20-30 mill £ er han en såkaldt no-brainer. Hvis Henderson kan koste 15-16, kan Mata også koste 20-30. Eller såmænd også 40-50, sammenlignet med Henderson. Bare min mening

Hvis formen er som forrige sæson, vil selv 40 mill £, være enrigtig fin pris, for en spiller der har et årti tilbage på arbejdsmarkedet, i min optik ihvertfald. Aner ikke hvad Silva kostede City, men Mata er Silva+20-30 mill £ værd, som han spillede for 1-2 år siden. Altså igen, efter min mening, og det gav jeg også udtryk for, for et år siden. Mata slår Silva med minimum en mule længde, og er tilmed yngre.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. jun, 2011 00:57

Fribytter skrev:
Det er vist problemer, og en del af dem er selvforskyldte pga. stadionprojektet.
Og det fortæller du mig fordi? Hvad skulle det ellers være en selvforskyldt?

Jeg sympatiserer med Los Che og jeg forstår godt de ville øge tilskuerindtægterne osv på et nyt Mestalla. Hvad der i første omgang er en dyr fornøjelse kan jo blive en god investering senere hen. Det viste sig bare, at de ikke havde økonomien til at færdiggøre projektet og det nu istedet står i forfald.

Liverpool kunne være endt i samme situation, hvis Hicks og Gillett havde starten deres påstået stadion byggeri. Der er ingen grund til at pege fingre af Valencia her. De tog en chance og nu betaler de prisen for det. Modsat så mange andre klubber tilsidesætter de i det mindste den sportslige succes, for at få deres økonomi på rette kurs igen.

En 3. plads i La Liga er jo heller ikke så tosset for et gældsramt Los Che.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 01:00

ArdaTuran skrev:
Fribytter skrev:
Og det fortæller du mig fordi? Hvad skulle det ellers være en selvforskyldt?

Jeg sympatiserer med Los Che og jeg forstår godt de ville øge tilskuerindtægterne osv på et nyt Mestalla. Hvad der i første omgang er en dyr fornøjelse kan jo blive en god investering senere hen. Det viste sig bare, at de ikke havde økonomien til at færdiggøre projektet og det nu istedet står i forfald.

Liverpool kunne være endt i samme situation, hvis Hicks og Gillett havde starten deres påstået stadion byggeri. Der er ingen grund til at pege fingre af Valencia her. De tog en chance og nu betaler de prisen for det. Modsat så mange andre klubber tilsidesætter de i det mindste den sportslige succes, for at få deres økonomi på rette kurs igen.

En 3. plads i La Liga er jo heller ikke så tosset for et gældsramt Los Che.
Du skrev "stakkels". Derfor.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. jun, 2011 01:04

Ja, fordi jeg sympatiserer med dem. Nu er Depor ude af La Liga så må jeg sympatisere med Valencia.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 13. jun, 2011 01:05

Ifølge flere af de mest respekterede ITK's så er følgende 3 handler de næste, med Doni og Dann muligvis efter.
Adam skulle være 100% og han, sammen med et køb af Oxlade-Chamberlain, skulle færdiggøres inden ugen er omme. Derefter står vores klare prioritet på Downing.

Don't shoot the messenger.

EDIT:
ArdaTuran skrev:Ja, fordi jeg sympatiserer med dem. Nu er Depor ude af La Liga så må jeg sympatisere med Valencia.
Er med dig, Arda.
Mine hold, Liverpool, AGF, Roma, Valencia har mange ting til fælles, også mangel på succes.
Det er hårdt at holde med de mere traditionsrige klubber.
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 01:09

ArdaTuran skrev:Ja, fordi jeg sympatiserer med dem. Nu er Depor ude af La Liga så må jeg sympatisere med Valencia.
Fint nok. Jeg forstår bare ikke ordvalget, men det er en ligegyldig detalje.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 02:59

DaBonks skrev:Ifølge flere af de mest respekterede ITK's så er følgende 3 handler de næste, med Doni og Dann muligvis efter.
Adam skulle være 100% og han, sammen med et køb af Oxlade-Chamberlain, skulle færdiggøres inden ugen er omme. Derefter står vores klare prioritet på Downing.

Don't shoot the messenger.
Oxlade ville være et scoop. Hvis han hentes, så tyder det meget på, at FSG køber ind med tanke på fremtiden. Ikke bare fordi Oxlade og Henderson begge er unge, men også fordi, at det er positioner, hvor bærende førsteholdsspillere er ved at være oppe i årene, og hvor talentmassen i klubben ikke er stor.

Jeg ærgrer mig stadig over Phil Jones-handlen. Den knægt havde jeg et godt øje til og ville hellere have ham end Cahill og Dann.

