Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » mandag, 20. jun, 2011 18:53

Boilesen spiller et par gode kampe for Ajax henimod slutningen af sæsonen (har nogen på Forum rent faktisk set disse kampe eller svømmer man over i ekstase grundet et par positive historier i sladderbladene???) og så spiller han 3 U21-kampe for Danmark hvor han, bevares, i ny og næ har et par gode ryk fremover, og pludselig skal vi se på ham som et emne til LFC.
Hvad har Boilesen, og Ryan Bertrand for den sags skyld, som fx. Johnson eller Flannagan ikke har?
Vi skal have en venstre back, enig, det er et klart target. Åbenlyst. Men han skal da være bedre end det vi selv render rundt med allerede i dag, ellers giver det da ingen mening! Det kan også være man mener Boilesen med hans særdeles lille antal seniorkampe kan gå direkte ind på et PL-mandskab der skal kæmpe om topplaceringer. Den holder bare ikke i min verden.
Hvad har vi af venstre back's i rækkerne på Melwood og akademiet? Pt. har vi flg. spillere der kan spille pladsen: Aurelio, Johnson, Flannagan, Robinson, Wilson. Jeg udelader Agger og Carra. Nogle mere oplagte end andre. Så kan der være endnu yngre spillere på vej.
Nu hører jeg til dem der synes at vores nye indkøbspolitik ser spændende ud. Om den virker ved jeg ikke. Men lige netop venstre back-pladsen - der er jeg altså tilbøjelig til at sige at vi skal have et sikkert kort. En etableret mand, der ved hvad det handler om og som har fået hår på pat... Vi skal have en stærk defensiv foran Pepe. Det er vigtigere end noget andet. Uden den vil hold som Wigan, Blackburn og Bolton stadig score mod os og hvis vi er verden frem vil... såh.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 20. jun, 2011 19:26

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... lonso.html

Johnson til Tottemham - Det må vist være en and. :wall:

Man Utd vil have Xabi Alonso :doh1:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 20. jun, 2011 19:26

Boilesen irriterede mig godt nok ved det her U21 EM. I hver fald i første kamp, hvor jeg synes han udstrålede arrogance, som om han mente at han var meget bedre end spillerne fra Schweiz. Jeg mener bestemt ikke han er klar til at tage hoppet op som ny venstre back i en storklub. Jeg vil have Enrique, Cissokho eller Baines!
Badooo siger, hvad han mener!

LiverDude

Indlæg af LiverDude » mandag, 20. jun, 2011 19:29

Soren123 skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... lonso.html

Chancen for at Alonso vælger scum er sådan cirka.. Ikke realistisk gange en million.. Han har stadig det rigtige blod i årene.. :headbang:

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 20. jun, 2011 19:31

LiverDude skrev:
Soren123 skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... lonso.html

Chancen for at Alonso vælger scum er sådan cirka.. Ikke realistisk gange en million.. Han har stadig det rigtige blod i årene.. :headbang:
Præcis, vi skal bare være tilbage i Chl, så er chancen stor for os. :P
You'r Never Walk Alone. ///

Indlæg af » mandag, 20. jun, 2011 19:52

TG skrev:men forstår ikke Johnson er så interessant for jer? I har Kuyt som dækker samme plads og efter min overbevisning er en af jeres bedre spillere og samtidig udfylder et langt større defensivt arbejde end johnson gør.[/b] Derudover er Kuyt jo også garant for nogle mål pr sæson.

Mvh.
Velkommen til :-).

OT; Ingen tvivl om at Kuyt arbejder hårdt både frem og tilbage i banen. Men som du nok ved så mangler vi en rigtig kant spiller, en vi har manglet i et par sæsoner nu. Jeg ser A.J (Læs;A.Johnson)som en hurtig og kompetent kant spiller, der kan spille på begge kanter. Det er en gut der har tekniken i orden (ikke lige frem noget Kuyt besidder) og kan godt lide 1 mod 1 situationer, hvor han løber mod baglinjen. Derfor ser jeg ham inde i start 11 frem for Kuyt. :)

Ingen tvivl om A. Johnson har meget mere kreativt at byde på end Kuyt. Men er stadig af den overbevisning at Kuyt egentlig er med i mange af jeres mål, hvis i så samtidig får tilføjet Mata, jamen så får i også indlæg til Carrol. Ser det ikke som en nødvendigt for jer både at have A. Johnson og en anden kant (Mata fx). Mener hvis i har begge i startopstillingen at i mister meget i det defensive da ingen af de to udpræget holder af at arbejde hårdt i den "forkerte" ende af banen..
Jeg var ude og se Spanien vs. Ukraine. Jeg sad i Mata's sidde i første havlej. Han spillede højre wing og han arbejder virkelig som en hest også meget deffensivt endda!

