Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg vil nu også gerne have N'Zogbia, men vi skal også have f.eks. Mata. Vi har brug for spillere, der kan runde en mand eller 2 på egen hånd, og dribler han for meget, så skal andre nok fortælle ham, at han skal slippe bolden på det rigtige tidspunkt.
Det er også lettere at slippe bolden, når han ved, at hans medspillere kan lige så meget med bolden.
Det er også lettere at slippe bolden, når han ved, at hans medspillere kan lige så meget med bolden.
Jeg syntes også han er rigtig god og en fin spiller til en bred trup i Liverpool FC. Jeg troede faktisk helt sikkert han skulle til Arsenal ?. Hvis Mata kommer til venstre kant også, er det super godt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
N'Zogbia skal i min optik ikke være løsningen som førstevalg på venstrekanten. Han har et højt topniveau. For eksempel kørte han ene mand rundt med os i sidste sæson. Til gengæld har han også et lavt bundniveau. For eksempel mod Man Utd var manden komplet usynlig. Sådan er han også mod de andre bundhold. God i den ene og væk i den næste.
Derfor ser jeg ham kun som et eventuelt breddeindkøb. Og her tidligt i transfervinduet mener jeg, at fokus bør være på indkøbet af de spillere, man tror kan gå ind og blive en fast bestanddel af startelveren.
Derfor ser jeg ham kun som et eventuelt breddeindkøb. Og her tidligt i transfervinduet mener jeg, at fokus bør være på indkøbet af de spillere, man tror kan gå ind og blive en fast bestanddel af startelveren.
Kloppite
Der er meget stille omkring vores nye venstrebakcspiller. På et tidspunkt blev vi rygtet til en argentinaer, der spiller i russisk fodbold, jeg kan desværre ikke huske, hvad han hedder længere ?. Er der nogen af jer, som kan hjælpe med det ?.
Christian Ansaldi, mener jegKelly skrev:Der er meget stille omkring vores nye venstrebakcspiller. På et tidspunkt blev vi rygtet til en argentinaer, der spiller i russisk fodbold, jeg kan desværre ikke huske, hvad han hedder længere ?. Er der nogen af jer, som kan hjælpe med det ?.

Ja lige præcis, han skulle også være en rigtig spændende spiller.Xenne skrev:Christian Ansaldi, mener jegKelly skrev:Der er meget stille omkring vores nye venstrebakcspiller. På et tidspunkt blev vi rygtet til en argentinaer, der spiller i russisk fodbold, jeg kan desværre ikke huske, hvad han hedder længere ?. Er der nogen af jer, som kan hjælpe med det ?.Rubin Kazans venstre back.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -dismissed
N'zogbia rygterne var vist en and

Han ville rigtig gerne væk fra Kazan, læste han var klar til at tage overfor Coentrao, hvis han tog til Real.Kelly skrev:Ja lige præcis, han skulle også være en rigtig spændende spiller.Xenne skrev:Christian Ansaldi, mener jegKelly skrev:Der er meget stille omkring vores nye venstrebakcspiller. På et tidspunkt blev vi rygtet til en argentinaer, der spiller i russisk fodbold, jeg kan desværre ikke huske, hvad han hedder længere ?. Er der nogen af jer, som kan hjælpe med det ?.Rubin Kazans venstre back.
Link: http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... entrao-at-

men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør.[/b] Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.
Mvh.[/quote]
Velkommen til
.
OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt.
[/quote]
Ingen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..
Mvh.[/quote]
Velkommen til

OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt.

Ingen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..
Xenne skrev:Han ville rigtig gerne væk fra Kazan, læste han var klar til at tage overfor Coentrao, hvis han tog til Real.Kelly skrev:Ja lige præcis, han skulle også være en rigtig spændende spiller.Xenne skrev:Christian Ansaldi, mener jegKelly skrev:Der er meget stille omkring vores nye venstrebakcspiller. På et tidspunkt blev vi rygtet til en argentinaer, der spiller i russisk fodbold, jeg kan desværre ikke huske, hvad han hedder længere ?. Er der nogen af jer, som kan hjælpe med det ?.Rubin Kazans venstre back.
Link: http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... entrao-at-
Ok, det er godt set. Mon ikke det er en spiller Liverpool FC også følger stadig så

Er der nogen der kender noget til "Lucas" fra São Paulo ?
http://www.kopsource.com/video-liverpoo ... sao-paulo/
Han lyder, og ser ud, som en spiller vi sagtens kunne bruge i Liverpool, men jeg aner ikke om det overhovedet er en spiller vi har i kikkerten,
eller om vi pønser på at ligge et bud på ham ?
Han lyder, og ser ud, som en spiller vi sagtens kunne bruge i Liverpool, men jeg aner ikke om det overhovedet er en spiller vi har i kikkerten,
-
Han er vidst nævnt nogle sider tilbage. Der ligger også en video med hans mål for hans klub. Han har et super tørt hugJensen skrev:Er der nogen der kender noget til "Lucas" fra São Paulo ?

-
Det handler, som altid, om muligheder og breddeIngen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..

Du har ret i han ville være en udemærket breddespiller, jeg tror bare ikke han vil stille sig tilfreds med at være breddespiller hos jer eller andre hold, så kan han vel lige så godt blive hos Manchester City? Mht. Mata synes jeg nu han har et udemærket indlæg, men det da rigtig nok hvis man snakker om indlæg i verdensklasse er Mata måske ikke synonym med dette. Og giver dig helt ret i, at han er mere playmaker end kant, men hans udgangsposition er kant, og hvis i fik en VB der kunne komme med i overlap og smide nogle præcise indlæg ind i boksen, vil der være muligheder med Mata's ryk ind i banen.Stephenson skrev:Det handler, som altid, om muligheder og breddeIngen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..Udover det, så er Mata, efter min bedste overbevisning, ikke en traditionel fløjspiller. Han er mere playmaker og trækker meget ind i banen. Udover det synes jeg altså heller ikke at han har det bedste indlæg. Men det er måske bare mig der er for krævende
Og sidst men ikke mindst, det er dig der er for krævende;), men kan nu sagtens følge dine synspunkter.
Kan se, at vi skal møde Valencia i en venskabskamp i starten af august. Gad vide, om de har aftalt det i forbindelse med mødet omkring Mata 

Det er en god tanke, der er skrevet om det på nogle af siderne i denne tråd.Dalglish_revolution skrev:Kan se, at vi skal møde Valencia i en venskabskamp i starten af august. Gad vide, om de har aftalt det i forbindelse med mødet omkring Mata