Jeg læste en artikel i Echo om, at Fergie købte ind denne sommer for at svække LFC. Det var selvfølgelig tankespind, men Phil Jones-handlen kunne skribenten ikke forstå, da Man. Utd. allerede har Rio, Vidic, Evans, Smalling, Brown og O'Shea til disse pladser. Det samme med Young-handlen. Han er ikke venstrebenet, og man har allerede Nani og Valencia, som minder om Young. Og så har man Giggs og Park. Jeg tror nu, at Fergie havde været interesseret i disse spillere uanset LFCs interesse, men det er jo ikke sikkert, at Man. Utd. havde slået til så hurtigt, hvis ikke LFC også havde været interesseret. Det kan jo være, at Man. Utd. så ikke får førsteprioriteten til midtbanen, som er den position, der trænger mest (efter målmandsposten) hos dem, fordi de har brugt for mange penge på Gea, Jones og Young.

Jeg håber godt nok, at FSG satser på en anden spiller end Adam. Jeg vil faktisk hellere have, at Aquilani får endnu en chance fremfor, at Adam købes. Allerhelst så så jeg gerne Javier Martinez eller Banega i klubben. Downing er heller ikke en drømmespiller imø.

Og så er der utrolig stille ang. venstreback. Mon ikke der laves en "Henderson" her?

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 13. jun, 2011 03:30

Chamberlain - jatak! Tilføj Wickham, så har vi jo en del af cremen af offensiven på fremtidens engelske landshold.

Jeg btw. på hold med dig her Fribytter. Charlie Adam kan jeg ikke se lyset i. Én god sæson på et nedrykkerhold gør altså ikke lykken. Manden er uden tvivl for god til Championship, men jeg tvivler virkeligt på, at han er god nok til at gøre et impact på et hold af den klasse, som vi gerne vil op at være. Han vil dog uden tvivl kunne gøre sig flot bemærket i de klubber der ligger lige under - Sunderland, Villa, Bolton osv. Da jeg læste beskrivelsen af Banega - defensiv playmaker - fik jeg "en lidt mere defensiv Alonso", er det galt tænkt? Det ville være super lækkert at få en, der både kan spille den defensive skraldemand (måske ikke helt så godt som Masch og Lucas men stadig) og samtidigt fordele bolden fra midten. Så samler man 2 mand i én, og det åbner altså for en del forskellige formationer.

Mht. venstre back så har jeg en underlig fornemmelse af, at Cissokho dukker op i medierne på et tidspunkt snart, og at han ender hos os. Ville være fantastisk.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 13. jun, 2011 03:55

Badooo skrev:Chamberlain - jatak! Tilføj Wickham, så har vi jo en del af cremen af offensiven på fremtidens engelske landshold.

Jeg btw. på hold med dig her Fribytter. Charlie Adam kan jeg ikke se lyset i. Én god sæson på et nedrykkerhold gør altså ikke lykken. Manden er uden tvivl for god til Championship, men jeg tvivler virkeligt på, at han er god nok til at gøre et impact på et hold af den klasse, som vi gerne vil op at være. Han vil dog uden tvivl kunne gøre sig flot bemærket i de klubber der ligger lige under - Sunderland, Villa, Bolton osv. Da jeg læste beskrivelsen af Banega - defensiv playmaker - fik jeg "en lidt mere defensiv Alonso", er det galt tænkt? Det ville være super lækkert at få en, der både kan spille den defensive skraldemand (måske ikke helt så godt som Masch og Lucas men stadig) og samtidigt fordele bolden fra midten. Så samler man 2 mand i én, og det åbner altså for en del forskellige formationer.

Mht. venstre back så har jeg en underlig fornemmelse af, at Cissokho dukker op i medierne på et tidspunkt snart, og at han ender hos os. Ville være fantastisk.
Ja sådan kan Banega vel godt beskrives. "With his allure of a somber tango dancer, his deceptive slowness, his slightly condescending elegance he is always where he should be." En beskrivelse af Redondo, men det passer egentlig meget godt på Banega også. Banega er ikke en skraldemand, men modsat Henderson og Adam, så er han god til at bryde spillet.

Cissokho og Monreal er de nyeste navne til venstreback-pladsen.

Hvis Wickham og Oxlade bliver købt, så er der jo vildt meget engelsk talent i truppen. Carra pensioneret i landsholdssammenhæng. Johnson, Carroll og Gerrard på landsholdet. Spearing, Wickham, (Carroll), Kelly og Henderson på eller i betragtning til det engelske U21-landshold. Shelvey, Oxlade, Wisdom, Robinson, Ngoo, Ince og Flanagan på eller i betragtning til U19-landsholdet. Belford, Regan, Smith, Sterling, Dunn, Morgan, Lussey og Moli på eller i betragtning til U17-landsholdet.

Det er 22 spillere på diverse engelske landshold! Guardiola har udtalt, at LFCs ungdomsafdeling, er den eneste, der pt. kan hamle op med Barcas. Det er jo lige før, man tror det. Pacheco, Ayala, Wilson, Ngog, Sosu, Silva og Adorjan kan jo også nævnes.

Besvar