Det jeg så igår var en Mata på middel niveua, som alligevel formår at blive kampens spiller!

Mit største ønske til den ene kant er Mata, men jeg vil slet ikke ligge skjul på at jeg elsker A. Johnson, og vil hellere ind gerne have ham til klubben, også hvis det er på bekostning af Kuyt!

Kuyt er ikke den kant spiller vi mangler, og sætter man A. Johnson ind og han får en masse spilletid, skal han nok nå minimum op på samme antal assist/mål!

Nogle nye twitter rygter eller bare rygter om Mata og A. Johnson?

Brugeravatar
JuhlS
Geografisk sted: Danmark
Alder: 31

Indlæg af JuhlS » mandag, 20. jun, 2011 20:30

Er det egentlig ikke ret lang tid siden, at Ashley Young skulle have besluttet sig om han ville spille for scum, eller for os? Den handel er da gået helt død, man hører intet om ham i øjeblikket :aliboronz1:

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jun, 2011 20:37

Rygtebørsen er næsten død. Vi rygtes ikke specialet meget til spillere - her tænkes kun på pålidelige kilder. Henderson-rygtet dukkede op to uger inden skiftet - uden noget varsel. Det føles lidt som d. 23. december - noget spændende er i vente, man ved bare ikke helt hvad det bli'r.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 20. jun, 2011 20:51

Hr. Drejer skrev:Rygtebørsen er næsten død. Vi rygtes ikke specialet meget til spillere - her tænkes kun på pålidelige kilder. Henderson-rygtet dukkede op to uger inden skiftet - uden noget varsel. Det føles lidt som d. 23. december - noget spændende er i vente, man ved bare ikke helt hvad det bli'r.
Det plejer vel at være juleaften?

Håber vores sommer er noget lignende, med i hvert fald en 5-6 gaver under træet.
Billede

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 20. jun, 2011 22:08

JuhlS skrev:Er det egentlig ikke ret lang tid siden, at Ashley Young skulle have besluttet sig om han ville spille for scum, eller for os? Den handel er da gået helt død, man hører intet om ham i øjeblikket :aliboronz1:
Han er på ferie i Las Vegas, mener jeg, for at blive gift lige pt. Så han kan af gode grunde først skrive kontrakt når han kommer hjem.
Fan af Manchester United

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » mandag, 20. jun, 2011 22:11

Han underskriver da kontrakt inden længe...

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » mandag, 20. jun, 2011 23:55

Mange spillere er på ferie og så er nogle få ude at spille i landsholdssammenhæng - det er nok en væsentlig forklaring på den stilstand der er for tiden. Transfervinduet åbner vist heller ikke officielt før 1. juli. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at man ikke kan lave handler før, men grundlæggende står fodboldverdenen stille for tiden. Men jeg tror dog vi kan være sikre på at der arbejdes intenst på de indre linjer, ligesom handler måske bare mangler spillernes sidste accept.

Tålmodighed er en dyd, som man siger.

Brugeravatar
yojonas

Indlæg af yojonas » tirsdag, 21. jun, 2011 08:58

DaBonks skrev:
Hr. Drejer skrev: Det føles lidt som d. 23. december - noget spændende er i vente, man ved bare ikke helt hvad det bli'r.
Det plejer vel at være juleaften?
:lol: :lol: :lol: :dance: :clap:

Storslået! Absolut storslået! :D
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 21. jun, 2011 09:21

Dejan Lovren fra Lyon til Liverpool
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Middel

Kender i denne spiller, jeg er helt blank på ham :dontknow:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » tirsdag, 21. jun, 2011 09:30

Jeg kender ham personligt ikke, men på RAWK har han allerede affødt ca. 7 siders diskussion.
Daily Fail mener at vi kan få ham for 3 mil, selvom han kostede 8 sidste sæson og kun er blevet bedret. RAWKites mener at han vil stå os i omkring £20, hvis de overhovedet vil sælge ham.
Let off some steam, Bennett!

Besvar